Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten

Ik wens deze zending te weigeren en ga ervan uit dat u deze spontaan terugneemt. Van de 180 toegestuurde concertlampjes heb ik er 5 getest waarvan er slechts 1 (één) blijkt te werken. Het geleverde product voldoet dus niet en vertoont een gebrek zoals dit juridisch heet. Graag asap uw gepaste reactie vooraleer ik me genoodzaakt zie verdere stappen te ondernemen.
Antwoord Allgifts.nl
Dag Com-Fort bvba,

Wat vervelend om erachter te komen dat niet alle lampjes werken. Van mijn collega begreep ik dat er een oplossing voor dit probleem is aangedragen. Hopelijk is deze oplossing voor u passend!

Anouk van Allgifts
Com-Fort bvba
Antwerpen

Gepubliceerd op: 25/10/2019

Pluspunten

Antwoord Allgifts.nl
Dag ViTeS+,

Wat vervelend om te moeten lezen dat het verkeerde bij u is afgeleverd. Ik ben even bij een collega nagegaan hoe en wat. Ik begrijp dat de verkeerde kleur flessen voor u is bedrukt.

Mijn collega heeft aangegeven de juiste kleur bedrukte flessen alsnog naar u te verzenden. Bovendien mag u de andere kleur flessen gewoon houden, als u dat wilt.

We begrijpen helemaal dat dit absoluut niet de bedoeling is. We hopen dat het hiermee alsnog een beetje voor u is opgelost. Onze excuses en hopelijk tot ziens.

Anouk van Allgifts
ViTeS+