Website: http://www.adremutrecht.nl
Adres: Overste den Oudelaan 9 3527 KW
Plaats: Utrecht

Adrem Autoverhuur
6.3

Pluspunten
De service bij Adrem Autoverhuur is goed.
Kon mijn eigen auto voor de deur parkeren, op een groot parkeerterrein. Ik hoefde de bus niet hoeven af te tanken. Ze hebben ook allemaal nieuwe bussen. En de totale prijs was laag.

Eva
Beverwijk

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten
Medewerker die de bus met je controleerde was zeer oplettend en vriendelijk.
Betere uitleg door balie medewerker.
Er werd nadelig over andere klanten gesproken in mijn bijzijn .
Papieren waren niet in de bus aanwezig.
Slechte behulpzaamheid bij pech.
Kan nergens de voorwaarden lezen van de extra verzekering.
Afhandeling pech ging zeer stroef en alsof het handje klap was.
D. Wang
Ede

Gepubliceerd op: 26/10/2017

Pluspunten
Prima bus!
Helaas slechte ervaringen met de afrekening. Eerst sturen ze een factuur en herinneringen naar een verkeerd mailadres en i.p.v. een telefoontje of herinnering per post sturen ze direct een incassobureau. Enfin, het wordt dus hun woord tegen het mijne en ik weet dat ik géén factuur laat staan herinnering gehad heb (die ook nog niet gespecificeerd blijkt te zijn). Ik wordt dus behandeld als kwaadwillend. Jammer hoor, maar kan dit bedrijf ondanks het prima busje NIET aanraden.
M. Verzuu
Voorschoten

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Zeer vriendelijk geholpen. Tot mijn verbazing wees de medewerker die de sleutel gaf en samen met mij de inspectie uitvoerde erop dat het altijd raadzaam is een foto van de aanwezige schade te nemen zodat er nimmer discussie zou kunnen ontstaan. Gaf me een vertrouwwekkend gevoel.
Paul Sip

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
goede bus
veel keuze
lange openingstijden
ze zijn op zaterdag zeker niet de goedkoopste wat ze wel claimen.
prijstransparantie kan beter.
peter
utrecht

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
De auto was in goede staat.
Het personeel is onprofessioneel, ze stonden te ruziën op de werkvloer terwijl ik zat te wachten om geholpen te worden. Bij het terugbrengen kwam ik ineens voor een onaangename verrassing te staan. De verzekering was ineens verplicht, terwijl dat nergens aangegeven stond. De kilometers die inclusief waren, daar moest nog wel voor de brandstof betaald worden. Toen ik aangaf dat ik de auto eigenlijk maar een halve dag gehuurd had en zij er een dag van gemaakt hadden, viel er niks te regelen. Hierdoor was ik in plaats van de verwachte 20 euro ineens 55 kwijt. Ik ga hier nooit meer huren!
Austin

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Veel keuze qua busjes
Prijs niet duidelijk (verborgen kosten):
1) De genoemde prijs is exclusief BTW (21% extra)
2) Verzekeringskosten zijn niet inbegrepen en komen er nog boven op (13,95 extra + BTW)
3) Ze zeggen 'verhuur inclusief brandstof' maar je moet alsnog per kilometer extra betalen
4) Voor creditcard rekenen ze 3 euro (nooit van op de hoogte gesteld)

Uiteindelijk 65;- moeten betalen i.p.v. 25;- waar ik van uit ging. Had ik dit geweten, dan had ik een ander bedrijf gekozen.

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
moest 2 houten olifanten vervoeren en die bleken helaas toch niet in mijn caddy te passen.
na een kort belletje kon ik meteen een bus komen ophalen
en was ik voor een paar tientjes heen en weer.
Dank voor de snelle service !

Bernhard

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Wederom perfect geholpen. Nu voor de derde keer een busje gehuurd en zal het zeker niet laten om er de volgende keer weer heen te gaan. Top !!

Wilco

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Na meer dan 12 jaar een auto te hebben geleasd bij Adrem Utrecht moet ik helaas stoppen met mijn werkzaamheden. Ik ben deze 12 jaar altijd perfect geholpen, onderhoud, vervangend vervoer. Voor mij werkte het altijd geweldig. Ga zo door. Hartelijk dank Hans, Patrick, Erwin en alle andere medewerkers en nog vele succesvolle jaren.

Willem van Es.
Hattem