Website: www.accu.nl

Accu.nl
7.7
7.4

Pluspunten

De zin "Voor xx:xx besteld, morgen in huis" is onwaar. Op 23 maart besteld en net bezorgd (9 april). De verwachte bezorgdatum werd dagelijks verschoven en pas na twee mailtjes werd het eindelijk bezorgd. Ongeveer een week nadat ik te horen kreeg dat de zending vast had gezeten kwam de bestelde accu binnen. Helaas is dit niet de eerste keer. Een aantal jaren geleden precies dezelfde accu hier besteld en ook deze kwam pas na meer dan twee weken binnen. Ik vermoed dat accu.nl een tussenfirma is die voor de klant de accu's besteld en dan tegen de eigen prijs doorverkoopt. Mogelijk is dat de reden voor de lange tijdsduur tussen bestelling en ontvangst. Ik zal alleen nog gebruik van accu.nl maken wanneer ik een accu niet op een andere manier kan verkrijgen, wat jammer is want het grote aanbod en prijs van Accu.nl zijn juist argumenten om wel bij accu.nl te bestellen.
Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen.
Met betrekking tot uw klacht heeft u daarin een duidelijk punt gemaakt en heeft u ook absoluut gelijk.
Zoals ik in onze mailwisseling heb aangegeven, hing de order helaas vast in ons systeem, waardoor u inderdaad lang op het product heeft moeten wachten.
Daarvoor wil ik graag mijn excuses aanbieden.
Wij hopen u in de toekomst toch nog te mogen verwelkomen op Accu.nl

Gepubliceerd op: 23/04/2019
Pluspunten

De zin "Voor xx:xx besteld, morgen in huis" is onwaar. Op 23 maart besteld en net bezorgd (9 april). De verwachte bezorgdatum werd dagelijks verschoven en pas na twee mailtjes werd het eindelijk bezorgd. Helaas is dit niet de eerste keer. Een aantal jaren geleden precies dezelfde accu hier besteld en ook deze kwam pas na meer dan twee weken binnen. Ik vermoed dat accu.nl een tussenfirma is die voor de klant de accu's besteld en dan tegen de eigen prijs doorverkoopt. Mogelijk is dat de reden voor de lange tijdsduur tussen bestelling en ontvangst. Ik zal alleen nog gebruik van accu.nl maken wanneer ik een accu niet op een andere manier kan verkrijgen, wat jammer is want het grote aanbod en prijs van Accu.nl zijn juist argumenten om wel bij accu.nl te bestellen.

09/04/2019

Single, 35-55 jr
Pluspunten
Topservice!!! Supersnelle levering, op zondag besteld, op maandag in huis!!!! Aanrader!!!

Pieter Walker Walker TD
Voorburg

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Bedrijf
1-5 medewerkers
Pluspunten
Goede en snelle communicatie, en uitstekende service.

Richard
ZWOLLE

Gepubliceerd op: 11/04/2019
Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Top service, goed meegedacht en snel geleverd.
Robin
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Single, <35 jr
Pluspunten
Macbook Pro A1322 accu besteld op 21-02-2019 en ontvangen 22-02-2019. Verzending was goed verpakt en exact het product zoals getoond op de webshop. Retour procedure niet nodig gehad tot nu toe, dus kan ik gelukkig niets over zeggen.

Roland
Brunssum

Gepubliceerd op: 23/02/2019
Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Snelle levering van de bestelling
Op berichten via de website wordt NIET gereageerd. Op e-mails even min. Retour systeem via de website werkt niet. Ik snap drukte/ziekte oid. Maar doe even een berichtje terug. Maar respons is helemaal niet. Gelukkig zit mijn advocaat al klaar want mijn geld ga ik terugkrijgen.
Antwoord Accu.nl
Bedankt voor uw eerlijke review!
Wij hebben een drukke tijd achter de rug, met onder andere een verhuizing. Hierdoor liep het klantcontact helaas niet altijd even soepel en hebben sommige klanten wellicht helemaal geen reactie ontvangen.
Inmiddels hebben wij alles weer onder controle en reageren doorgaans binnen 24 uur.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op Accu.nl
Alexander

