Website: http://www.alicejo.com
Adres: St.Jacobslaan 35 6533BP
Plaats: Nijmegen
Telefoon: +31243510665

Een cosmetica-webshop met merken als
Barry M, EOS, BH Cosmetics, Sleek, Real Techniques en meer.
Gevestigd in Nijmegen, Nederland.

Alice&Jo

Pluspunten
Leuke producten en snelle levering.
Geen eigen account waar je je bestellingen kan inzien en verlanglijstje kan maken.
Ik kreeg mijn Track & Trace niet rond elf uur, de volgende dag. Dit vond ik te last.
M.I.
Enschede

27/04/2017

Pluspunten
- Snelle levering
- Originele verzendkosten (Kiala, PostNL) worden niet vergoed wanneer pakket wordt retour gestuurd
Antwoord Alice&Jo
Beste A,

Onze retourprocedure is als volgt: bestellingen mogen uiteraard retour gestuurd worden, maar deze retourkosten zijn voor de klant zelf. Na ontvangst van de retourzending wordt het complete bedrag (aankoopbedrag + originele verzendkosten) door ons teruggestort.
In dit geval zijn de retourkosten niet voor rekening van de klant gekomen, en verrekenen wij deze dus met het totaalbedrag.
Dit kan gebeuren in geval van een Kiala retourzending, of mensen die liever van ons een retouretiket ontvangen in plaats van deze zelf aan te maken. In deze gevallen kunnen de retourkosten ook iets voordeliger uitvallen omdat ons verzendtarief wordt gehanteerd ipv het tarief voor particulieren.
Hopende hiermee onduidelijkheid te hebben weggenomen.
A.
Beek

27/04/2017

Pluspunten
Overzichtelijke website en super snelle levering
Niet bij alle producten die ik heb bekeken staan de ingrediënten vermeld. Zou wel prettig zijn i.v.m. gevoeligheid voor ingrediënten. De indruk dat Alice&Jo dit wel doet wordt gewekt doordat er bij elk product een tabje ingrediënten staat.
Manon
Zutphen

23/04/2017

Pluspunten
nieuwe producten mooie voorstelling
fernand
izegem belgie

15/04/2017

Pluspunten
Kreeg het product waar ik om vroeg.
Het is ook heelhuids aangekomen.
Nvt
Bianca

14/04/2017

Pluspunten
Het bedrijf heeft een groot en veelzijdig assortiment. Je kunt er terecht voor veel verschillende spulletjes. De levertijd is zeer snel waardoor je ook last minute nog iets kunt bestellen. De spulletjes zitten veilig ingepakt en het extratje bij mijn bestelling was erg attent.
Bij de geurmelts had ik alleen de enkele geurtjes geselecteerd, later bleek dat er nog meer merken waren, maar die werden niet allemaal weergegeven.
Antwoord Alice&Jo
Beste Fenna,

Allereerst dank voor je positieve review, het is fijn om te horen dat je tevreden was over het assortiment.
We zullen de filters voor de productgroepen nog eens goed nalopen om te kijken waar er bepaalde producten niet worden meegenomen.

Nogmaals dank voor de feedback!
Fenna

11/04/2017

Pluspunten
Ik ben al geruime tijd klant bij Alice&Jo.Ik heb in het verleden redelijk wat gekocht bij ze en was altijd enorm tevreden over de nette service en de snelheid van verzending.Op een bepaald moment kreeg ik geen nieuwsbrief meer en raakte deze webshop bij mij een beetje in de vergetelheid.Tot ik van de week weer een nieuwsbrief kreeg en ik gelijk weer zo iets had van : "oh ja,daar kocht ik graag ...Bestelling geplaatst en weer gewoon snel en netjes in huis zoals ik van ze gewend ben.Van mij mogen ze nog wel wat uitbreiden met merken die hier echt niet te koop zijn en die mogen ook gerust in een iets duurder segment zijn.

Petra
Zaandam

07/04/2017

Pluspunten
Ruim assortiment. Niet duur. Als je op zoek bent naar leuke cadeautjes kun je hier erg goed terecht.
Ook groot voordeel dat je het zelf kunt ophalen.

J.B.M. de Ruijter
Nijmegen

26/03/2017

Pluspunten
Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst en heb deze telkens zeer snel ontvangen, zonder beschadiging. Ook de samples die worden meegegeven zijn een leuke extra.
Geen, voor mij is alles goed zoals het is.
Anouchka Baeten
Borgerhout

11/03/2017

Pluspunten
Overzichtelijke website en snelle levering

Karin
Den Bosch