Website: www.ALLEeetkamerstoelen.nl
Adres: Energieplein 18 2031TC
Plaats: Haarlem

ALLEeetkamerstoelen.nl is dé webwinkel voor het kopen van nieuwe eetkamerstoelen. In het uitgebreide assortiment vind je altijd wel stoelen die passen bij jouw smaak, wensen en interieur. Voor ieder wat wils!

Met een goed bereikbare, persoonlijke klantenservice en snelle en gratis levering doen wij er alles aan om jou als klant zo goed mogelijk te bedienen. En dat is hopelijk terug te lezen in de ervaringen en reviews van onze klanten!

ALLEeetkamerstoelen.nl

Pluspunten
Duidelijke productafbeeldingen, specificaties en aflevervoorwaarden. Prima verpakking en aflevering.

Wim
Santpoort-Noord

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Vriendelijk en snel.
Zou het voor nu niet weten.
Louise
Ede

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Precies zoals op de foto's, goede kwaliteit, goede communicatie
Anne
Son en Breugel

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Snelle zorgvuldige levering. Ik ben dik tevreden!

Esther

Gepubliceerd op: 03/04/2019

Pluspunten
Geen bericht ontvangen over datum bezorging.
Ineke

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Mooie en fijne stoelen voor een goede prijs
de klantenservice is telefonisch goed bereikbaar
in november stoelen besteld die volgens de website binnen 1 week geleverd zouden worden, na 2 weken (zonder stoelen) contact opgenomen met de klantenservice. De stoelen zouden pas in januari binnenkomen. Over deze levertijd van 3 maanden zijn wij niet geïnformeerd na onze bestelling. Halverwege januari opnieuw contact opgenomen, omdat we nog steeds niks hadden vernomen. De stoelen zouden binnen één week geleverd worden en we zouden snel een bevestiging krijgen met track&trace code. Een week later werden de stoelen inderdaad geleverd. Wij waren alleen zelf niet thuis want we hadden nooit een bevestiging van verzending ontvangen! We vinden het erg jammer hoe de communicatie is verlopen en zullen daarom niet opnieuw bij dit bedrijf iets bestellen.
Sophie

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Charity

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
De stoelen zijn netjes afgeleverd en voldoen aan de verwachtingen die we hadden n.a.v. de informatie op de site.
Bij uitgestelde levering zou ik het wenselijk vinden als het bedrijf dat zelf aangeeft d.m.v. een mailtje. Nu moest ik zelf het initiatief nemen en informeren naar de levering toen de eerste levertermijn al was verstreken.
Ook heb ik geen bericht gehad m.b.t. de exacte leverdatum en was ik toevallig thuis, anders had DHL de levering weer meegenomen.
Mari
Drenthe

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Ze hadden de stoelen die ik wou. Bij vragen antwoorden ze klantvriendelijk en snel.
Een bevestiging mail zou gewaardeerd zijn. Ik koos voor deze site omdat ze beweren dat je een voorkeursdag kan aangeven wanneer je het bezorgd wil hebben. Helaas was dit niet het geval... ik wou ze maandag, vrijdag of zondag krijgen. Maar ik kreeg een bericht dat ze op donderdag komen, jammer.
Kim
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
grote sortering stoelen, snelle levering
deellevering ontvangen: duidelijker maken dat deel stoelen niet op voorraad was, en wanneer die dan ook geleverd worden.
bedrijf
Mijdrecht