Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten
Zeer vlotte afhandeling, korte communicatie lijnen

Equalminds
Edegem

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Media-Architect

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Snel geholpen worden, goede klantenservice.
Reclame mails komen niet in de spam inbox, bestelling mails wel.
Missende drukproef.
Antwoord Allgifts.nl
Bedankt voor uw feedback, dit zetten we door naar de desbetreffende afdeling.

Hopelijk bevallen de producten! Fijn dat het drukken en de levering helemaal naar wens is. Graag tot ziens in onze webshop!

Antwoord Allgifts.nl
Hi F&M Properties. Heel erg fijn om te horen dat jullie zo content zijn met jullie bestelde producten. Veel plezier ermee!

Allgifts.nl
F&M Properties
overijse, belgie

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Zeer tevreden. Kundig te woord gestaan en goed ondersteund in het aanleveren van het drukwerk.

Antwoord Allgifts.nl
Hi David. Bedankt voor je prachtige review. Veel plezier met de producten en graag tot ziens in onze webshop.

Team Allgifts.nl.
David

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Helemaal tevreden over de bestelling
Ik zou het niet weten. Helemaal top.
Antwoord Allgifts.nl
Hoi! Wat een fijne review, bedankt! Heel fijn dat de zonnebrillen helemaal naar wens zijn en dat u zo tevreden bent. Heel graag tot ziens bij Allgifts.nl.

Zonnige groetjes,
FF.Boeren

Gepubliceerd op: 05/08/2017

Pluspunten
Kon heel snel geleverd worden, was erg fijn!

Antwoord Allgifts.nl
Hoi Annemarie. Heel erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met de geborduurde handdoeken. Heel graag tot ziens in onze shop!

Annemarie

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
Snelle reacties
Orders worden door meerdere personen opgepakt. Hierdoor werd een leverdatum verlaat, dit is uiteindelijk ook weer goed gekomen
Hi Monique.

Onze hardwerkende accountmanagers hebben af en toe ook vakantie nodig, daardoor heb je meerdere contactpersonen gehad en dus iets vertraging.. Sorry! Bestel je na de zomerperiode nog eens bij ons? Doen we ons uiterste best voor u om dezelfde contactpersoon aan de order te koppelen ;-)

Fijn om te horen dat u verder tevreden bent met het aanbod en betrouwbaarheid. Veel plezier met de producten en graag tot ziens!

Monique
Hilversum

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Antwoord Allgifts.nl
Een prachtige 9 voor de snelheid, klantenservice, kennis & vakmanschap! En daar zijn we heel blij mee. Bedankt voor de review.

Veel plezier met de USB-sticks en hopelijk zien we elkaar weer eens in de webshop.

Arab Film Festival

Gepubliceerd op: 26/07/2017