Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten
Ze zijn in ieder geval vriendelijk
Beter op de hoogte houden van de bestelling. Duurt erg lang en er is zelfs misinformatie over de levertijd gestuurd.
Antwoord Allgifts.nl
Wat jammer te horen dat er onduidelijkheid is geweest over de levertijd. Ik begreep dat de zending onverhoopt vertraging heeft opgelopen bij de douane inklaring. Helaas waren wij hier ook niet van op de hoogte gebracht en hebben wij dit niet naar je terug kunnen koppelen. We begrijpen dat je had verwacht dat de levering eerder kwam. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens helpen aan producten. De complimenten over de vriendelijkheid worden doorgegeven aan de contactperso(o)n(en)!

Paula van Allgifts
Jesse

Gepubliceerd op: 16/08/2019

APS IT-diensten

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Engels voor Bengels
Huizen

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Goed, en betrokken klantenservice
Geen gaat zo door!
Ewout
Hardenberg

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
bijzonder goede communicatie
levertijd is een beetje lang
Filip
Beveren-Leie

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Goed eindresultaat, mooi uitgevoerd.
Communicatie over proces en aanspreekpunten in/extern duidelijk maken aan de klant
Piet
Den haag

ingelmunster

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Koewacht

Gepubliceerd op: 07/08/2019

Pluspunten
Snel schakelen, duidelijkheid over product, prijzen en levertijd. Vriendelijk benadering.

Jackie

Gepubliceerd op: 06/08/2019