Website: www.allestegenongedierte.nl
Adres: Pekelwerk 38 9663AW
Plaats: Nieuwe Pekela

AllesTegenOngedierte.nl biedt u een ruim assortiment internationale topmerken op het gebied van ongedierte bestrijding. Voordelig, snel en discreet in huis.

AllesTegenOngedierte.nl

Pluspunten
Haalt weinig uit het artikel welke mij werd toegestuurd.

Gepubliceerd op: 05/11/2018

fv

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Spullen op tijd leveren
LS,

Dank voor de review, als aangeven in de mail die wij u gezonden hebben op de dag van bestelling hebben wij u een dag moeten laten wachten gezien het aantal dat u besteld heeft, dit was meer dan onze voorraad, onze excuses.

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Over de levertijd heb ik niet te klagen . Die is gewoon goed
Het product de muizenval laat te wensen over. Het haakje is net te kort en is dus met heel veel moeite te plaatsen. en nog geen een muis mee gevangen
Beste Milka,
De Victor muizenval is de meest verkochte klem ter wereld, deze moet gewoon goed functioneren. Graag helpen wij u verder en leggen even uit hoe deze makkelijk te zetten is. Wellicht hebben wij ook nog wat goede vangtips voor u zodat u snel van de muizen af bent. Belt u ons gerust tijdens openingstijden op 0850655452 wij helpen u graag!

Pluspunten

Aanvankelijk leverde dit bedrijf de spullen te laat. Het bleek echter niet aan hun te liggen en ze hebben het direct en keurig hersteld. Ik raad dit bedrijf aan vanwege hun correcte wijze van afhandeling en herstel. Nome, Nijmegen
LS,

Dank voor uw beoordeling. spijtig dat u nog niets ontvangen heeft. Wij hebben deze inderdaad verzonden maar het pakket lijkt maar niet aan te komen. Wij vermoeden dat deze beschadigd is geraakt tijdens de verzending. Wij zullen direct contact opnemen met PostNL en zonder tegen bericht kunt u er van uit gaan dat wij morgen een nieuwe zending toezenden. Onze excuses voor de vertraging.

Pluspunten

Ik heb de goederen nog niet ontvangen, ze zouden al een week geleden binnen zijn. Ik heb de spullen nodig... Mogelijk kan het bedrijf er niets aan doen en ligt het aan de bezorging van post.nl, maar dan had ik dat graag vernomen. Nome, Nijmegen

20/10/2018

Pluspunten
Mooie site met goed overzicht en informatie over elk product U wil aanschaffen en zeer snelle afhandeling van het product wat je besteld met alle info van dien. in een woord TOP!!
Alles OK en zo blijven doorgaan is mij indruk.
Jos van Geel
St. Willebrord

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten

Op 3-10-'18 bestelling geplaatst.
Op 4-10-'18 werd ik gebeld dat bestelling bij iemand anders bezorgd was. Op 10-10-'18 mail "allestegenongedierte" ontvangen, dat er een nieuw artikel naar mij werd opgezonden. Op 11-10-'18 werd pakket bezorgd.
Beste Wim,

Wij zijn ons er van bewust dat er bij u een verwisseling heeft plaats gevonden, een menselijke fout die niet had mogen gebeuren, waarvoor onze excuses. De bedoeling was dit binnen een dag op te lossen, spijtig genoeg heeft dit niet gewerkt en heeft de 2e zending vertraging opgelopen geheel buiten uw schuld. Dit was een fout van ons, niets meer niets minder. Hopelijk kunnen wij bij een volgende bestelling bewijzen dat dit een incident is geweest.
Wim

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Duidelijke webshop.
Bij mijn tweede bestelling heb ik een dagje langer moeten wachten tot het pakket bij mij was.
Bram

Gepubliceerd op: 22/10/2018