Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten
Nog sneller geleverd als beloofd, chapeau!

oeph
best

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Roy Meier was heel vriendelijk en informeerde mij over een mogelijke vertraging van de bestelling (fout bij dhl), maar uiteindelijk kwam het product toch op tijd aan.
Eventueel logo's iets breder kunnen drukken op het materiaal? Nu staat het er veel te klein op maar groter was niet mogelijk wegens het materiaal.
anticimex
roeselare

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
snelle communicatie
aangegeven om producten te leveren na een bepaalde datum ivm afwezigheid en is toch eerder geleverd waardoor ik bestelling op andere locatie heb moeten ophalen.
Rilana van Oudheusden
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Ondanks de (te) krappe deadline vanwege onze te late vraag, kregen we de bestelling toch op tijd geleverd.

Theya

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Zeer aantrekkelijke prijs voor producten en bedrukking.
Fijn dat je zelf je aantal per kleur kan invullen in plaats van dat je er minimaal een bepaald aantal van moet bestellen.
Een soort track and trace code zou leuk zijn.
Antwoord Allgifts.nl
Een prachtige 10! Bedankt voor de goede review. Fijn om te horen dat u het zo prettig vindt dat u zelf de aantallen per kleur kunt bepalen.

En bedankt voor het meedenken v.w.b. de Track en Trace code. Toevallig, want dit systeem is momenteel is in ontwikkeling. Hopelijk als u een volgende keer bij ons een bestelling plaatst, kunt u zelf volgen waar uw producten zijn!

Graag tot ziens en plezier van de producten.

Zeist

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Snelle levering. Afspraken zijn keurig nagekomen.
Jammer dat ik mijn cadeau niet heb ontvangen, nadat we toch best een forse bestelling hebben gedaan.
Antwoord Allgifts.nl
Een mooie beoordeling, bedankt! Fijn dat u zo tevreden bent over de producten en onze service.

V.w.b. het cadeau; dit hebben we meteen voor u gecheckt. Om onverklaarbare reden is de Dopper niet uw kant opgekomen, terwijl u daar zeker recht op had. Helaas gaat er bij ons ook wel eens iets fout.. Maar natuurlijk kom er alsnog een cadeau uw kant op. We houden u op de hoogte!

En we zien u graag terug in onze shop!

Antwoord Allgifts.nl
Bedankt voor de mooie review zeg! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over Allgifts.nl. Veel uitdeelplezier gewenst en graag tot snel!

stadsbestuur Lier
Lier

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
bestelling is prima bevallen, van het plaatsen van de opdracht tot aflevering prima gecommuniceerd, helder en duidelijk, graag weer een volgende keer.

Antwoord Allgifts.nl
Een 10! Dat is pas een fijn begin van het weekend. Bedankt voor de mooie beoordeling zeg!

Van onze kant is het wederzijds: we zien jullie heel graag terug in onze shop. Veel uitdeelplezier gewenst!

cvah
Zeewolde

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Sneller geleverd dan geschat, telefonisch erg goed geholpen.
Puur opbouwend: Communicatie omtrent orderafhandeling. Geen mail gehad dat de order al onderweg was, er werd niet geantwoord op mijn mail omtrent de levertijd, hierdoor moest ik bellen. Zonde van mijn en jullie tijd want het werd veeeel eerder geleverd dan geschatte leverdatum!
Antwoord Allgifts.nl
Bedankt voor de mooie review, KWIK! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. We gaan jullie tip zeker meenemen. In dit geval was onze orderbegeleider Roy een mailtje vergeten te verzenden, waardoor jullie niet mee konden kijken in het orderproces (ook wij vergeten wel eens wat!). Een volgende keer weten jullie precies wanneer jullie order geleverd wordt (óók als deze veel eerder geleverd wordt dan verwacht :)).

Als het gewenst is het nog even over de print op de keycords te hebben; Roy staat voor jullie klaar!

Graag tot ziens in onze shop.

Met vriendelijke groeten,
KWIK Events & Relatiemarketing
Leiden

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Nvt
Het is jammer dat de kwaliteit van de bestelling zo slecht is.
Zonde, want ik ben super goed geholpen.
Aan de klantenservice ligt het niet.
Dag Nadia,

Wat jammer dat de kwaliteit van de tassen niet bevalt. Hier waren we helaas niet van op de hoogte. We zetten dit direct door naar onze productmanager, zodat hij de productkwaliteit kan checken bij onze leverancier.
Als het alsnog gewenst is om contact te hebben over deze klacht, kunt u altijd terecht bij uw contactpersoon Arrien van onze afd. Sales Support.

Wel prettig te horen dat u tevreden bent over onze service, daar worden we blij van!

We horen het graag als we nog wat voor u kunnen doen en hopelijk tot ziens.

Nadia Heeren
Zevenbergen