Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten
Snelle levertijd; product is zoals beschreven; klantenservice is vriendelijk.
Bij een grote order is er veel onduidelijkheid. Dit komt met name door de vele mails en de call to actions in de mails. Wanneer je telefonisch wat afspreekt (wat de voorkeur heeft bij het maken van een grote order) worden er vervolgens geautomatiseerde mails gestuurd, waar gevraagd wordt om zaken te bevestigen die telefonisch zijn afgesproken. Dit is erg verwarrend en zorgde er tevens voor dat er dubbele orders en facturen werden verzonden. Meedere malen met de klantenservice hierover gebeld (ik werd iedere keer vriendelijk te woord gestaan) maar met de opvolging werd niet gedaan. Waardoor dubbele orders (zoals beloofd) niet uit het systeem werden gehaald.

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
Snel geleverd. Je kan de voortgang ook heel goed volgen van je product
Dit is voor ons de 2e keer dat we zaken doen met Allgifts, valt me op dat er dan strak gestuurd wordt op minimale afname. En helemaal niet flexibel. En de dame die mij had geholpen heeft geen indruk achtergelaten.
Dag Alyans,

We vinden het erg jammer dat je geen flexibiliteit bij ons ervaart als het gaat om minimum afnames. Aan minimum afnames kunnen wij helaas weinig veranderen. Wel is het zo dat er op een groot deel van ons aanbod géén minimum afnames gelden. Wie weet zit daar in de toekomst wat voor je bij. Uiteraard helpen we je hier graag bij!

Ik hoorde van mijn collega dat ze nog contact met je heeft gehad hierover en dat je dat contact positief hebt ervaren. Fijn om te horen! Ik wens je veel (uitdeel)plezier van de speldjes en hopelijk zien we je nog een keer weer terug in onze webshop!

Alyans

Gepubliceerd op: 28/02/2020

wilfried

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
Mooie producten, goede opdruk
Het bestelproces is moeizaam verlopen. Bestellen via de site lukte niet. Uiteindelijk een bestelling per mail gedaan. Daarna verkeerde factuur ontvangen, zonder BTW. Later nog BTW afhandeling gedaan.

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten
Ik werd vriendelijke te woord gestaan
te veel mails, ik denk 5 keer een mail gehad met een betaal verzoek, beetje verwarrend.

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Alle producten in 1 keer leveren ipv allemaal verschillende pakketten
Dag Dryvesafe,

Wat vervelend dat de producten niet in één keer zijn geleverd. We proberen zoveel mogelijk in één keer te leveren, maar omdat in dit geval alle drie de bestelde producten van een andere leverancier komen, was dit niet mogelijk. We hopen dat je desondanks veel (uitdeel)plezier zult hebben van de regenjassen, zadelhoesjes en fietslichtjes!

Dryvesafe
Domburg

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Dag Gretha,

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en daarom heeft mijn collega even bij je nagevraagd waar dit beoordelingscijfer mee te maken had. Ik begreep dat dit een foutje is geweest. We zijn blij dat je wel tevreden bent over de bestelling!

Veel (weggeef)plezier van de hamamdoeken en hopelijk tot ziens!

Gretha

Gepubliceerd op: 22/08/2019

22/08/2019

Gepubliceerd op: 02/08/2019

Afwerking v/h eindproduct
Beste klant,

We hebben een proefexemplaar van uw bestelde product opgevraagd. U heeft helemaal gelijk dat de afwerking niet helemaal netjes is. Zoals u zelf al aangeeft, is de verhouding met de prijs wel passend. Daarom kunnen we de leverancier hier verder niet op aanspreken.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Heeft u toch nog vragen of opmerkingen, dan kunt u ons natuurlijk altijd bellen of mailen!

Gent

Gepubliceerd op: 08/07/2019