Website: www.alicesgarden.nl
Plaats: Wambrechies
Telefoon: +33(0)361765142

Alice's Garden NL
7.9

Pluspunten
Duidelijke website
In de verzending graag een juiste set in de goede kleurstelling verzenden zoals die oorspronkelijk was besteld. Aangezien onze zoon enthousiast de verpakking eraf had gehaald, mochten we de set niet meer retourneren....
Hans
SNEEK

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Nog niets
- andere transporteur.
- zorgen dat de track & trace werkt.
Parasol blijkt bij de buren te zijn afgeleverd die wij niet kennen noch weten waar zij wonen.
Paul
Heemskerk

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten
Geen, ik heb de bestelde en betaalde producten helemaal niet ontvangen
Pakketjes voortaan laten bezorgen door PostNL en niet door zo'n goedkope bezorger die altijd moeilijk doet bij de aflevering en hun problemen bij mij neerleggen
Wergea

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Heel weinig,,, Ja ze hebben een snelle levering,, echter in het geval van retourneren of contact zijn ze niet thuis...
Slechte zaak... Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen en heb uiteindelijk het geld maar afgeschreven...
EEN HELEBOEL!!!!!!!
Antwoord Alice's Garden NL
Beste,

Helaas hebben wij van u geen enkel e-mailcontact kunnen terugvinden.

Nadat wij telefonisch contact met u hebben opgenomen heeft u ons aangegeven dat u geen e-mail heeft verzonden.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van ma-vrij tussen 09:00-17:00, het kan echter voorkomen, in een drukke periode, dat de wachttijd aan de telefoon oploopt. Als u daar niet op wilt wachten is een simpel e-mail bericht naar onze klantenservice met een terugbelverzoek voldoende.

U heeft ook geen herroepingsformulier ingevuld.

Het spijt ons dat u deze problemen heeft ondervonden maar helaas kunnen wij niets voor u doen als wij geen klachten/verzoeken van u kunnen terugvinden in ons systeem.

Justine
Will
Delfzijl

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Ik was eerst zeer positief over dit bedrijf ik kocht er een jacuzzi er was wel meserie met het volgen van het pakket. Toen gaf ik mijn beste vriendin 1 cadeau deze hebben ze gewoon buiten op straat laten staan na afleveren(kon gemakkelijk gestolen worden!!) toen bestelde mijn zus er ook 1 maar die werd maar niet geleverd dus geld terug gevraagd. Nu 1 maand na aankoop warmt de jacuzzi niet meer op.. ik mail hen met deze problemen krijg ik een formulier toegestuurd dat ik moet invullen maar die is in het Frans toen ik om een Nederlandstalige formulier vroeg antwoorde ze “ze bestaan enkel in het frans maar je mag in het Engels antwoorden”
Formulieren in eigen taal
Behandel klant als koning
Ellevie
Brugge

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Vof
Geleen

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
Telefonisch snel bereikbaar. Goed productaanbod
Bij een product communiceren tot wanneer een aanbieding loopt. Gisteren namelijk een trampoline opgezocht en deze wilde ik vandaag gaan bestellen maar hij was ineens 50 euro duurder. Na een telefoontje werd aangegeven dat dit inderdaad niet bij het product stond maar alleen op de homepage. Tja als je vanuit google direct op de product terecht komt dan zie je dit helaas niet.
Patrick
Hardenberg

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
goedkope spullen
Service : in afwachting
levering incompleet
koeriersbedrijf GLS is drama, en ongeinteresseerd
Onderdelen levering kapot
kees
Roosendaal

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Leuke houtkachel
Levertijd is nu al 3 weken, erg slecht, slechte ervaring. Als ik nu kijk op de site is de levertijd maar 3-4 werkdagen. Nog niks van een tegemoetkoming, niet netjes.
Jasper
Ermelo