Website: http://adobike.nl
Adres: Leyweg 595C 2545GH
Plaats: Den Haag

Adobike
7.9

Pluspunten
GEEN
- Slechte levering
Fiets zou geleverd worden tussen 09.00 uur en 18.00 uur, maar vervolgens wordt heel de fiets niet geleverd. Geen bericht vanuit Adobike ontvangen en vervolgens zelf maar contact opgenomen met Adobike. Aangegeven dat er geen fiets geleverd is, maar bij de klantenservice in eerste instantie stug volhouden dat die wel bezorgd zou zijn. Uiteindelijk kwamen ze er toch achter dat die niet bezorgd was.
- Slechte kwaliteit fiets
Uiteindelijk werd de fiets geleverd, maar daar mankeerde wel het e.e.a. aan:
- Het achterlicht werkt niet.
- Er mist een boutje om de koplamp vast te maken aan de fiets
- Er zit een grote kras op de stang
- Wielen zijn te dik of het spatbord is te smal. De wielen zitten namelijk klem tegen het spatbord. Hierdoor is het niet mogelijk om de wielen rond te laten draaien, wat mij op zich vrij handig lijkt bij een fiets.
- Slechte service
Waardeloze service bij dit bedrijf, hierbij wat servicepunten:
- Continue van het kastje naar de muur gestuurd worden
- Continue het probleem verleggen
- Totaal niet met een oplossing komen
Uiteindelijk zou de fiets opgehaald worden. Aangezien mijn bovenstaande ervaringen met Adobike op de dag zelf drie keer gebeld met Adobike of de fiets opgehaald zou worden. Elke keer was het antwoord ja, maar u raadt het al de fiets is niet opgehaald.
Nu nog steeds GEEN oplossing vanuit Adobike. Ze komen de afspraken die ze maken gewoon niet na.
Perry

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Snelle, vriendelijke en goede service!
Dely

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Snelle levering.
2 fietsen besteld voor de verjaardag van onze 2-ling. Bestelling was niet compleet; miste 1 vd 2 kratten. Zadel van 1 fiets niet compleet; miste bevestiging en moer. Gisteravond ADOBIKE gemaild. 1 van onze kinderen heeft nu geen krat op de fiets, terwijl deze wel op de rekening staat. Ik had verwacht dat dit alsnog snel geregeld zou worden, maar helaas; Nog geen reactie!!!! Erg teleurstellend. Mocht ik alsnog geen reactie krijgen dien ik een klacht in bij Webshop Keurmerk.

Na enkele dagen het ontbrekende krat toegestuurd gekregen. Volgens adobike zijn de ontbrekende onderdelen ondertussen toegestuurd (4 weken later). Heb alleen nog niets ontvangen.
Antwoord Adobike
Beste René,

Wat vervelend om te horen dat de geleverde fietsen niet geheel naar wens waren.
Inmiddels zijn de ontbrekende onderdelen naar u op gestuurd, wellicht wat later dan gewenst, ons excuses hiervoor. Wij hopen dat de tweeling alsnog met een nieuwe fiets het schooljaar met plezier tegemoet kunnen fietsen.
René
Haarlem

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
Snelle levering.

Haarlem
15/08/2018

Pluspunten
Mooie transportfiets voor een lage prijs! Snelle levering.

Svr
Venray

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
SUPER VOORDELIG met leuke tijdelijke acties!!!!

Insaf

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten
Goed geholpen, vriendelijk personeel, leuke fietsen voor een leuke prijs
Nvt
Rebecca
Den haag

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten
Duidelijk en snel.
Ook telefonisch zeer behulpzaam met goed advies.

Roy
Meeden

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Snel geholpen door een vriendelijke mevrouw. Besprak verschillende opties met mij en hield rekening met mijn wensen. Mag iets meer technische kennis hebben over de fietsen zelf, maar het was haar eerste werkdag (week?) dus dat kan je dan ook nog niet verwachten. Kon mijn fiets na een uur al rijklaar ophalen.

Emma

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Vriendelijk geholpen, goed advies gekregen. Snelle en uitstekende sevice, blij met mijn nieuwe fiets!

Fanja

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Zeer goeie service. Heb er al 3 fietsen gekocht. Elke keer netjes geholpen door de medewerkers. Direct alles geregeld. Binnen een jaar een gratis service beurt.

Remco
's-Gravenhage