Website: http://www.adremutrecht.nl
Adres: Overste den Oudelaan 9 3527 KW
Plaats: Utrecht

Adrem Autoverhuur
6.6

Pluspunten
Zeer vriendelijk geholpen. Tot mijn verbazing wees de medewerker die de sleutel gaf en samen met mij de inspectie uitvoerde erop dat het altijd raadzaam is een foto van de aanwezige schade te nemen zodat er nimmer discussie zou kunnen ontstaan. Gaf me een vertrouwwekkend gevoel.
Paul Sip

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
goede bus
veel keuze
lange openingstijden
ze zijn op zaterdag zeker niet de goedkoopste wat ze wel claimen.
prijstransparantie kan beter.
peter
utrecht

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
De auto was in goede staat.
Het personeel is onprofessioneel, ze stonden te ruziën op de werkvloer terwijl ik zat te wachten om geholpen te worden. Bij het terugbrengen kwam ik ineens voor een onaangename verrassing te staan. De verzekering was ineens verplicht, terwijl dat nergens aangegeven stond. De kilometers die inclusief waren, daar moest nog wel voor de brandstof betaald worden. Toen ik aangaf dat ik de auto eigenlijk maar een halve dag gehuurd had en zij er een dag van gemaakt hadden, viel er niks te regelen. Hierdoor was ik in plaats van de verwachte 20 euro ineens 55 kwijt. Ik ga hier nooit meer huren!
Austin

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Veel keuze qua busjes
Prijs niet duidelijk (verborgen kosten):
1) De genoemde prijs is exclusief BTW (21% extra)
2) Verzekeringskosten zijn niet inbegrepen en komen er nog boven op (13,95 extra + BTW)
3) Ze zeggen 'verhuur inclusief brandstof' maar je moet alsnog per kilometer extra betalen
4) Voor creditcard rekenen ze 3 euro (nooit van op de hoogte gesteld)

Uiteindelijk 65;- moeten betalen i.p.v. 25;- waar ik van uit ging. Had ik dit geweten, dan had ik een ander bedrijf gekozen.

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
moest 2 houten olifanten vervoeren en die bleken helaas toch niet in mijn caddy te passen.
na een kort belletje kon ik meteen een bus komen ophalen
en was ik voor een paar tientjes heen en weer.
Dank voor de snelle service !

Bernhard

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Wederom perfect geholpen. Nu voor de derde keer een busje gehuurd en zal het zeker niet laten om er de volgende keer weer heen te gaan. Top !!

Wilco

Gepubliceerd op: 17/07/2017

Pluspunten
Na meer dan 12 jaar een auto te hebben geleasd bij Adrem Utrecht moet ik helaas stoppen met mijn werkzaamheden. Ik ben deze 12 jaar altijd perfect geholpen, onderhoud, vervangend vervoer. Voor mij werkte het altijd geweldig. Ga zo door. Hartelijk dank Hans, Patrick, Erwin en alle andere medewerkers en nog vele succesvolle jaren.

Willem van Es.
Hattem

Gepubliceerd op: 07/07/2017

Pluspunten
Ik huurde hier een busje, omdat het betaalbaar was t.o.v. overige verhuurbedrijven. Van de "reputatie" wist ik niets. Tot ikzelf werd geconfronteerd met een schade die ik zelf nooit veroorzaakt kon hebben. En of ik dus dat eigen risico van € 375,00 wilden betalen, bovenop de huurprijs.
Lang verhaal kort: door in de komende dagen beleefd, respectvol en correct met argumenten te verklaren dat ik die schade nooit heb veroorzaakt heeft het bedrijf zich ook opengesteld. Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben, heb ik samen met enkele mensen van het bedrijf de camerabeelden van het parkeerterrein mogen bekijken. Wat blijkt? Te zien is dat ik na kantoortijd de bus het terrein opreed om daar achter te laten en dat de bewuste schade op dat moment er niet op zat. Ook de twee medewerkers constateerden dat. Conclusie was snel gemaakt: ik had die schade niet veroorzaakt toen die bus in mijn gebruik was en hoefde ik dat eigen risico niet te betalen!

Waarmee ik maar wil zeggen: laat je niet alleen beïnvloeden door de negatieve verhalen. Elk verhaal staat op zich. Mijn geval leek op veel van die negatieve berichten, maar met name de medewerkers Erwin & Hans hebben aangetoond dat het ook anders kan.
Dus ondanks mijn negatieve ervaring (op een bepaald moment althans) zou ik ook een volgende keer bij dit bedrijf huren.
- Behalve een formulier waar schades op genoteerd worden wanneer iets gehuurd wordt, is het net zo makkelijk om met een smartphone even rondom het busje te filmen en waar nodig foto's te maken. Hiermee voorkom je voor beide partijen gelazer achteraf.
- Zorg voor een aparte telefonist(e). Deze kan de baliemedewerkers ontlasten, die op dat moment al met klanten bezig zijn. Ik heb de indruk dat het vooral in de ochtend druk is (ophalen én terugbrengen). Wachttijden aan de balie worden door zo'n telefonist(e) ernstig ingekort.
- Gebruik ook de beveiligingscamerabeelden meteen als bewijs dat er iets wordt teruggebracht met nieuwe schade. Dat drukt een welles-niets spelletje meteen de kop in.
Hank

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Huur hier NOOIT!

Voor een verhuizing huurde ik hier een busje. Het busje was volgens de medewerker net nieuw en had slechts 2200 km gereden. Bij de controle vooraf bleek dat het busje echter al vol deuken en krassen zat. De medewerker ging deze binnen 1 minuut langs en noteerde ze op een formulier, dat ik na afloop niet te zien kreeg.
Bij ophalen van de borg van 375 euro vertelde men dat er schade was geconstateerd in de vorm van 2 extra deuken. Deze zaten er al in maar waren niet genoteerd op het formulier. Een vergelijking op mijn verzoek met het formulier van de vorige huurder leverde ook al verschillen op, waaruit blijkt dat de checks dus niet kloppen.

Verder hebben we enorm lang moeten wachten aan de balie, gedraagt het personeel zich niet professioneel en niet klantvriendelijk. Kijk alleen al naar hoe ze er uit zien (niet representatief).
Anoniem

Gepubliceerd op: 06/06/2017

Pluspunten
- Vriendelijk
- Goedkoop
Maar dit moet ook wel voor de slechte service/levering.
- Geen voorraad, meerdere mensen moesten langer dan een uur wachten op een auto.
- Bestelde bus niet aanwezig
- Vervangende auto (oud barrel) na 1,5 uur wachten mee gekregen.
- Volle prijs moeten betalen voor het barrel. En die gaat natuurlijk alleen per hele dag. Geen coulance.
- Geen personeel aanwezig bij terugbrengen (Za 17:30). Via de portier van een escaperoom kunnen afgeven.
Cas

Gepubliceerd op: 15/05/2017