Bedrijfsgegevens

Website: www.alicesgarden.nl
Adres: 137 Allee de L'Ecopark 59118
Plaats: Wambrechies
Telefoon: +33(0)361765142

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Alice's Garden NL
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
211 beoordelingen (12 maanden)
245 beoordelingen (totaal)
6313 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (112)
27% (58)
8% (17)
4% (8)
8% (16)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Weinig positiefs
Verbeterpunten
Weg met die kut GLS
Trackings code werkt niet.Dan bel je op en krijg je een week lang alleen een kut bandje aan de lijn dat het zo druk is,maar word er gevraagd of ze je terug kunnen bellen wat ze niet doen.Eindelijk te pakken gekregen,nieuwe code waar je ook geen wijs uit komt en vervolgens bellen ze dat ze voor de deur staan.Hebben ze het verkeerde huisnummer terwijl er duidelijk een adres met goeie huisnummer is.Ik zeg tegen die man van GLS dat ik er direct aankom, en ben er met 10 minuten, is die lul al snel pleite gegaan!
Ze pleuren je spullen in de tuin en slopen nog ff je schutting, om vervolgens je dozen te bekijken die al half uit elkaar gedonderd zijn.
Dan haal je je lounge set van 1400 euro uit de dozen, en kan die dan nog ff op me gemak recht gaan trekken omdat alles ingedeukt is zoals de leuningen en de tafel die volgens mij van 2 hoog naar beneden zijn gepleurd!
Echt een schande, en geen woorden voor!
Mis ook nog een forteuill, tussenzitting van de hoekbank en een hokker.
Ben benieuwd of die nog komen en of ze heel aankomen.
Schande schande schande!!!!!!!
Dennis Danner
Denhaag

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
GEEN NL klantenservice. wacht al 6 weken op mijn order. Alices Garden is NIET betrouwbaar
Tom
Arnhem

Gepubliceerd op: 10/06/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Met deze dienstverlening zal dit bedrijf niet lang meer bestaan.
Erik
Papendrecht

Gepubliceerd op: 09/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levering werd bij buren neergezet zonder briefje in de deur. Na dagen kwamen we daar pas achter. Reactie van Alice's Garden: tja daar kunnen zij niks aan doen. Heel jammer dat er niet eens namens transportbedrijf een excuses kwam.
Antwoord Alice's Garden NL
Beste, wij hebben uw klacht genoteerd en wij bespreken dit uiteraard ook met het transportbedrijf. We vinden het erg vervelend dat u problemen heeft ondervonden bij levering. Wij proberen altijd de service te verbeteren, echter hebben wij helaas geen directe invloed op de chauffeurs. U kunt echter altijd ook direct bij de transporteur een klacht indienen. Als u hiervoor uw pakketinformatie wenst te ontvangen kunt u hierover contact opnemen met de klantenservice.
Heemskerk
Abbenes

Gepubliceerd op: 14/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Meer service aan de klant geven als het gaat om de status van de levering door de (slechte) transporteur GLS. Ik heb meerdere mails moeten sturen en meerdere telefoontjes met de klantenservice om duidelijkheid te krijgen over de datum van bezorging.
Klant

Gepubliceerd op: 11/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Die heb ik helaas niet kunnen vinden. Geen duidelijk NEDERLANDSE klantenservice. Niet duidelijk aangegeven dat het bestelde artikel uit Frankrijk moet komen. Retour sturen op eigen kosten? 35 kilo? Helemaal gek daar. Ik kocht het prieel met doek, het prieel kan niet eens normaal in elkaar gezet worden met de materialen die erbij geleverd worden. Schroeven die missen, dolgedraaide bouten, duidelijke schade bij het uit de dooshaalmoment, geen halve ster waard.
Verbeterpunten
Herdenk alles
Antwoord Alice's Garden NL
Beste, allereerst delen wij u mede dat wij een retouradres hebben in Nederland (Wijchen) dus het niet nodig om een product naar Frankrijk te retourneren. Als u een bestelling wenst te retourneren kunt u hiertoe het herroepingsformulier invullen, u zult dan een retouretiket ontvangen.

U geeft aan dat er onderdelen ontbreken, schroeven zijn dolgedraaid, helaas heeft u hierover geen contact opgenomen met de klantenservice. Op ons verzoek on aan te geven welke onderdelen er ontbreken heeft u niet gereageerd.

Ik verzeker u dat wij een Nederlandstalige klantenservice hebben maar in geval van drukte kan het zijn dan een Franse collega met kennis van het Nederlands de telefoon opneemt.
Koen
Eindhoven

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
0
Verbeterpunten
De prasol die wij besteld hebben is de paal krom van en de parasol kop schroefjes erin die kapo zijn waardoor de parasol net bevestigd kan worden.
De parasol was €90 nu moet de verzendkosten ook betalen om retour te sturen!
Antwoord Alice's Garden NL
Beste,

Onze aftersales heeft geprobeerd contact met u op te nemen op 23.04.2019, tot op heden zijn zij nog steeds in afwachting van uw feedback om uw probleem op te lossen.

Wij hopen alsnog u te kunnen helpen.

Mvg,
Alice's Garden
Amanda
Appingedam

Gepubliceerd op: 03/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Als alles op rolletjes loopt met een bestelling, dan zal ik waarschijnlijk een picobello beoordeling geven. Maar mijn eerste indruk is erg slordig. Personeel wat absoluut erg vriendelijk is. Maar volkomen langs elkaar heen werken. Ik ben daar de dupe van.
Verbeterpunten
Probeer eens op één lijn te komen.
Antwoord Alice's Garden NL
Beste,

Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen via mail , helaas zijn wij nog steeds in afwachting van uw reactie.

Hopende alsnog iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Alice's Garden
hanneke
diemen

Gepubliceerd op: 03/05/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Communicatie naar de klant moet velen malen beter! Er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen
Klant

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niye uitgebereide info en bezorgd een maand later
Verbeterpunten
 
Antwoord Alice's Garden NL
Beste,

Wij vinden het zeer spijtig dat uw bestelling uiteindelijk 3 dagen later dan de geplande leverdatum is geleverd.

Wanneer u een bestelling plaatst op onze website staat er bij het product een verwachte leverdatum genoemd, dit kan een leverdatum zijn die iets later is dan enkele dagen, afhankelijk van de voorraad. Bij uw bestelling is aan u een levertijd aangegeven tussen 30-01-2019 en 01-02-2019.

Wij hebben u direct geïnformeerd over de kleine vertraging in de levertijd van enkele dagen waarbij wij u de mogelijkheid hebben aangeboden uw bestelling te annuleren. U heeft hierop niet gereageerd waardoor wij de bestelling hebben laten staan en het product uiteindelijk bij u hebben geleverd op 04-02-2019, drie dagen na de initiële leve
Msahin
Dordrecht

Gepubliceerd op: 22/02/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer