Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

wilfried

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
Mooie producten, goede opdruk
Het bestelproces is moeizaam verlopen. Bestellen via de site lukte niet. Uiteindelijk een bestelling per mail gedaan. Daarna verkeerde factuur ontvangen, zonder BTW. Later nog BTW afhandeling gedaan.

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
Ik werd vriendelijke te woord gestaan
te veel mails, ik denk 5 keer een mail gehad met een betaal verzoek, beetje verwarrend.

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Alle producten in 1 keer leveren ipv allemaal verschillende pakketten
Dag Dryvesafe,

Wat vervelend dat de producten niet in één keer zijn geleverd. We proberen zoveel mogelijk in één keer te leveren, maar omdat in dit geval alle drie de bestelde producten van een andere leverancier komen, was dit niet mogelijk. We hopen dat je desondanks veel (uitdeel)plezier zult hebben van de regenjassen, zadelhoesjes en fietslichtjes!

Dryvesafe
Domburg

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Dag Gretha,

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en daarom heeft mijn collega even bij je nagevraagd waar dit beoordelingscijfer mee te maken had. Ik begreep dat dit een foutje is geweest. We zijn blij dat je wel tevreden bent over de bestelling!

Veel (weggeef)plezier van de hamamdoeken en hopelijk tot ziens!

Gretha

Gepubliceerd op: 22/08/2019

22/08/2019

Gepubliceerd op: 02/08/2019

Afwerking v/h eindproduct
Beste klant,

We hebben een proefexemplaar van uw bestelde product opgevraagd. U heeft helemaal gelijk dat de afwerking niet helemaal netjes is. Zoals u zelf al aangeeft, is de verhouding met de prijs wel passend. Daarom kunnen we de leverancier hier verder niet op aanspreken.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Heeft u toch nog vragen of opmerkingen, dan kunt u ons natuurlijk altijd bellen of mailen!

Gent

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon, ik werd steeds correct en goed behandeld, maar er is van alles mis gelopen met mijn bestelling, ik heb zeer vaak moeten telefoneren met de klantendienst. Wel elke keer zeer goed geholpen geweest en uiteindelijk is alles goed gekomen. Ik hoop in de toekomst bij een eventuele volgende bestelling dat alles een beetje vlotter zal verlopen.

Dag De Neve Davy,

Het is natuurlijk erg vervelend om meerdere malen contact te moeten opnemen met de klantenservice omdat er iets mis gaat.

Desondanks zijn we blij om te horen dat uw vragen correct zijn behandeld en vooral dat alles uiteindelijk is goedgekomen. We gaan zeker ons best doen om het bij een volgende bestelling soepel te laten verlopen!

Veel (weggeef)plezier van de knuffels en T-shirtjes en hopelijk tot ziens in onze webshop!

De Neve Davy
KNESSELARE

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten
Vooraf keurig informatie gekregen met offerte, snelheid van reageren was ook vlot. Ook navraag gedaan over de bedrukking en een levering met tijdsduur van een week. Vol verwachting en met een positief gevoel besteld. Dit liep uit op een drama, producten kwamen niet want er was wat mis gegaan, drukker zat vol en het kwam 10 dagen later?!. Wat er nou aan de hand is geweest weet ik niet, resultaat is wel dat we uiteindelijk geen bedrukte give-aways hadden voor ons event. Na een aantal boze mailtjes en telefoon geen reactie. Gelukkig was er Eva van Huffelen die het wel begreep en de telefoon pakte en het gesprek aanging en met een oplossing kwam. Inmiddels zijn er onbedrukte en andere give-aways geleverd waardoor wij onze klanten op het event wel wat konden meegeven.
Zorg voor betrouwbaarheid. Het lijkt allemaal zo mooi op jullie website en professioneel. Echter hetgeen wat bevestigd wordt klopt dus niet, dus doen wat je belooft. Het is ook wel netjes dat je als klant op de hoogte wordt gehouden en zoekt naar een oplossing als er wat fout gaat. De bedrukte give-aways waren besteld voor een event en uiteindelijk moet je boos worden. Een aantal mensen binnen de organisatie snappen dit niet. De enige die het snapte was Evan van Huffelen. Er is uiteindelijk een oplossing gekomen waardoor we niet helemaal een nare bijsmaak blijven houden aan onze bestelling. Of jullie bedrukte give-aways kunnen leveren op een korte termijn betwijfel ik want niemand kon mij uitleggen wat er nou exact fout is gegaan. Jammer en hoop dat jullie de processen beter op orde gaan krijgen.
Dag mevrouw Knippers,

Het is uiteraard erg vervelend dat de service niet naar wens is geweest en dat de bestelling niet op tijd kan worden geleverd! Ik heb begreep dat mijn collega inmiddels een oplossing heeft geboden door een ander product aan te bieden, dat eerder kan worden geleverd. Zo heeft u alsnog vóór het event uw promotiemateriaal in huis!

Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat de oplossing voor u passend is en dat de producten in de smaak zullen vallen.

Knippers

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Een slechtere service kan je niet bedenken. Vooraf keurig informatie opgevraagd met offerte. Ook navraag gedaan over een levering met tijdsduur van een week. Informatie kwam snel. Betaal je voor spoed en heb je de factuur voldaan krijg je een orderbevestiging met een leverdatum. Deze was 3 mei, informeer op 6 mei (weekend zat ertussen) waar de zending blijft. Antwoord is HELAAS, u krijgt uw bestelling 13 mei?! Niemand weet ergens van...je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, geen excuses of wat en bekijk het maar. Een oplossing wordt niet geboden, snappen niet dat je boos wordt. Nu maar hopen dat ze ook snel zijn met het geld terugstorten.
Zorg voor betrouwbaarheid. Het lijkt allemaal zo mooi op jullie website en professioneel. Echter hetgeen wat bevestigd wordt klopt dus niet, dus doen wat je belooft. Het is ook wel netjes dat je als klant op de hoogte wordt gehouden en zoekt naar een oplossing als er wat fout gaat. De bedrukte give-aways waren besteld voor een event, we zitten nu ZONDER, bedankt ALLGIFTS, dit is echte service!

06/05/2019

Pluspunten
geen idee
beter communiceren
Werkorganisatie HLTsamen