Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten
Aardige mensen
Veel te lange levertijd
Onleesbare bedrukking
Dag Almico,

Wat vervelend dat de levertijd te lang was en je de bedrukking onleesbaar vindt. Ik begreep dat mijn collega hierover al contact met je heeft opgenomen. Zij kan dit vast en zeker verder met je oplossen!

Team Allgifts
Almico
Hilversum

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
Ze zijn in ieder geval vriendelijk
Beter op de hoogte houden van de bestelling. Duurt erg lang en er is zelfs misinformatie over de levertijd gestuurd.
Antwoord Allgifts.nl
Wat jammer te horen dat er onduidelijkheid is geweest over de levertijd. Ik begreep dat de zending onverhoopt vertraging heeft opgelopen bij de douane inklaring. Helaas waren wij hier ook niet van op de hoogte gebracht en hebben wij dit niet naar je terug kunnen koppelen. We begrijpen dat je had verwacht dat de levering eerder kwam. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens helpen aan producten. De complimenten over de vriendelijkheid worden doorgegeven aan de contactperso(o)n(en)!

Paula van Allgifts
Jesse

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Na contact snelle levering, snelle reactie.
Betere productomschrijving; we hebben waterflessen laten bedrukken die niet waterdicht blijken te zijn. Na contact met het bedrijf krijg ik als reactie dat hier niets aan te doen is omdat het een budget model fles is en we daar geen verwachtingen wat betreft waterdichtheid op mogen verwachten. Daarnaast de reactie dat ik dan maar een sample aan had moeten vragen. Ik vraag mij af waarom er dan een drinkfles wordt aangeboden...

Tevens gaf de website de optie om het snel te laten bezorgen, waarna via e-mail een latere bezorgdatum werd aangegeven. Na contact met klantenservice werd dit opgelost, maar gaf wel veel onrust en onduidelijkheid.
Jongerenwerk Heiloo
Heiloo

Gepubliceerd op: 26/06/2019

Pluspunten
Vriendelijk
Check zelf de producten even voordat ze de deur uit gaan, dat scheelt ergernis
Dag Huurdersvereniging Oisterwijk,

Wat vervelend dat er defecte producten bij zaten. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik begreep van mijn collega dat de defecte geurkaarsen alsnog uw kant op komen en het probleem daarmee alsnog is opgelost. Onze excuses voor het ongemak!

We hopen dat u alsnog veel (weggeef)plezier beleeft aan de geurkaarsen.

Anouk van Allgifts
Huurdersvereniging Oisterwijk
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Vriendelijk
Producten defect bij aankomst, wordt niet heel erg adequaat op gereageerd. Moet zelf terugbellen om te vragen wat de status is, terwijl me bloed is teruggebeld te worden. Jammer...

Oisterwijk
06/05/2019

Pluspunten
Afbeelding komt niet overeen met product.
Beste klant,

Wat vervelend dat de potloden niet geslepen zijn geleverd terwijl u dit verwachtte. Ik begreep van mijn collega dat hij u heeft gemaild over het feit dat de potloden niet geslepen worden geleverd en dit ook in de productomschrijving staat. Ik begrijp het heel goed als de manier waarop het beschreven staat, een beetje onduidelijk voor u was.

Ik hoop dat u alsnog veel (uitdeel)plezier heeft van de potloden!

Anouk van Allgifts

Gepubliceerd op: 26/03/2019