Website: www.accuweb.nl
Adres: Klompenmakerstraat 119 3194 DD
Plaats: Hoogvliet RT ( Industrieterrein DE GADERING)

Verkoop van accu's toebehoren en energiesystemen zoals zonnepanelen voor de recreatie.

Accuweb.nl

Pluspunten
Telefoon werd vrij snel opgenomen toen ik belde op 25 jan 2019 naar aanleiding van bestelling dd 21 jan 2019
28 jan 2019 alsnog bestelde accu ontvangen.
21 jan 19 orderbevestiging, 22 jan 19 bericht van verzending, 25 jan 19 gebeld omdat ik nog geen track en trace had ontvangen, laat staan een accu. 27 jan 19 uitnodiging voor beoordeling, maar had nog geen track en trace ontvangen.
Tip: u heeft mij 25 jan. proberen te bellen en niet bereikt: stuur dan mail: nu blijft klant in ongewisse tot arriveren van accu.
28 jan 2018 accu ontvangen en mail met redelijk commentaar over zoekraken van zending naar aanleiding van mijn beoordeling.
Antwoord Accuweb.nl
Goedemorgen, het klopt dat wij contact hebben gehad, ik heb u een vrijdag nog gebeld maar geen gehoor van u. De zending is helaas zoekgeraakt en er is vrijdag een nieuwe naar u opgestuurd. Helaas gebeurd het wel een buiten onze macht dat er iets met een vervoerder mis gaat, dat kan gebeuren. Voordat wij een melding krijgen dat er iets is gebeurd zijn we meestal al een aantal dagen verder. Van de 10 duizend zendingen per jaar gaat het helaas een aantal keer mis ( gelukkig niet veel). Wij kunnen een foutje maken maar ook de vervoerder. Ik hoop dat u daar een beetje begrip voor heb.
Helmond

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
Telefoon werd vrij snel opgenomen toen ik belde op 25 jan 19
21 jan 19 orderbevestiging, 22 jan 19 bericht van verzending, 25 jan 19 gebeld omdat ik nog geen track en trace had ontvangen, laat staan een accu. 27 jan 19 uitnodiging voor beoordeling. Nog geen track en trace ontvangen.

Helmond
27/01/2019

Pluspunten
Snelle service, heldere communicatie. Vriendelijk.

Bart
Middelburg

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
snelle levering

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Accu van Fiamm ziet er goed uit, snelle levering en scherpe prijs
Accu is zonder verdere mededeling ergens op ons erf neergezet en heeft een dag en nacht in de sneeuw gestaan. Dat kan beter.
Antwoord Accuweb.nl
Wij gaan contact op nemen met onze vervoerder, ze hadden op zijn minst een briefje in de bus kunnen doen.
Grondsels Camper Service
Wijster

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Levering volgens afspraak! Top service
Nvt
Dennis
Dordrecht

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Snelle levering en meteen ff een belletje met oplossing ivm product niet op voorraad

ASXL
Uden

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
snelle en correcte levering

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Snelle verzending en levering.
Goed verpakt!

Chris
Velserbroek

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
goed

kees
kruisland

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Goede prijs en vlotte levering. Hartelijke dank.
Geen directe kentekencheck mogelijk via webshop. Kreeg wel keurig na een dag het advies en dat klopte gelukkig met de bestelde accu. Ik had de accu met spoed nodig en kon het advies niet afwachten.
Dank u wel,
Kentekencheck op internet is helaas niet betrouwbaar, en dat geldt voor alle webshops, het gaat in 7 van de 10 gevallen goed en wij willen voorkomen dat de klant verkeerd besteld en achteraf de accu weer moet omruilen. En dat levert weer vertraging op.
Marten
Assen