Bedrijfsgegevens

Website: www.alicesgarden.nl
Adres: 137 Allee de L'Ecopark 59118
Plaats: Wambrechies
Telefoon: +33(0)361765142

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Alice's Garden NL
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
212 beoordelingen (12 maanden)
241 beoordelingen (totaal)
5282 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (111)
28% (59)
8% (18)
5% (10)
7% (14)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levering werd bij buren neergezet zonder briefje in de deur. Na dagen kwamen we daar pas achter. Reactie van Alice's Garden: tja daar kunnen zij niks aan doen. Heel jammer dat er niet eens namens transportbedrijf een excuses kwam.
Antwoord Alice's Garden NL
Beste, wij hebben uw klacht genoteerd en wij bespreken dit uiteraard ook met het transportbedrijf. We vinden het erg vervelend dat u problemen heeft ondervonden bij levering. Wij proberen altijd de service te verbeteren, echter hebben wij helaas geen directe invloed op de chauffeurs. U kunt echter altijd ook direct bij de transporteur een klacht indienen. Als u hiervoor uw pakketinformatie wenst te ontvangen kunt u hierover contact opnemen met de klantenservice.
Heemskerk
Abbenes

Gepubliceerd op: 14/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Meer service aan de klant geven als het gaat om de status van de levering door de (slechte) transporteur GLS. Ik heb meerdere mails moeten sturen en meerdere telefoontjes met de klantenservice om duidelijkheid te krijgen over de datum van bezorging.
Klant

Gepubliceerd op: 11/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Die heb ik helaas niet kunnen vinden. Geen duidelijk NEDERLANDSE klantenservice. Niet duidelijk aangegeven dat het bestelde artikel uit Frankrijk moet komen. Retour sturen op eigen kosten? 35 kilo? Helemaal gek daar. Ik kocht het prieel met doek, het prieel kan niet eens normaal in elkaar gezet worden met de materialen die erbij geleverd worden. Schroeven die missen, dolgedraaide bouten, duidelijke schade bij het uit de dooshaalmoment, geen halve ster waard.
Verbeterpunten
Herdenk alles
Antwoord Alice's Garden NL
Beste, allereerst delen wij u mede dat wij een retouradres hebben in Nederland (Wijchen) dus het niet nodig om een product naar Frankrijk te retourneren. Als u een bestelling wenst te retourneren kunt u hiertoe het herroepingsformulier invullen, u zult dan een retouretiket ontvangen.

U geeft aan dat er onderdelen ontbreken, schroeven zijn dolgedraaid, helaas heeft u hierover geen contact opgenomen met de klantenservice. Op ons verzoek on aan te geven welke onderdelen er ontbreken heeft u niet gereageerd.

Ik verzeker u dat wij een Nederlandstalige klantenservice hebben maar in geval van drukte kan het zijn dan een Franse collega met kennis van het Nederlands de telefoon opneemt.
Koen
Eindhoven

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Gerard
Riethoven

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Heb 3 bestellingen gedaan op 8 apr. jl. Eerste en tweede bestelling kwamen na elkaar binnen op tijd.
Verbeterpunten
Heb ook op 8 april een picknicktafel besteld en die is er nog steeds niet. Al vijf keer over gebeld met Alice Garden. Eerste keer was de levering zoek, daarna levering in de herverzending gezet volgens hun maar nu blijkt deze week dat de picknicktafel nog steeds niet is opgehaald en er weer wat mis is gegaan. Deze week zou de tafel op woensdag worden opgehaald door de transporteur. Nu blijkt dat de tafel nog niet eens opgehaald is en dat morgen pas gebeurd, ondanks dat ik heb aangegeven dat ik de tafel dit weekend nodig heb voor een feestje. Slechte bedrijfsvoering! Daarnaast is het zo dat de transporteur Alice Garden de schuld geeft en Alice Garden de transporteur. Lijkt mij dat de partijen eens met elkaar in tafel moeten gaan zitten om de lucht te klaren of er moet een andere transporteur gekozen worden. Al met al mis ik nu voldoende zitruimte voor zondag terwijl ik drie weken geleden de picknicktafel al besteld heb. Ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden!
Eduard Roelofsen
Putten

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Duidelijke website
Verbeterpunten
In de verzending graag een juiste set in de goede kleurstelling verzenden zoals die oorspronkelijk was besteld. Aangezien onze zoon enthousiast de verpakking eraf had gehaald, mochten we de set niet meer retourneren....
Hans
SNEEK

Gepubliceerd op: 08/05/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Quick response, really nice quality and perfectly sent.
Verbeterpunten
 
María
Netherlands

Gepubliceerd op: 07/05/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
0
Verbeterpunten
De prasol die wij besteld hebben is de paal krom van en de parasol kop schroefjes erin die kapo zijn waardoor de parasol net bevestigd kan worden.
De parasol was €90 nu moet de verzendkosten ook betalen om retour te sturen!
Antwoord Alice's Garden NL
Beste,

Onze aftersales heeft geprobeerd contact met u op te nemen op 23.04.2019, tot op heden zijn zij nog steeds in afwachting van uw feedback om uw probleem op te lossen.

Wij hopen alsnog u te kunnen helpen.

Mvg,
Alice's Garden
Amanda
Appingedam

Gepubliceerd op: 03/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Als alles op rolletjes loopt met een bestelling, dan zal ik waarschijnlijk een picobello beoordeling geven. Maar mijn eerste indruk is erg slordig. Personeel wat absoluut erg vriendelijk is. Maar volkomen langs elkaar heen werken. Ik ben daar de dupe van.
Verbeterpunten
Probeer eens op één lijn te komen.
Antwoord Alice's Garden NL
Beste,

Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen via mail , helaas zijn wij nog steeds in afwachting van uw reactie.

Hopende alsnog iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Alice's Garden
hanneke
diemen

Gepubliceerd op: 03/05/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Communicatie naar de klant moet velen malen beter! Er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen
Klant

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer