Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl
19166 keer bekeken

Pluspunten
Bestelling plaatsen gaat gemakkelijk en de website is overzichtelijk. Er wordt op tijd een herinnering verstuurd betreft het aanleveren van bestanden zodat de verwachte leverdatum gehaald kan worden.
Op sommige bedrukte producten is het logo scheef gedrukt. Wellicht kan de te leveren goederen gecontroleerd worden vóór levering.
Roelina
Harderwijk

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Ze denken met je mee en doen wat ze beloven!
Niets, alles lijkt onder controle.
Henk
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
goede kwaliteit, snelle reactie op mails, stipte levering
- logo op paraplu heel klein uitgevallen, was moeilijk in te schatten op het scherm. Volgens mij nochtans groter mogelijk.
- gezien levering pas een 6 tal weken na bestelling was verschillende dreigmails ontvangen om te betalen met vermelding van extra kosten. Kan ik niet waarderen gezien er nog niets geleverd was!
Beste Marjan,

Bedankt voor het schrijven van een beoordeling!

Het OBG-team heeft uw verbeterpunt direct gecheckt en weet te vertellen dat de plu op maximaal mogelijk formaat gedrukt is, zoals overeenkwam met de digitale drukproef. Jammer om te horen dat het uiteindelijk toch wat tegenviel.. V.w.b. de betaling: wij hanteren - en communiceren - dat levering geschiedt op basis van vooruitbetaling. We nemen het verbeterpunt mee en kijken of we dit misschien duidelijker moeten vermelden!

We zijn blij om te horen dat het product van goede kwaliteit is en er snelle reacties op uw mails waren. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens aan relatiegeschenken helpen. Veel uitdeelplezier gewenst!

Marjan

Gepubliceerd op: 04/08/2018

Pluspunten
Perfect
Nalevering spoedig afgewerkt
Antwoord Allgifts.nl
Een 7, bedankt daarvoor! Heel fijn om te horen dat de nalevering spoedig verwerkt is en dat u zo tevreden bent. Hopelijk mogen we u snel weer eens helpen aan geschenken. Veel uitdeelplezier!

vzw Stedelijk Sportcentrum Knokke-Heist
Knokke-Heist

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Zeer tevreden.

Beste,

Bedankt voor de mooie woorden, we worden blij van de 8 als beoordeling! En wat goed om te horen dat uw cliënten zo blij waren met de ventilator, attent zeg!

Hopelijk mogen we u snel weer eens helpen. Graag tot ziens!

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Snelle verwerking van order!
Geweldige resultaten, snelle levering!

Ik had aangegeven binnen 3 weken, na betaling mocht ik de goederen binnen 1 week ontvangen!!

Kortom geweldig!!!!

Antwoord Allgifts.nl
Wat een prachtige beoordeling, bedankt daarvoor! We zijn dus écht razendsnel ;-) Heel veel plezier met de tassen gewenst.

Perfect Nutrition Supplements
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Zeer tevreden, gemakkelijke website, handig dat je geen mega grote aantallen moet kopen en toch een mooie prijs krijgt, zeer snelle levering... Top!

Antwoord Allgifts.nl
Hoera, een fanTAStische 10! Bedankt, nrgy! We helpen u heel graag weer aan relatiegeschenken, graag tot ziens in onze shop.

nrgy
ARDOOIE

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten

moest bellen om de factuur te krijgen
leverdatum niet opgevolgd

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten

Het uploaden vh bestand na de opdrachtbevestiging voelt vreemd ook al geven jullie het duidelijk aan. Ik zou dat toch eerder doen.
Antwoord Allgifts.nl
Bedankt voor de prachtige 10! Heel goed om te horen dat u zo tevreden bent.. Veel uitdeelplezier gewenst en graag tot ziens!

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Antwoord Allgifts.nl
Wauw, Laurens. Bedankt voor de mooie beoordeling! Super om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de producten en graag tot ziens!

Laurens
Brugge