Website: www.accu.nl
Plaats: Gemert
Telefoon: 085 20 84 222

Accu.nl
7.8

Pluspunten
Top service, goed meegedacht en snel geleverd.
Robin
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Single, <35 jr
Pluspunten
Macbook Pro A1322 accu besteld op 21-02-2019 en ontvangen 22-02-2019. Verzending was goed verpakt en exact het product zoals getoond op de webshop. Retour procedure niet nodig gehad tot nu toe, dus kan ik gelukkig niets over zeggen.

Roland
Brunssum

Gepubliceerd op: 23/02/2019
Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Snelle levering van de bestelling
Op berichten via de website wordt NIET gereageerd. Op e-mails even min. Retour systeem via de website werkt niet. Ik snap drukte/ziekte oid. Maar doe even een berichtje terug. Maar respons is helemaal niet. Gelukkig zit mijn advocaat al klaar want mijn geld ga ik terugkrijgen.
Alexander

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Single, 35-55 jr
Pluspunten

Accu besteld, maar moest daarna retour. Maar retour procedure kan ik niet volgen. Dus op eigen kosten terug gestuurd. Vele emails en formulieren invuld op de website, maar er wordt NIET gereageerd. Begrijp dat een bedrijf het druk heeft maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als ik niet binnen 14 dagen mijn geld retour heb (want pakket is retour en er is getekend voor ontvangst) dan ga ik het uit handen geven. Door het slechte systeem en door het niet geven van een reactie vind ik dit een van de slechtste bedrijven online. Wat opvallend is dat er veel reviews staan met 5 sterren. Terwijl er de laatste tijd echt veel slechte reviews staan. Ook bij mij staat het vermoeden dat het bedrijf zichzelf 5 sterren geeft. Als je dan toch zoveel moeite doet in het zelf schrijven van reviews, waarom dan niet moeite doen in het beantwoorden van e-mail of berichten? Als ze dat zouden doen zou het maar zo echt weer een 5 sterren bedrijf worden! Dus please accu.nl doe er wat mee!!!
Alexander

Gepubliceerd op: 01/02/2019
Gezin 35-55 jr
Pluspunten

Zeer onbetrouwbaar. Bestelling geplaatst met een levertijd van 1-3 dagen. Na 5 dagen geen teken van bestelling. Geen factuur, geen levering, geen reactie op mail verzoeken. Wel betaald.
Martijn
Zaandam

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Single, 35-55 jr
Pluspunten
Bestelling 27 december geplaatst. Aangegeven levertijd 1-3 dagen. Per email gevraagd wanner er geleverd gaat worden. Geen reactie. Uiteindelijk levering op 8 januari.
Reageren op email. Correcte levertijden aangeven. Als er niet geleverd kan worden dan dit communiceren.
Henk
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 23/01/2019
55 jr of ouder
Pluspunten
Vorige bestelling - geen probleem.
Bestelling van 13/12/18 niet geleverd - 4 e-mails nooit beantwoord. Nu laatste e-mail verstuurd, daarna gerechtelijke stappen wegens oplichting.
Willy
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 22/01/2019
55 jr of ouder
Pluspunten
Uiteindelijk geleverd wat er gekocht is. De klantenservice heeft zich aan de gemaakte afspraken gehouden. Via moederbedrijf wel telefonisch contact gekregen.
Het kan aan de verhuizing hebben gelegen dat er een slechte/geen communicatie of te late levering heeft plaatsgevonden.
Afspraken over levertijd nakomen.
Betere bereikbaarheid zowel telefonisch als via de mail.
INSTALL-ED
Ravenswoud

Gepubliceerd op: 22/01/2019
1-5 medewerkers
Pluspunten

Slechte communicatie, geen reactie op email. Verkeerde producten geleverd en de producten die geleverd zijn zijn van slechte kwaliteit. Ik koop hier nooit meer!
Laura
Alkmaar

Gepubliceerd op: 21/01/2019
1-5 medewerkers
Pluspunten
Geen 1 positief punt!!
Afspraken nakomen!!! Als je beloofd om te leveren, lever dan ook! Als je beloofd om terug te bellen, bel dan ook!!!
Raaijmakers

Gepubliceerd op: 20/01/2019