Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten
Productkwaliteit
Klantenservice. Moest een product met bedrukking hebben. Bij het bestellen moest ik eerst betalen en zogezegd dan pas bedrukken. Dit lukte niet. Mail naar klantenservice gestuurd. Geen antwoord gekregen!!
Dag Yari,

Wat vervelend dat je geen antwoord hebt gehad. Mijn collega kan geen mail hierover van je vinden, dus wellicht is er met de mail iets misgegaan. Ik begreep dat er inmiddels contact met je is opgenomen wat betreft dit probleem, maar dat er nog geen reactie van jou is ontvangen. Als je contact opneemt met onze klantenservice, lossen we het graag met je op!

Verveckken Yari
Hoboken

Gepubliceerd op: 30/04/2020

Pluspunten

ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout. e-mails worden niet goed gelezen, flessen die ik heb besteld zijn aan de binnenkant en de buitenkant vies. (dus de rest van de orde voorlopig maar geannuleerd) als er na veel gesteggel dan uiteindelijk worden schoongemaakt worden ze nat afgeleverd. en ze worden dan niet terug genomen om ze te drogen, kan ik gewoon zelf doen..
Wanneer ik dan overga op andere flessen, blijkt dat ze niet hebben gelezen dat ik de andere order heb geannuleerd..

en dan kan ik nog wel even doorgaan, echt jammer
Dag Jay,

Wat ontzettend jammer dat de bestelling niet naar wens was. Van mijn collega begreep ik dat hier inmiddels contact over is, want we lossen het natuurlijk graag voor je op! We snappen heel goed dat je het jammer vindt hoe het is gelopen en begrijpen dat het niet kan dat je vieze flessen geleverd krijgt. Hopelijk kan mijn collega het met je oplossen!

Jay

Gepubliceerd op: 31/03/2020

Pluspunten

Ik wens deze zending te weigeren en ga ervan uit dat u deze spontaan terugneemt. Van de 180 toegestuurde concertlampjes heb ik er 5 getest waarvan er slechts 1 (één) blijkt te werken. Het geleverde product voldoet dus niet en vertoont een gebrek zoals dit juridisch heet. Graag asap uw gepaste reactie vooraleer ik me genoodzaakt zie verdere stappen te ondernemen.
Dag Com-Fort bvba,

Wat vervelend om erachter te komen dat niet alle lampjes werken. Van mijn collega begreep ik dat er een oplossing voor dit probleem is aangedragen. Hopelijk is deze oplossing voor u passend!

Com-Fort bvba
Antwerpen

Gepubliceerd op: 25/10/2019

Dag ViTeS+,

Wat vervelend om te moeten lezen dat het verkeerde bij u is afgeleverd. Ik ben even bij een collega nagegaan hoe en wat. Ik begrijp dat de verkeerde kleur flessen voor u is bedrukt.

Mijn collega heeft aangegeven de juiste kleur bedrukte flessen alsnog naar u te verzenden. Bovendien mag u de andere kleur flessen gewoon houden, als u dat wilt.

We begrijpen helemaal dat dit absoluut niet de bedoeling is. We hopen dat het hiermee alsnog een beetje voor u is opgelost. Onze excuses en hopelijk tot ziens.

ViTeS+

Gepubliceerd op: 18/07/2019