Website: http://adobike.nl
Adres: Leyweg 595C 2545GH
Plaats: Den Haag

Adobike
7.9

Pluspunten
Er ontbrak iets uit de bestelling, maar twee dagen erna werd het alsnog geleverd. Later, maar toch snel.
DHL was niet betrouwbaar. Er werd aangegeven dat het vrijdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur geleverd zou worden. Thuisgebleven om uiteindelijk te lezen te krijgen dat er vertraging is waardoor het pas maandag wordt geleverd. Heel vervelend, vooral als je werkt. Pakket was niet compleet, gelukkig was het geen essentieel deel van de fiets. Jammer van beide factoren, maar geduld is een schone zaak. Men moet zo nu en dan onthaasten. Het was fijn om met mijn dochter haar nieuwe fiets in elkaar te zetten.
Beste Luiz,

Bedankt voor jou review, ons excuses dat er een onderdeel miste in je bestelling. Fijn om te horen dat het onderdeel alsnog goed is aangekomen.
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de levering van het pakket, DHL heeft vanwege de feestdagen inderdaad helaas vertraging gehad.
Ik wens je dochter veel plezier met haar nieuwe fiets!

Luiz

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
mooie fiets voor een mpoie prijs
Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit, handig met in elkaar zetten
Beste Angela,
Bedankt voor je review, fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe fiets.
De handleiding sturen wij inderdaad niet op papier mee om zo mee te denken aan het milieu. Wij hebben een link per e-mail gestuurd waar je de handleiding kunt vinden. Hierbij nogmaals de link: https://www.adobike.nl/montage-handleidingen dan kun je altijd nog nakijken of alles op de juiste plek zit :)
Veel fietsplezier!

Angela
Amersfoort

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
communiceren goed over verloop van bestelling
van bestelling tot aflevering zeer snel

Beste Remco,

Goed om te horen dat je de fiets snel hebt ontvangen en tevreden bent over onze communicatie. Bedankt voor je review!
Veel plezier met je nieuwe aankoop.

Remco
Hilversum

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Snelle levering! Tijdens mailcontact antwoord binnen 1 dag, top!
Geen!
Beste Arjan,

Bedankt voor je goede review! Fijn dat je tevreden bent met onze service. Veel fietsplezier!

Mevr Arends
Opheusden

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Groot assortiment en concurrerende prijzen !
Levering van bestelde fiets zou wat vlotter kunnen.

Verder is er na het toegestuurd krijgen van de bestelbevestiging geen enkele update mail of bericht vanuit Adobike meer verstuurd v.w.b. het moment van verzending van de bestelde fiets, of de verwachte leveringsdatum.
Om toch enigszins informatie te kunnen krijgen over de levering heb ik zelf twee keer de klantenservice moeten bellen waarbij ik overigens wel goed en netjes te woord gestaan werd.

Het verzoek tot het plaatsen van een review over de bestelde fiets was overigens eerder binnen dan de fiets zelf, zo ook de afterpay betaallink.
Beste jan,

Bedankt voor je review!
Bij een rijklare fiets wachten wij inderdaad tot wij deze kunnen leveren met het versturen van een verzendbericht. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren. Met de review link sturen ben ik dan ook iets te snel geweest uit enthousiaste.
Ik wens u veel plezier met de nieuwe fiets!

Jan
Papendrecht

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Korete afhandeling en bij een telefoontje netjes en beleeft te woord gestaan en afspraak nagekomen.
Blijf zo doorgaan
Antwoord Adobike
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.
Veel plezier met uw nieuwe fiets.

Ton

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Snelle levering. De fiets ziet er kwalitatief er goed uit.
Een montage handleiding zou wel fijn zijn hoe je hem in elkaar moet zetten.
Beste Angela,

Bedankt voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe fiets!
Wij sturen inderdaad geen papieren handleiding mee om zo mee te denken aan de natuur. Per e-mail sturen wij een link waar je deze kunt vinden.
Mocht je deze nog nodig hebben om de fiets in elkaar te zetten horen wij het graag, mocht het je al gelukt zijn wens ik je veel plezier met je nieuwe fiets!

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Degelijke fiets voor een mooie prijs! Daarnaast ziet de fiets er mooi uit!

Beste Denise,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe fiets!
Wij wensen je veel plezier ermee!

Dennis
Hillegom

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Super snel antwoord.. en de fiets van mijn dochter was eigenlijk 1week vertraagd en had daarover gemaild. Omdat ze de week daarop jarig was!!
KRIJGT MN DOCHTER TOCH EEN DAG LATER EEN VERJAARDAGSKAART MET KNUTSELSETJE OPGESTUURD!!!! Hoe SUPER is dat zeg..
GEWELDIG!!!!
En DE fiets was ook nog eens op tijd geleverd voor haar verjaardag!
HELEMAAL TOP...
Niks
Beste Linsey,

Bedankt voor jou super review! Wij hopen dat je dochter een hele leuke verjaardag heeft gehad!

linsey
Ossendrecht

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Super goede en snelle service! Fiets werd snel en netjes geleverd. En in zeer goede staat! Snelle en nette reactie op mijn mail
Top bedrijf
Ik heb nu een nette goede fiets dank je wel adobike!
Geen ga zo door!
Beste Suzanne,

Bedankt voor jou review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en fietsen!
Fijn weekend!
Suzanne