Bedrijfsgegevens

Website: http://www.adremutrecht.nl
Adres: Overste den Oudelaan 9 3527 KW
Plaats: Utrecht
Telefoon: 0302961140

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Adrem Autoverhuur
totaal score
8
Beoordelen
Laatste beoordeling
10 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
46 beoordelingen (12 maanden)
116 beoordelingen (totaal)
16088 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
48% (22)
37% (17)
7% (3)
4% (2)
4% (2)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
Relaxte omgang
Open voor kritiek
Prijs
Verbeterpunten
Kwaliteit accu
Startkabels is alle bussen
Sander

Gepubliceerd op: 04/11/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Enthousiast personeel als je belt en de auto komt halen.
Verbeterpunten
Duidelijk dat ze oude schades op klanten verhalen. Schaderapport wordt niet correct opgemaakt (of met potlood? Niet met dezelfde pen waar de klant mee tekent)
En dan een kleine schade claimen die er al was en daar een hoog bedrag aan hangen.
Had beter op internet moeten kijken, want dit zijn normale praktijken.
Auto vol met schade, bijna geen brandstof en kapotte verlichting.
Klant
Utrecht

Gepubliceerd op: 22/10/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Prima service bij vragen over de telefoon, bus ook prima betaalbaar. Borg werd binnen paar werkdagen zoals afgesproken terugbetaald.
Verbeterpunten
Lange wachtrij sochtends bij het ophalen van de wagen. We hebben ruim 40 min in de rij gestaan.Hadden wij dit geweten hadden we daar rekening mee kunnen houden. Nu liep onze planning in de war met andere afspraken. Misschien is het mogelijk om de medewerkers al wat voorwerk in te kunnen voeren in het systeem zodat de klanten bij het ophalen niet zo lang hoeven te wachten. Wat mij verder op viel is de onderlinge meningsverschillen geruzie achter de balie. Dat liet geen positieve indruk achter. Ik las dat andere dat al reeds eerder aangekaart hebben hier op de site, dus blijkbaar komt het vaker voor.
Klant

Gepubliceerd op: 15/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Een zeer goede services en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam top kwaliteit tot de volgende keer ik raad jullie echt aan.
Verbeterpunten
 
Antwoord Adrem Autoverhuur
Beste Sandra,
Bedankt voor de beoordeling met een 10!!
Sandra
Utrecht

Gepubliceerd op: 16/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede service
Goede prijzen
Vriendelijk personeel
Problemen worden snel en adequaat afgehandeld.!!!
Verbeterpunten
Na inleveren auto,s snelle technische
Controle of alles het nog goed doet!!
Waarop dan direct i gespeeld kan worden....
Antwoord Adrem Autoverhuur
Een beoordeling met een 9. Super bedankt voor dit mooie cijfer.
DiatronBouw
Utrecht

Gepubliceerd op: 13/09/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Vrachtwagentje werkte prima. De prijs is ook goed.
Verbeterpunten
Personeel stond zowel bij het ophalen als het terugbrengen te ruzien met elkaar.
We kregen de vrachtwagen met een volledige lege tank mee.
Er was niet duidelijk gezegd dat op zondag tussen 12.00 en 17.00 uur het niet mogelijk was om de vrachtwagen terug te brengen.
Antwoord Adrem Autoverhuur
Beste Frank,

Bedankt voor de beoordeling. Jammer dat u getuige was van een discussie onder het personeel. Helaas kan het voorkomen dat er een discussie onstaat vanwege de drukte. Dit komt nog wel eens voort uit een fout in de communicatie onderling. Dit betekent niet automatisch dat er dan een ruzie is. Wij zullen nogmaals proberen om de eventuele discussies zoveel mogelijk uit het zicht van de klant te houden. Wij zullen de klanten nog duidelijker doorgeven dat de bussen op zondag teruggezet kunnen worden tussen 17.00 en 20.00 uur op zondag.
Frank
Houten

Gepubliceerd op: 10/09/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Vriendelijke omgang met klant
Goede auto
Verbeterpunten
 
Antwoord Adrem Autoverhuur
Een 8. Bedankt voor de beoordeling.
G.P.J.Kuijer
Utrecht

Gepubliceerd op: 10/09/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Groot wagenpark
Verbeterpunten
Heb meerdere malen een bus gehuurd, heb alle keren moeten bellen na een week om de borg terug te krijgen. En zelfs dan werd er vaak iets toegezegd, als we betalen eind van de dag of morgen wat meestal niet het geval was. Grootste verbeterpunt is met de klant meedenken! Oplossingsgericht! Een van de keren dat ik een bus gereserveerd had was de bus nog niet aanwezig. Ik heb een uur moeten wachten en er werd van de kant van Adrem niets geen actie ondernomen. Dit bedrijf heeft totaal geen vermogen om met de klant mee te denken.
Antwoord Adrem Autoverhuur
Beste AJ,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hadden meerdere malen contact gezocht om het juiste ibannummer te krijgen, zodat wij de borg terug konden storten op uw rekening. Het ibannummer dat doorgegeven was, was niet correct. Hierdoor konden wij het restant van de borg. niet eerder terugstorten. Wij zijn ook afhankelijk van de vorige huurders. Als zij niet op tijd terug zijn, kan het voorkomen dat er even gewacht moet worden. Wij proberen altijd een zo goed mogelijk alternatief te bieden door een andere (evt grotere) bus aan te bieden voor hetzelfde geld. Wij zorgen er dan voor dat de klant zo snel mogelijk de weg op kan.
AJ
Utrecht

Gepubliceerd op: 03/08/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Goede dienstverlening
Verbeterpunten
 
Antwoord Adrem Autoverhuur
Hartstikke bedankt voor dit mooie cijfer. Een 10! Graag tot de volgende keer.
Klant

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Altijd een glimlach aan de balie!!
Afspraken komen netjes na met reserveringen.
Esmee je bent een top vrouw en erg nauwoplottend snel in probleem oplossingen!!
Verbeterpunten
De busjes moeten echt een keer schoongemaakt worden het is altijd veellste vies bij bestuur gedeelte.
Weekend ploeg moet meerde mensen aanwezig zijn zodat je de stres en miscomuniecatie s uit weg veegt.
Antwoord Adrem Autoverhuur
Beste Uysal,

Bedankt voor het beoordelen met een 7. Wij doen ons best om de bussen zo schoon mogelijk mee te geven. Soms kan het zo zijn dat de bus van de ene huurder naar de andere huurder gaat. Dit gebeurt vooral in het weekend. Helaas is er dan te weinig tijd om de bus weer helemaal schoon te krijgen. Graag tot de volgende keer.
Uysal
Utrecht

Gepubliceerd op: 28/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer