Website: http://www.afzuigkaponline.nl
Adres: Rietveldenweg 43b 5222ap
Plaats: den bosch

Afzuigkaponline.nl
22022 keer bekeken

Pluspunten
Hebben de AGS 600 Black besteld. Eerst in de verkeerde kleur. Dat was geen probleem, er werd snel en kosteloos omgeruild. Heel erg netjes.
De afzuigkap is een mooie design kap die in onze kleine keuken prima staat. Makkelijk schoon te houden, ondanks het glas, goed licht, alleen het geluid is vrij hard. Echte aanrader.
Vooral dezelfde service blijven leveren.
A.
Aalten

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Aftersales zijn heel erg goed, zijn altijd bereid je te helpen met reserve onderdelen. Bij mij ging lampje stuk werd kosteloos vervangen echt super
Vooral zo doorgaan
Stef2512

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Na een defect aan de geleverde afzuigkap is dit snel en heel netjes afgehandeld, zeer tevreden
Niet
Rassel
_

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede service! Bij een aangetroffen oneffenheid op de afzuigkap kregen we hiervoor vervanging en direct reactie per mail. Ook werd het bedrag retour gestort na het ontvangen van een product wat uiteindelijk niet nodig bleek te zijn bij installatie. Daarnaast ben ik erg tevreden met de bestelde afzuigkap. Aanrader om hier je nieuwe afzuigkap aan te schaffen!

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Komen echt hun afspraken na.Hier zat er een fout in de motor.Na een paar mailtjes werd er gelijk een nieuwe gestuurd.Echt Top
Eigenlijk geen.
GA ZO DOOR!!!!!
John De jong
Sprang-Capelle

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede service

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
snelle levering goed ingepakt top afzuigkap
komen afspraken na. menig berdrijven kunnen hier wat van leren ga zo door een zeer tevreden klant
henk
valkenswaard

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Zeer snelle en correcte levering van onze afzuigkap. Bij onze vergissing met het inmeten van de schacht werd ons direct een verlengstuk toegezonden.
Super bedrijf ! Ga vooral zo door.

Van der Wolf
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 27/12/2017

Pluspunten
Op de website stond bij de door ons bestelde afzuigkap een pijp diameter vermeld van 100 mm. Echter was dit bij de afgeleverde afzuigkap helaas niet zo. Heb dus zelf een verloopstuk moeten kopen om de juiste aansluiting te realiseren. Heb dit per mail gemeld bij de webshop en kreeg hierop zeer snel antwoord. Er was een aanpassing gemaakt bij deze afzuigkap, maar dit was nog niet aangepast op de website. Afzuigkaponline.nl gaf aan om de gemaakte kosten te vergoeden en of ik hiermee akkoord ging. Heb hen verteld hiermee akkoord te gaan. Binnen een uur was het geld terug gestort en de tekst op de website aangepast. Top, ga zo door.

Aad Mostert

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
levertijd supersnel ,contact perfect snel antwoord service een dikke 10
j.van wallinga
Sneek