Website: www.ALLEeetkamerstoelen.nl
Adres: Energieplein 18 2031TC
Plaats: Haarlem

ALLEeetkamerstoelen.nl is dé webwinkel voor het kopen van nieuwe eetkamerstoelen. In het uitgebreide assortiment vind je altijd wel stoelen die passen bij jouw smaak, wensen en interieur. Voor ieder wat wils!

Met een goed bereikbare, persoonlijke klantenservice en snelle en gratis levering doen wij er alles aan om jou als klant zo goed mogelijk te bedienen. En dat is hopelijk terug te lezen in de ervaringen en reviews van onze klanten!

ALLEeetkamerstoelen.nl

Truus Dahmen
Huizen

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Groot, trendy en goed geprijsd aanbod. Erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle levering.
Harriët

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
De klantenservice is goed te bereikbaar en bereid om mee te denken. De eetkamerstoelen zitten lekker en zijn heel stevig. De stoelen zijn heel goedkoop als je naar de kwaliteit kijkt.

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Goede levering en mooie kwaliteit.
Gaten voor pooten wat netter plaatsen. De bouten pasten er maar net in.
Renee
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
snelle levering en nette realistische plaatjes op de site
meer informatie over een product op de site en meer beoordelingen vragen
Sanne
Enschede

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
TOP STOELEN TOT SERVICE TOP ALLES. Ben helemaal gelukkig !! goede prijs, goede kwaliteit.
alles was top geen verbeterpunten
Wines Unlimited

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
stoelen zijn goed en betaalbaar
levering liep zeer moeizaam
Tim

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Wij zijn erg blij met onze eetkamerstoelen. Mooie kwaliteit en ze zitten heerlijk. De nalevering van 2 stoelen verliep moeizaam, maar is uiteindelijk zeer goed en naar volle tevredenheid opgepakt.
We hebben 8 eetkamerstoelen besteld. Deze zijn geleverd, maar 2 stoelen hebben ongelijke poten. Ze wiebelen. Na contact via email kwam de belofte om de stoelen om te ruilen, op de afgesproken dag kwam er niemand opdagen. Na wederom contact via email kreeg ik de belofte dat ik teruggebeld zou worden op maandag 17 september. Dit is niet gebeurd. Op dinsdag 18 september heb ik gebeld. Er werd niet opgenomen. Toen nogmaals een e-mail gestuurd. Tot op heden daar geen enkele reactie op ontvangen.
Mijn verbeterpunten:

Blijf in contact met je klant
Kom je beloften na

Sint Pancras
21/09/2018

Pluspunten
Redelijk snel en mooie stoelen
Bezorging kan sneller
Sharon