Website: http://www.allgifts.nl
Adres: Ferdinand Bolstraat 25 8021 ES
Plaats: Zwolle
Telefoon: +31(0)38 - 760 1900

Als u zegt relatiegeschenken, dan zeggen wij Allgifts.nl. Wij zijn leverancier van zowel onbedrukte als bedrukte relatiegeschenken en het is ons doel voor u een relatiegeschenk te verzorgen dat positief bijdraagt aan uw marketingactiviteiten. Daarom vinden wij het erg belangrijk om te weten hoe u over onze dienstverlening denkt!

Wanneer u besluit relatiegeschenken in te zetten, is het belangrijk te beginnen bij het vastleggen van de doelstellingen voor de bewuste marketingactie. Vervolgens moet er een relatiegeschenk gekozen worden. Om het voor u gemakkelijk te maken een relatiegeschenk te vinden, bieden wij op onze website een zoekmachine. Hiermee vindt u gemakkelijk relatiegeschenken als gifts, promotieartikelen, gadgets, give aways en andere premiums. Daarbij kunt u eenvoudig filteren op kleur en budget, zodat een passend relatiegeschenk zeer snel te vinden is. Met deze tools willen we het zo gemakkelijk mogelijk maken om een goed relatiegeschenk te vinden en wij horen graag of we hierin zijn geslaagd.

Een van de voordelen van Allgifts.nl is het korte offertetraject. U kunt meteen online onze prijs voor onbedrukte en bedrukte relatiegeschenken berekenen. Wij zijn benieuwd hoe u dit traject ervaart.

Kortom, wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen, maar wilt u liever direct met ons spreken? Belt u ons dan gerust op +31(0)38 - 760 1900 of mailt u ons via verkoop@allgifts.nl.

Allgifts.nl

Pluspunten
Snelheid
Denk geen

Gepubliceerd op: 09/04/2020

Gepubliceerd op: 08/04/2020

Pluspunten
Snel adequaat
Website iets aanpassen. Upload pas in 2e mail
Bart
Bosch en Duin

Gepubliceerd op: 08/04/2020

Pluspunten
snelle afhandeling
eerst een exemplaar toesturen om kwaliteit te beoordelen.
Syllieskinderboeken
Giessenburg

Gepubliceerd op: 06/04/2020

Pluspunten

ongeveer alles wat fout kan gaan, gaat fout. e-mails worden niet goed gelezen, flessen die ik heb besteld zijn aan de binnenkant en de buitenkant vies. (dus de rest van de orde voorlopig maar geannuleerd) als er na veel gesteggel dan uiteindelijk worden schoongemaakt worden ze nat afgeleverd. en ze worden dan niet terug genomen om ze te drogen, kan ik gewoon zelf doen..
Wanneer ik dan overga op andere flessen, blijkt dat ze niet hebben gelezen dat ik de andere order heb geannuleerd..

en dan kan ik nog wel even doorgaan, echt jammer
Jay

Gepubliceerd op: 31/03/2020

Pluspunten
Super bedrijf, zo goed geholpen en alle afspraken netjes nagekomen. Super service ! Een woord: TOP !!!

BSO De Witte Tovertuin/ KDV Het Witte Toverhuisje
Bellingwolde

Gepubliceerd op: 30/03/2020

Pluspunten
goede service met uitleg en geleverde producten
Wij zijn een bedrijf en dan is het afwachten wanneer de betalingen gedaan worden. Het is vervelend (vind ik persoonlijk) dat je na 8 dagen direct al een herinnering krijgt. Vervolgens nog één waarop je reageert hoe of wat en dan 2 dagen later weer een herinnering. Dit moet anders kunnen denk ik
Dordrecht

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
Goed advies over druktechnieken
Fijn meegedacht met levering (we waren dicht wegens Corona)
Tracking nummer voor de zending, maar omdat het een pallet was, is dit ook wat lastiger.
EnergyDrinkShop
Den Bosch

Gepubliceerd op: 27/03/2020

Pluspunten
Snelle, duidelijke communicatie. Er werd de tijd genomen voor het geven van uitleg over de mogelijkheden en we kregen kundig advies. De levering ging erg snel en we hebben een kwalitatief goed product ontvangen. Erg blij mee!

Laura

Gepubliceerd op: 25/03/2020

Pluspunten
Fijn contact! Goede producten!

Stichting REL Entertainment

Gepubliceerd op: 25/03/2020