Website: http://www.adremutrecht.nl
Adres: Overste den Oudelaan 9 3527 KW
Plaats: Utrecht

Adrem Autoverhuur

Pluspunten
Relaxte omgang
Open voor kritiek
Kwaliteit accu
Startkabels is alle bussen
Sander

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Enthousiast personeel als je belt en de auto komt halen.
Duidelijk dat ze oude schades op klanten verhalen. Schaderapport wordt niet correct opgemaakt (of met potlood? Niet met dezelfde pen waar de klant mee tekent)
En dan een kleine schade claimen die er al was en daar een hoog bedrag aan hangen.
Had beter op internet moeten kijken, want dit zijn normale praktijken.
Auto vol met schade, bijna geen brandstof en kapotte verlichting.

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Prima service bij vragen over de telefoon, bus ook prima betaalbaar. Borg werd binnen paar werkdagen zoals afgesproken terugbetaald.
Lange wachtrij sochtends bij het ophalen van de wagen. We hebben ruim 40 min in de rij gestaan.Hadden wij dit geweten hadden we daar rekening mee kunnen houden. Nu liep onze planning in de war met andere afspraken. Misschien is het mogelijk om de medewerkers al wat voorwerk in te kunnen voeren in het systeem zodat de klanten bij het ophalen niet zo lang hoeven te wachten. Wat mij verder op viel is de onderlinge meningsverschillen geruzie achter de balie. Dat liet geen positieve indruk achter. Ik las dat andere dat al reeds eerder aangekaart hebben hier op de site, dus blijkbaar komt het vaker voor.

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Een zeer goede services en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam top kwaliteit tot de volgende keer ik raad jullie echt aan.

Beste Sandra,
Bedankt voor de beoordeling met een 10!!
Sandra

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Goede service
Goede prijzen
Vriendelijk personeel
Problemen worden snel en adequaat afgehandeld.!!!
Na inleveren auto,s snelle technische
Controle of alles het nog goed doet!!
Waarop dan direct i gespeeld kan worden....
Antwoord Adrem Autoverhuur
Een beoordeling met een 9. Super bedankt voor dit mooie cijfer.
DiatronBouw

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Vrachtwagentje werkte prima. De prijs is ook goed.
Personeel stond zowel bij het ophalen als het terugbrengen te ruzien met elkaar.
We kregen de vrachtwagen met een volledige lege tank mee.
Er was niet duidelijk gezegd dat op zondag tussen 12.00 en 17.00 uur het niet mogelijk was om de vrachtwagen terug te brengen.
Beste Frank,

Bedankt voor de beoordeling. Jammer dat u getuige was van een discussie onder het personeel. Helaas kan het voorkomen dat er een discussie onstaat vanwege de drukte. Dit komt nog wel eens voort uit een fout in de communicatie onderling. Dit betekent niet automatisch dat er dan een ruzie is. Wij zullen nogmaals proberen om de eventuele discussies zoveel mogelijk uit het zicht van de klant te houden. Wij zullen de klanten nog duidelijker doorgeven dat de bussen op zondag teruggezet kunnen worden tussen 17.00 en 20.00 uur op zondag.
Frank
Houten

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Vriendelijke omgang met klant
Goede auto

Antwoord Adrem Autoverhuur
Een 8. Bedankt voor de beoordeling.
G.P.J.Kuijer

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Groot wagenpark
Heb meerdere malen een bus gehuurd, heb alle keren moeten bellen na een week om de borg terug te krijgen. En zelfs dan werd er vaak iets toegezegd, als we betalen eind van de dag of morgen wat meestal niet het geval was. Grootste verbeterpunt is met de klant meedenken! Oplossingsgericht! Een van de keren dat ik een bus gereserveerd had was de bus nog niet aanwezig. Ik heb een uur moeten wachten en er werd van de kant van Adrem niets geen actie ondernomen. Dit bedrijf heeft totaal geen vermogen om met de klant mee te denken.
Beste AJ,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hadden meerdere malen contact gezocht om het juiste ibannummer te krijgen, zodat wij de borg terug konden storten op uw rekening. Het ibannummer dat doorgegeven was, was niet correct. Hierdoor konden wij het restant van de borg. niet eerder terugstorten. Wij zijn ook afhankelijk van de vorige huurders. Als zij niet op tijd terug zijn, kan het voorkomen dat er even gewacht moet worden. Wij proberen altijd een zo goed mogelijk alternatief te bieden door een andere (evt grotere) bus aan te bieden voor hetzelfde geld. Wij zorgen er dan voor dat de klant zo snel mogelijk de weg op kan.
AJ

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Goede dienstverlening

Antwoord Adrem Autoverhuur
Hartstikke bedankt voor dit mooie cijfer. Een 10! Graag tot de volgende keer.

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Altijd een glimlach aan de balie!!
Afspraken komen netjes na met reserveringen.
Esmee je bent een top vrouw en erg nauwoplottend snel in probleem oplossingen!!
De busjes moeten echt een keer schoongemaakt worden het is altijd veellste vies bij bestuur gedeelte.
Weekend ploeg moet meerde mensen aanwezig zijn zodat je de stres en miscomuniecatie s uit weg veegt.
Beste Uysal,

Bedankt voor het beoordelen met een 7. Wij doen ons best om de bussen zo schoon mogelijk mee te geven. Soms kan het zo zijn dat de bus van de ene huurder naar de andere huurder gaat. Dit gebeurt vooral in het weekend. Helaas is er dan te weinig tijd om de bus weer helemaal schoon te krijgen. Graag tot de volgende keer.
Uysal

Gepubliceerd op: 28/06/2018