Website: www.alicesgarden.nl

7.9

Gerard
Riethoven

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Heb 3 bestellingen gedaan op 8 apr. jl. Eerste en tweede bestelling kwamen na elkaar binnen op tijd.
Heb ook op 8 april een picknicktafel besteld en die is er nog steeds niet. Al vijf keer over gebeld met Alice Garden. Eerste keer was de levering zoek, daarna levering in de herverzending gezet volgens hun maar nu blijkt deze week dat de picknicktafel nog steeds niet is opgehaald en er weer wat mis is gegaan. Deze week zou de tafel op woensdag worden opgehaald door de transporteur. Nu blijkt dat de tafel nog niet eens opgehaald is en dat morgen pas gebeurd, ondanks dat ik heb aangegeven dat ik de tafel dit weekend nodig heb voor een feestje. Slechte bedrijfsvoering! Daarnaast is het zo dat de transporteur Alice Garden de schuld geeft en Alice Garden de transporteur. Lijkt mij dat de partijen eens met elkaar in tafel moeten gaan zitten om de lucht te klaren of er moet een andere transporteur gekozen worden. Al met al mis ik nu voldoende zitruimte voor zondag terwijl ik drie weken geleden de picknicktafel al besteld heb. Ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden!
Eduard Roelofsen
Putten

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Leuke trampoline
Enkele insteekbuizen waren aan binnenkant
niet glad, waardoor ze niet pasten. Moesten eerst glad gemaakt met vijl. 1 zwart rubber
voor tussen buizen ontbreekt.
Herman de Hoop
De westereen

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Mooie trampoline goedkope prijs.
Een tijd bij het verzenden. Donderdag bestelt woensdag binnen gekregen opzich niet heel erg maar zeg het wel van te voren. En de beschrijving van de trampoline hoorde nier bij de trampoline die we bestelt hadden.
Zina kroone
Zwaag

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Snelle reactie, snelle levering
Slechte communicatie wat betreft de levering, het stond ineens op de stoep, buurvrouw heeft getekend maar was te zwaar voor haar om binnen te zetten. Ondertussen hield ik nog goed in de gaten wat de verwachte leverdatum zou zijn. Dan konden we daar rekening mee houden ivm werk. ze zouden een dag van te voren laten weten wanneer ze precies zouden komen , maar niks gehoord tot het appje van de buurvrouw. De volgende dag stond er pas dat hij geleverd was. Reactie van Alice garden: kunnen we niks aan doen, dat was het transport bedrijf. Punt.
Laura

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Snelle levering van de loungeset
De communicatie mag sneller, een reactie op een mail waarin een klacht staat mag sneller wordt afgehandeld.

Twee onderdelen van de loungeset zijn beschadigd geleverd. Voor het bedrag wat we er voor betalen vind ik dit een hele slechte zaak. Gelukkig wordt het opgelost, maar het is heel erg vervelend dat een tafel en bank weer moet worden omgeruild.
Carla
Denekamp

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten

Graag er op toezien dat het goede huisnummer wordt doorgegeven aan de pakketdienst en als een pakket in 2 delen is, dit dan ook ff doorgeven. Scheelt een hoop ellende
Carol
GEFFEN

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Snelle reactie van de klantenservice.
Mooi product.
De website werkte niet helemaal goed. Ook de link om de verzending te volgen werkte niet. Maar nadat we hier een mail over stuurden, werd snel actie ondernomen en werd het opgelost.

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Alles was aangekomen gelukkig.
Please nooit meer GLS slechtste pakket bezorgingsdienst die ik ken. Ik zal niet meer bestellen totdat er een andere bezorgingsdienst is.
Rach

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Zijn erg klantvriendelijk en snel geholpen.
Wellicht handig om een werkende link te sturen zodat je de bestelling kan volgen.
Helaas werkte deze bij mij niet. Waardoor de koerier moest wachten tot er iemand bij de woning kwam.
Aysegul

Gepubliceerd op: 20/03/2019