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Pluspunten

Accu besteld, maar moest daarna retour. Maar retour procedure kan ik niet volgen. Dus op eigen kosten terug gestuurd. Vele emails en formulieren invuld op de website, maar er wordt NIET gereageerd. Begrijp dat een bedrijf het druk heeft maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als ik niet binnen 14 dagen mijn geld retour heb (want pakket is retour en er is getekend voor ontvangst) dan ga ik het uit handen geven. Door het slechte systeem en door het niet geven van een reactie vind ik dit een van de slechtste bedrijven online. Wat opvallend is dat er veel reviews staan met 5 sterren. Terwijl er de laatste tijd echt veel slechte reviews staan. Ook bij mij staat het vermoeden dat het bedrijf zichzelf 5 sterren geeft. Als je dan toch zoveel moeite doet in het zelf schrijven van reviews, waarom dan niet moeite doen in het beantwoorden van e-mail of berichten? Als ze dat zouden doen zou het maar zo echt weer een 5 sterren bedrijf worden! Dus please accu.nl doe er wat mee!!!
Beste,

Bedankt voor uw advies, wij hebben er zeker wat mee gedaan. Wij zijn tegenwoordig iedere dag telefonisch bereikbaar en reageren wij meestal binnen 24 uur op een e-mail. Wel kan ik u verzekeren dat wij de reviews niet zelf schrijven, maar dat we toch echt een heleboel tevreden klanten hebben. Ik hoop dat u in de toekomst daar ook één van bent!

Alexander

Gepubliceerd op: 01/02/2019
Pluspunten

Zeer onbetrouwbaar. Bestelling geplaatst met een levertijd van 1-3 dagen. Na 5 dagen geen teken van bestelling. Geen factuur, geen levering, geen reactie op mail verzoeken. Wel betaald.

Bedankt voor uw bericht.

Aller eerst willen wij onze excuses aanbieden voor het later reageren van dit bericht.
Doormiddel van een verhuizing en tevens wat bezettingsproblemen waardoor de reviews niet op tijd bijgehouden konden worden. Gelukkig zitten we weer op schema en kan iedereen vanaf nu snel beantwoord worden.
Ik begrijp dat u een levertijd heeft gehad betreft uw product , helaas is het zo dat wanneer u artikelen besteld die niet op voorraad zijn het nooit zeker is wanneer ze definitief afgeleverd worden. Wij zijn namelijk ook afhankelijk van onze leveranciers en blijft dat een indicatie. Inmiddels heeft u de bestelling ontvangen maar wil ik u bedanken voor uw feedback. Een prettig weekend toegewenst!
Martijn
Zaandam

Gepubliceerd op: 24/01/2019
Single, 35-55 jr
Pluspunten
Bestelling 27 december geplaatst. Aangegeven levertijd 1-3 dagen. Per email gevraagd wanner er geleverd gaat worden. Geen reactie. Uiteindelijk levering op 8 januari.
Reageren op email. Correcte levertijden aangeven. Als er niet geleverd kan worden dan dit communiceren.
Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Aller eerst excuus van ons later bericht, ivm. een verhuizing hebben we het destijds erg druk gehad en weinig tijd gehad om de reviews bij te houden.
Inmiddels is dat probleem opgelost! En zijn we sinds 'n aantal maanden weer op schema. In ieder geval heeft u langer moeten wachten op het artikel dan verwacht was, echter is dit altijd mogelijk wanneer u kiest voor een product wat niet op voorraad is in ons magazijn. Aangezien wij zelf ook afhankelijk zijn van de leveranciers, is en blijft dat een indicatie betreft de levering.

In ieder geval heel erg bedankt voor de feedback, wij doen er alles aan om iedere dag onze service weer te verbeteren.

Een prettig weekend toegewenst!
Henk
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 23/01/2019
55 jr of ouder
Pluspunten
Vorige bestelling - geen probleem.
Bestelling van 13/12/18 niet geleverd - 4 e-mails nooit beantwoord. Nu laatste e-mail verstuurd, daarna gerechtelijke stappen wegens oplichting.
Beste,

We willen ons verontschuldigen voor het later beantwoorden van uw review, inmiddels zijn we volledig op schema en hebben wij ivm. onze verhuizing veel vertraging opgelopen. Dat is inmiddels opgelost en hopen wij u in de toekomst sneller van dienst te mogen zijn, en uiteraard weer te verwelkomen.

Dank voor uw feedback, wij nemen dit mee in het verbeteren van onze service.

Willy
België