Website: https://www.all4fysio.nl
Adres: Jagerserf 9 3851SM
Plaats: Ermelo

All4Fysio is in 2010 gestart als een webshop met een zeer breed en uitgebreid assortiment aan gezondheidsproducten. Ons personeel heeft ruim 12,5 jaar ervaring van producten voor de paramedische markt. Door de specifieke kennis gecombineerd met een goede klantenservice bieden wij altijd het juiste product op het juiste moment.

All4Fysio

Pluspunten
Snelle levering en kwaliteitsvolle kniebrace.

Lut
Balen, Belgiƫ

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Super snelle levering. Maandag besteld en dinsdag al binnen. Egt top.

Rianka
Heythuysen

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Duidelijke website en snelle levering.

Linda
Ruurlo

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Zeer ruime keuze, en zeer goede kwaliteit prijs verhouding, tevens goed info over de maat en pasvorm van de brace. snelle levering.
op dit moment zou ik het niet weten
Jan extra klussenbedrijf
Nuth

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Prima bedrijf! Er wordt goed gecommuniceerd. Mails zijn netjes en duidelijk en in mijn geval is de brace precies wat ik zocht en nodig heb.

Nadia
Voerendaal

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Mooie site, duidelijke producten en snelle service! Mijn polsbrace zit erg fijn en voelt stevig en veilig! Dit helpt mij hopelijk met sporten ivm artrose.
Lenneke Bavinck
Weesp

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Super snelle leveriing

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Geen positieve punten over all4fysio. De brace was van een slechte kwaliteit. Na veelvuldig mailen en bellen eindelijk een reactie. Ze willen en gaan het niet oplossen. Artikel mag niet retour, je krijgt je geld niet terug en ze kappen alle contact af. Ontbinding van de koopovereenkomst wordt niet in behandeling genomen. Je mail wordt gewoon niet meer beantwoord. Uitermate slechte service en niet klantgericht. Zodra je je bestelling heb en hebt betaald kun je fluiten naar je geld. Koop hier nooit je materialen!
Klantenservice is echt heel slecht! Een reactie duurt lang en er word geen enkele oplossing geboden. Het is een slecht product, maar van enige garantie is geen sprake. Het volgen van de wettelijke verplichtingen als verkoper wordt totaal genegeerd. Een korting aanbieden op een toekomstige order is geen oplossing voor het verkopen van slechte producten. Een asociaal, op geld gericht bedrijf zonder enige zorg of service voor de klant.
Kissy

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Snelle levering. Mooi goed product, komt overeen met de beschrijving op de site.

C. de Goeij

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
snelle verzorgde levering.
dit is moeilijk voor ons als leken te beoordelen.