Website: www.alanred-plaza.nl
Adres: Promenade 12 6411JK
Plaats: Heerlen

Bij AlanRed-plaza.nl bent u aan het juiste adres voor een grote collectie t-shirts in enkel pack of in een voordelige 2-pack voor dames en heren.

Alanred-Plaza.nl

Pluspunten

Vanwege een verschil in de voorraad is het artikel niet meer leverbaar.
Advies: website (beter) koppelen aan voorraad.
Antwoord Alanred-Plaza.nl
Beste Marco, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat wij het artikel niet hebben kunnen leveren. Wij doen er alles aan om onze website zo goed mogelijk bij te houden en hopen dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Berden

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
niet
ik heb niets ontvengen
Antwoord Alanred-Plaza.nl
Beste heer/mevrouw, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Echter zijn deze items nabesteld bij onze leverancier en verwachten wij dit binnen 10 werkdagen te leveren. Mocht er nog vragen zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Berden
vd wijngaard
Uden

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
goede website
artikelen waren "op voorraad", mail dat een deellevering op weg was, mail dat gewacht werd op leverancier (niet alles was op voorraad) en alles zou na ca 10 dagen verstuurd worden. Heb dus nog niets ontvangen.
Antwoord Alanred-Plaza.nl
Beste heer/mevrouw, Wij zien dat uw bestelling één dag later is verstuurd. Wellicht heeft u het pakketje ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Berden
Erik
Akersloot

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Levering niet conform bestelling
Retourkosten voor rekening klant
Communicatie over levering niet tijdig
Retourformulier niet digitaal in te vullen
Antwoord Alanred-Plaza.nl
Beste Ger, bedankt voor uw feedback! Wij gaan er alles aan doen om onze website op deze punten te optimaliseren! Met vriendelijke groet, team Alan Red
Ger
Doetinchem

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten
Geen artikelen op website vermelden die niet geleverd kunnen worden.

Geen artikelen op voorraad melden als verzending uitblijft.
Antwoord Alanred-Plaza.nl
Beste meneer Louwen, bedankt voor uw duidelijke feedback! Wij zullen er in de toekomst alles aan doen het voorraadsysteem te optimaliseren zodat wij dit zoveel mogelijk kunnen beperken! Met vriendelijke groet, Team Alan-red
Robert

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten

Had op vrijdag bestelling gedaan maar kreeg geen bevestiging per mail.
Heb maandag daarop gebeld met webshop en daar was in eerste instantie niets bekent.
Gelukkig had ik een schreenshot genomen van mijn betaling.
Dit moest ik mailen naar orders@berden.
Na nogmaals gebeld te hebben kreeg ik maandag in de middag een bevestiging per mail.
Daarna is bestelling netjes bezorgt.
Antwoord Alanred-Plaza.nl
Beste Willem, Fijn om te vernemen dat het adequaat is opgelost! Bij de volgende bestelling gaan wij het in één keer goed doen! Met vriendelijke groet, Team-Berden.
Willem

Gepubliceerd op: 26/08/2018