Website: http://adobike.nl
Adres: Leyweg 595C 2545GH
Plaats: Den Haag

Adobike

Pluspunten
Snelle levering van de fiets voor onze dochter, waren we zeer blij mee, die na de vakantie naar de 2e klas gaat en graag een nieuwe fiets wilde. (Oude fiets werd toch iets te klein)
Ze was meteen weg van de nieuwe fiets! Jammer dat de voordrager aan 1 kant beschadigd is en het dopje is afgebroken. Hierover gemaild en foto's bijgestuurd maar nog niks van adobike gehoord. Ook via app geen reactie. Heel jammer want onze dochter wil zo graag op haar nieuwe fiets. Ik hoop alsnog dat we hier samen tot een oplossing kunnen komen.
Met vriendrlijke groet, mevr Meershoek.
Het zou fijn zijn dat als klanten een mail sturen, zij hier een feedback van krijgen zodat de klant weet dat er iets met hun vraag gedaan word.
Gerda
Katwijk

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Super snel geholpen toppie
Zal niet weten
Westerdiep
Delfzijl

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Snel afgeleverd, fiets ziet er goed uit, makkelijk in elkaar te zetten. Ik mis alleen de snelbinders, bij alle on-line handleidingen over deze fiets staat hoe je de snelbinders moet monteren, dus ik neem aan dat deze erbij horen
Misschien handleiding bijleveren, hoewel makkelijk op internet te vinden
Jeroen

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Top bedrijf! Goede klanten service (via WhatsApp ) zeer goed geholpen en een top fiets ontvangen mijn dochter is er zeer blij mee !

Ray
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Top winkel: vriendelijk, vakkundig en prima prijs/kwaliteit.

Rijswijk

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Mooie website, lekker duidelijk. Mijn bestelling inderdaad de volgende dag in huis. Met de handleiding ging t niet helemaal goed maar, dat was in no-time via de mail geregeld! Super. Mijn jongste is blij met haar nieuwe fiets, ik spaar nog even door want, ik wil hem ook!
Geen verbeterpunten!
Kitty
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Mooie degelijke fiets
Handleiding om in elkaar te zetten ontbreekt
jan
rilland

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Chelsea
Waalwijk

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede instructies voor monteren, goede prijs.

Saskia Hendriks
Schalkhaar

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Super blij met mijn fiets! Vrijdag besteld en Zaterdag in huis. Toen ik mijn keuze had gemaakt, twijfelde ik en had ik nog wat vraagjes, ik ben toen gelijk geholpen via de chat. Dat was prettig en kon ik de fiets bestellen. De fiets is goed aangekomen en het in elkaar zetten ging ook goed. Ik heb de fiets pas 2 dagen nu maar ben tevreden!
nvt
Antwoord Adobike
Hartstikke leuk om te horen dat je helemaal blij bent met de fiets, geniet van de mooie fietsritten!
Brenda

Gepubliceerd op: 15/07/2018