Website: https://www.aanbiedingsfiets.nl
Adres: H. Kamerlingh Onnesweg 12 2408AW
Plaats: Alphen aan den Rijn

Aanbiedingsfiets.nl

Pluspunten
Telefonisch goed voorgelicht. Snelle levering (opgehaald). Prettig geholpen in de winkel.
Pieter
Dordrecht

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Pluspunten
Laks en arrogant bedrijf dat willens en wetens de wet overtreedt. Ik bestelde op 14 juni een fiets, die ik op 15 juni annuleerde. Op 16 juni kreeg ik bericht dat de fiets desondanks toch aan de koerier was aangeboden (hoefde pas op 19 juni te worden geleverd). Pas op 18 juni reageerde de klantenservice, die geen enkele indicatie gaf dat ik niet alles zou terugkrijgen.
Op 27 juni moest ik zelf gaan vragen waar mijn geld bleef. Toen moesten ze me opeens nog om mijn rekeningnummer vragen. Oftewel, niemand daar had nog restitutie geïnitieerd.
Toen kwam er eindelijk geld, maar te weinig. aanbiedingsfiets.nl heeft - in strijd met de wet - de verzendkosten in eigen zak gestoken. Ik heb ze erop geattendeerd dat zij wettelijk verplicht zijn om mij dit terug te betalen. Dat kan ze niets schelen. Ze overtreden willens en wetens de wet. Ze claimen gemakshalve dat zij deze kosten hebben moeten maken om de fiets terug te halen. Die kosten zijn dan - heel toevallig - exact gelijk aan de volledige verzendkosten. Iemand die willens en wetens de wet overtreedt en een ander benadeelt en daarmee denkt te gaan wegkomen noem je, geloof ik, een arrogante opportunistische h*fter.
Ik heb de Autoriteit Consument en Markt (overheidsorgaan m.b.t. o.a. internethandel) ingelicht. Zij bevestigen mijn gelijk. Aanbiedingsfiets.nl is hiervan op de hoogte, maar het kan ze niets schelen, ze houden mijn geld.
Antwoord Aanbiedingsfiets.nl
Beste Geert,

we hebben uw fiets op vrijdagmiddag meegegeven met de koerier om hem op de beloofde maandag af te leveren. Op vrijdag sluiten wij om 5 uur en u heeft na onze sluitingstijd een e-mail gestuurd. Helaas zat de fiets toen al in de route bij de koerier. Wij hebben dit op maandag met u proberen kort te sluiten evenals de restitutie van uw geld.

Wij hebben toen ook aangegeven dat het terugstorten een dag langer zou duren dan de beloofde 5 werkdagen.

Wij hebben ons aan de wettelijke regeling gehouden zoals ook op onze website te lezen valt en in de algemene voorwaarden.
We vinden het echt heel jammer dat u ontevreden bent over de aankoop en de verdere afhandeling,

met vriendelijke groet,

Amstelveen

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Hoofddrop

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Snel en goed

Corné
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
nog niet zoveel ervaring met deze winkel maar wel zeer goede service !!!

Chris

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Snelle service en goed te bereiken
Mailen vanuit klantenservice zonder naam maakt het wat onpersoonlijk
Veenendaal

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Snel en alerte reactie bij fouten
Ander bedrijf zoeken die de fietsen levert want dat is bar en boos
Als ik bedrijf aanbeveel wel met de vermelding erbij dat levering slecht is/was
Ingrid van Gerven
Veldhoven

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
De hele afhandeling van de aanschaf en bezorging van de nieuwe fiets is door de Aanbiedingsfiets zeer snel, professioneel en correct afgehandeld.

Henk
Gronau, Duitsland