Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Bo
Sint-Niklaas

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Dag Rachel,

Wat een geweldig cijfer, hier zijn we blij mee! Maar we zijn vooral blij dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met (het weggeven van) de strandballen, een leuk zomers geschenk!

Rachel

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Dag Olindio,

Een 10, wauw! Bedankt voor deze prachtige beoordeling. We zijn vooral erg blij dat alles naar wens blijkt te zijn. Veel (weggeef)plezier van de heuptasjes en hopelijk tot ziens!

Olindio

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Vriendelijk en behulpzaam.
Info over leverdatum klopte niet.
Dag BICBoZ,
Wat jammer dat de informatie over de leverdatum niet klopte. Onze excuses, we zullen hier ze volgende keer extra op letten!

Vriendelijkheid en behulpzaamheid vinden wij een must op het gebied van service. We zijn dan ook blij dat dit naar wens is verlopen! We hopen dat u veel (uitdeel)plezier beleeft aan de spaarpotjes.

BICBoZ
Bergen op Zoom

Dag Rina's Beauty & Massage,

Hoera, een 10! Wat fijn dat alles naar wens is verlopen! We hopen dat u veel plezier beleeft aan de handdoeken.

Rina's Beauty & Massage
Assendelft

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
Duidelijke en vriendelijke communicatie. Altijd snelle leveringen.
Dag Huisartsen Gelderse Vallei,

Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar zijn we blij mee! Wat goed om te horen dat de communicatie duidelijk en vriendelijk was en de leveringen niet alleen nu, maar altijd snel verlopen!

Veel plezier van (het weggeven van) de balpennen en hopelijk tot ziens in onze webshop!

Huisartsen Gelderse Vallei
Ede

Beste klant,

Wat fijn dat alles naar wens is. We zijn erg blij met dit cijfer! We wensen u veel plezier van (het uitdelen van) de baseballcaps en hopen u nog eens weer te zien in onze webshop!

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Beste klant,

Wauw, wat een topcijfer! Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat alles naar wens is en wensen u veel (weggeef)plezier van de fietslampjes!

MAASMECHELEN

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten
Vlotte communicatie & service!

Dag Inge,

Wauw, wat een cijfer, bedankt! Het is goed om te horen dat de communicatie en service lekker vlot verliepen. Daar doen we het voor!

We wensen u veel (uitdeel)plezier van de rolmaatjes en hopen u nog eens terug te zien in onze webshop!

Inge van GTB
Roeselare

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Beste klant,

Yes! Een 8, wat een prachtig cijfer. We zijn blij dat alles naar wens is gegaan en hopen u nog een keer weer in onze webshop te zien!

Gepubliceerd op: 03/06/2019