Website: http://adobike.nl
Adres: Leyweg 595C 2545GH
Plaats: Den Haag

Adobike

Pluspunten
Alles heel snel en goed bezorgd.

sandy
Uitgeest

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Redelijk snelle levering en reactie op opmerking via mail.
Duidelijke handleiding en montagefilm om zelf fiets af te kunnen monteren.
Zeer onduidelijk en onbegrijpelijk dat er extra verzendkosten worden berekend voor de fietsen van Altec.
Jammer dat er enkele bevestigingsmaterialen ontbraken, waardoor er nog meer extra kosten gemaakt moesten worden.
Ellen
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Duidelijke website en bestelproces
Vlotte levering
Een prima fiets qua prijs/kwaliteit
montage-instructie ontbreekt
Weert

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Ik heb geen tips
Zainab
Vlissingen

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Snelle levering , Goed verpakt, prima faktuur.
Wel heel veel onderdelen die weliswaar goed verpakt waren.
Handleiding niet geheel overeenkomstig dat wat is geleverd. Met name betr. Bagageruimte/plaatsing koplamp.
Hans
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Ruim in keuze, Betaalbaar , Snel en netjes geleverd.
Beschrijving op papier voor monteren fiets. Wielen zijn duidelijk en spatbord. Maar remmen moest ik even het internet door zoeken.
Antwoord Adobike
Bedankt voor uw 10! Wij zullen de remmen opnemen in de volgende handleiding
Sabine
Zaandam

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Ruim in keuze, Betaalbaar , Snel en netjes geleverd.
Beschrijving op papier voor monteren fiets. Wielen zijn duidelijk en spatbord. Maar remmen moest ik even de internet door zoeken.

Zaandam
20/04/2018

Pluspunten
Prima fiets! Fietst goed. Zit lekker. Voor die prijs prima
Ik heb hem besteld voor 85% afgemonteerd. Het laatste moest ik zelf doen. Hierbij zijn mij een aantal dingen opgevallen. De bijgeleverde moertjes en schroefjes en ringen waren incompleet. Ook zat er geen moertje in het rechter remvat om hem op het stuur vast te monteren. (Alles lag ook vrij los in de grote doos toen het aankwam) veel dingen die in de beschrijving stonden waren er dus niet bijgeleverd. Dat was zeer jammer. Ik heb hierdoor wat moeten improviseren. Ook de 7de versnelling werkt niet goed. De ketting blijft haken als hij in de 7de versnelling staat. Ik ga dus maar tot 6. Nu is dat in de atad niet zo’n probleem maar als je langere afstanden wilt fietsen is het wel fijn als je nog een extra zware versnelling erbij hebt.
K. Dijkstra / KD Music
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Super snelle levering.
Goede kwaliteit!

Dina

Anne
Rozendaal

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten

Afleveren van fiets: op verkeerde adres & er missen onderdelen. Bij later nazenden komt onderdeel niet aan terwijl ik thuis ben.
Communicatie over toesturen van onderdelen zeer moeizaam. Men blijft vragen om bewijs en foto's.
Initiatief ligt volledig bij klant, er kan geen mailtje of telefoontje achteraan om tot een oplossing te komen.
Slecht bedrijf, ik kom er nooit meer
Antwoord Adobike
Beste meneer Beelen, we vinden het erg jammer dat we een negatieve review van u hebben gekregen. We hebben twee keer een set spatbordstangen opgestuurd met DHL ter vervanging van de gebogen variant. Het is standaard procedure om een foto te sturen van het onderdeel dat gebreken vertoond, helaas hebben wij deze niet van u mogen ontvangen. Als grote uitzondering heeft u kosteloos de fiets terug mogen sturen, helaas met weinig bescherming waardoor de fiets nu beschadigd bij ons terug is gekomen.
VBCM

Gepubliceerd op: 17/04/2018