Website: http://www.adremutrecht.nl
Adres: Overste den Oudelaan 9 3527 KW
Plaats: Utrecht

Adrem Autoverhuur

Pluspunten
Ken het bedrijf Adrem vanaf het begin en dat is ongeveer 35 jaar.
Altijd tevreden.
Goed gedaan Hans.
Soms is het ee wel heel druk.
Zie het ala een luxeprobleem.
Winfeied

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten

AUTO GERESERVEERD.DE FIRMA ADREM DACHT DAT IK EENVIEZE VOL MET VOGELSTRONT AUTO ZO ZOU MEENEMEN.WAARDELOZE MENSEN.
Geachte heer Veldhuijzen,

Jammer dat u ons als waardeloze mensen afschildert. De VW Polo die u bij opening 's morgens kwam ophalen was net teruggebracht direkt bij opening. Het klopt dat met name de voorruit onder de vogelpoep zat. Onze medewerkers hebben direkt de auto naar onze wasstraat gereden om de auto weer schoon mee te geven. Helaas wilde u ons de tijd niet meer geven. Wij doen onze best om een goed produkt tegen de laagste prijs neer te zetten. Het zit soms wel eens wat tegen. Daarvoor excuus.
D.Veldhuijzen

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten

Meer personeel inzetten bij afhalen/ terugbrengen. Vooral in ochtend.
Antwoord Adrem Autoverhuur
Bedankt voor dit mooie cijfer. Soms kan het voorkomen dat er piekmomenten zijn op een dag. Wij proberen zo goed en snel mogelijk alle klanten op weg te helpen.
M. Kratz
Vianen

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Duidelijke informatie over de verhuur en weinig toeters en bellen. Focus ligt echt op het juiste vervoersmiddel zo "snel" mogelijk mee krijgen.

Antwoord Adrem Autoverhuur
Bedankt voor uw beoordeling met een 10!
David

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Simpel maar goed geregeld.
Ik heb mijn borg na een week nog niet terug gehad. Ik vind dat ik dat wel mag verwachten.
Beste Rikkert,

Bedankt voor de beoordeling met een 8. Onze excuses dat het iets langer heeft geduurd voordat de borg terug is gestort. Het rekeningnummer dat genoteerd was, was achteraf blijkbaar niet duidelijk genoeg genoteerd. Graag tot de volgende keer.
Rikkert

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Goede prijs
Vlotte service
Vriendelijk personeel
Website geeft geen realtime overzicht van beschikbaarheid voertuigen. Je moet dus altijd na reservering wachten op bevestigingsmail
Een 10! Super bedankt.
Aad

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
mooie nieuwe wagen en goede en snelle afhandeling

Antwoord Adrem Autoverhuur
Bedankt voor de beoordeling met een 10!
Louis

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Beste heer Lunenberg,

Hartelijke bedankt voor de beoordeling met een 10.
Bart

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Mooi nieuwe bus, snel geholpen aan de balie bij ophalen en terugbrengen. Niet hoeven aftanken is fijn.
Ondoorzichtige prijsstelling. Als consument heb ik behoefte aan een heldere prijs. Dit bedrijf geeft een Ex. BTW prijs als lokkertje en vervolgens wordt er een verzekering toegevoegd welke je niet mag weigeren en daaroverheen nog de BTW. Het lokprijsje is dan verdubbeld als je afrekent. Een weinig integere aanpak. Dus hoewel de bus prima was heb ik na het afrekenen het gevoel erin te zijn geluisd.
Beste mevrouw Melger.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen zo duidelijk mogelijk te communiceren naar onze klanten. Op onze website staat dat de prijzen exclusief BTW zijn, aan de telefoon wordt het verteld, bij de bevestiging per email en ook staat het op de huurovereenkomst vermeld die bij aanvang wordt overhandigd. Duidelijke en heldere afspraken is voor beide partijen wel zo prettig.

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Goeie reputatie. Mooi materieel. Goeie prijs.
Wij kregen nieuwe bestelbus 11 m3 mee. Helemaal top! Wat we alleen jammer vonden was dat we de spullen niet konden vastzetten. Daarvoor ontbraken de voorzieningen in de bus.
Antwoord Adrem Autoverhuur
Een 9. Hartelijk bedankt voor dit mooie cijfer.
De Groot
Zoetermeer