Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten

Neem een andere drukkerij.
Deze komt duidelijk zijn afspraken niet na en daarmee kunnen jullie belofte niet nakomen.

Er is toegezegd, dat de drukkerij op zijn kwaliteit en levering zou worden aangesproken en dat allgift het op zijn plaats zou vinden wanneer er een compensatie zou worden gedaan.

Helaas, nooit meer iets gehoord.

160 paraplu's verdeeld over 4 kleuren besteld en 5 regenboogkleur.
Dit via offerte ontvangen. Al snel werd duidelijk dat er nog maar 4 regenboog waren.
de 5de zouden we dan zwart laten worden.

De factuur werd betaald en de drukker ging aan het werk.
Helaas zaten er misdrukken tussen en de drukkerij had niet meer voldoende van een kleur op voorraad.
Wederom hebben we de misdrukken moeten omzetten naar andere kleuren en de paraplu zouden moeten worden besteld.

In november begonnen met deze bestelling om het voor 8 januari (nieuwsborrel) klaar te hebben. Zou ook geen probleem zijn als dus allgifts
Helaas werden de laatste misdrukken 15 januari geleverd.

Ook nu nog treffen we beschadigingen aan op geleverde paraplu's. Ik ga hier geen melding van maken, ga er niet mee leuren, ben wel klaar met allgifts.
Dag Gert-Jan,

Erg vervelend om te horen dat het bij de drukkerij niet goed is gegaan. Ik begreep van mijn collega dat zij je hier nog over heeft gebeld en dat er uiteindelijk een positief gesprek was. Ik begreep dat een vergoeding voor jullie niet relevant was, maar dat dit bedrag daarom aan het Allzheimerfons is geschonken. Wat een mooie oplossing!

Onze excuses voor het ongemak. We zijn blij dat het op deze manier alsnog een beetje is opgelost. We zullen hier in de toekomst uiteraard rekening mee houden, zodat een geval zoals dit niet meer voorkomt.

Met vriendelijk groet,

Anouk van Allgifts
Gert-Jan van den Hazel / Cura Thuiszorg
Hilversum

Gepubliceerd op: 30/01/2020

Pluspunten
Aardige mensen
Veel te lange levertijd
Onleesbare bedrukking
Dag Almico,

Wat vervelend dat de levertijd te lang was en je de bedrukking onleesbaar vindt. Ik begreep dat mijn collega hierover al contact met je heeft opgenomen. Zij kan dit vast en zeker verder met je oplossen!

Team Allgifts
Almico
Hilversum

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
Ze zijn in ieder geval vriendelijk
Beter op de hoogte houden van de bestelling. Duurt erg lang en er is zelfs misinformatie over de levertijd gestuurd.
Antwoord Allgifts.nl
Wat jammer te horen dat er onduidelijkheid is geweest over de levertijd. Ik begreep dat de zending onverhoopt vertraging heeft opgelopen bij de douane inklaring. Helaas waren wij hier ook niet van op de hoogte gebracht en hebben wij dit niet naar je terug kunnen koppelen. We begrijpen dat je had verwacht dat de levering eerder kwam. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens helpen aan producten. De complimenten over de vriendelijkheid worden doorgegeven aan de contactperso(o)n(en)!

Paula van Allgifts
Jesse

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Na contact snelle levering, snelle reactie.
Betere productomschrijving; we hebben waterflessen laten bedrukken die niet waterdicht blijken te zijn. Na contact met het bedrijf krijg ik als reactie dat hier niets aan te doen is omdat het een budget model fles is en we daar geen verwachtingen wat betreft waterdichtheid op mogen verwachten. Daarnaast de reactie dat ik dan maar een sample aan had moeten vragen. Ik vraag mij af waarom er dan een drinkfles wordt aangeboden...

Tevens gaf de website de optie om het snel te laten bezorgen, waarna via e-mail een latere bezorgdatum werd aangegeven. Na contact met klantenservice werd dit opgelost, maar gaf wel veel onrust en onduidelijkheid.
Jongerenwerk Heiloo
Heiloo