Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten
Ik had dringend iets nodig. Gebeld, besteld en de dag nadien geleverd. Kon het sneller ;-)????
Vriendelijke dame aan de telefoon gehad die me meehielp om de bestelling te doen.

Beste klant,

Wat fijn dat het zo snel voor u geregeld was en het contact naar wens was! We zijn erg blij met dit cijfer en hopen u natuurlijk nog eens terug te zien in onze webshop. Veel plezier met (het weggeven van) de sleutelhangers!

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Beste klant,

Bedankt voor dit mooie cijfer! We zijn blij dat alles naar wens is en hopen dat u veel (uitdeel)plezier beleeft aan de schuifpuzzels!

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten

Er zijn 4 zonnepetten kapot, met barsten uit de doos gekomen.
Isabelle
Tervuren

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Goede aandacht voor de bruikbaarheid van de aangeleverde
gegevens en wat er verbeterd moet worden.
Afhandeling van mailverkeer. Gestelde vragen (ook 's morgens) worden standaard pas de volgende dag beantwoord. Als voorbeeld het volgende. In het bericht dat de levering gaat plaats vinden ("vindt uiterlijk 9 april plaats") wordt gesproken over een track & trace link. Die wordt echter nergens vermeld.
Als ik hier om vraag wordt er geantwoord: vraag ik aan de drukkerij. Het antwoord komt zoals gezegd: de volgende dag, t.w. 10 april. De sleutelhangers ook. Dus voor niets op 9 april thuis geweest.
Dag Germa,

Wat vervelend dat de mails niet tijdig zijn aangekomen! Mijn collega geeft echter aan dat er altijd op dezelfde dag nog is geantwoord op mailtjes. Mogelijk heeft dit dus aan het mailsysteem of aan iets anders gelegen.

Dat de bestelling een dag later is geleverd, is natuurlijk niet de bedoeling, excuus daarvoor! Dit hadden we in elk geval ietsje beter kunnen communiceren. Dit zullen we een volgende keer dan ook zeker meenemen.

We zijn blij dat het product er wel goed uitziet en hopen dat u alsnog veel (weggeef)plezier beleeft aan de sleutelhangers. Bedankt voor dit mooie cijfer en hopelijk tot ziens in onze webshop!

Anouk van Allgifts
Germa
Voorburg

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
goede communicatie, alleen als je niet bekend bent met het sturen van bestanden is het een beetje omslachtig. verder order netjes verpakt en op tijd geleverd.
geef geen 10 want het kan altijd beter.
Dag Personeelsvereniging Apollo Vredestein,

Het kan inderdaad altijd beter en daarom zijn we ook blij met je mening! Wat vervelend dat het versturen van bestanden wat lastig ging. Het doet ons goed om te horen dat de levering, de producten en de bedrukking verder in orde zijn!

We wensen u veel (weggeef)plezier van de pennen en hopen u nog eens in onze webshop te zien!

Team Allgifts
Personeelsvereniging Apollo Vredestein B.V.
ENSCHEDE

Dag Marjan,

Wat fijn dat alles oké is wat betreft je bestelling! We zijn ontzettend blij met een cijfer als dit en hopen dat je veel plezier hebt van (het weggeven van) de rugzakjes!

Marjan
Elburg

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Snelle reactie op mails, snelle levertijd

Dag Envida,

Fijn dat alles zo lekker vlot verliep. Het notitieboekje is inderdaad erg klein, maar daarmee ook ontzettend praktisch! Goed om te horen dat het geschikt is voor uw doel. Klein maar fijn zeggen we dan!

Veel (weggeef)plezier en we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop!
Envida
Maastricht

Dag Sapphiremedia,

Wauw, wat een prachtig cijfer! We zijn blij dat alles nar wens is. Veel (uitdeel)plezier van de notitieboekjes, mokken en balpennen!

Neven/sapphiremedia

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Alle communicatie was vlot en goed, en de bestelling is snel geleverd.

Dag Paulien,

Een order die lekker vlot verloopt, met goede communicatie is belangrijk. Wat fijn om te horen dat dit allemaal naar wens is gegaan. We wensen u veel (uitdeel)plezier van de compacte notitieboekjes!

Paulien

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Beste klant,

Wat goed dat u uw vrijwilligers in het zonnetje zet met zo'n handig relatiegeschenk! Auto-opladers komen haast altijd van pas. We zijn blij dat alles wat betreft de bestelling naar wens is en hopen u nog eens terug te zien in onze webshop!

Gepubliceerd op: 03/04/2019