Website: https://www.aanbiedingsfiets.nl
Adres: H. Kamerlingh Onnesweg 12 2408AW
Plaats: Alphen aan den Rijn

Aanbiedingsfiets.nl

Pluspunten
Ik was zeer positief verrast over de goede, zorgvuldige en snelle levering van de fiets! Duidelijke en vriendelijke communicatie. Ik heb zelf mijn bestelling op een aantal punten gewijzigd (laten bezorgen ipv. ophalen / andere manier van betalen gekozen) en dat werd allemaal heel netjes geregeld. De fiets werd prachtig op tijd geleverd, was gebruiksklaar en ik kreeg er zelfs nog tekst en uitleg bij toen de fiets gebracht werd. Top service!!
Linde
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers. Goed te woord gestaan. Snelle levering en op de tijd zoals aangegeven. Bij aflevering is de fiets nog netjes uitgepakt. Het stuur en de pedalen gemonteerd en de verpakking meegenomen.
Marianne
Maarssen

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Mijn Gazelle elektrische fiets werd snel geleverd. Ik kon er direct op wegrijden en heb er al veel kilometers mee gefietst.
Duidelijke website, goede prijs en snelle levering. Helemaal tevreden.
Kelly
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Antwoord Aanbiedingsfiets.nl
Beste meneer van Vondel,

het spijt ons om te vernemen dat uw ervaring niet naar gewenst is verlopen. Ik vind het fijn dat u uw ervaring deelt, maar ik zou graag meer informatie ontvangen over de inhoud van uw klacht.

met vriendelijke groet,

Annemieke - medewerker klantenservice
joost van vondel
amsterdam

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Prettige en snelle communicatie (zowel via de mail als telefoon). Ik kon hier gelukkig nog de fiets bestellen die ik op het oog had, terwijl die bij andere aanbieders was uitverkocht. De bezorger was vriendelijk en ik werd keurig op de hoogte gebracht van de leverdatum en tijd.

Annette
Deventer

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Hele snelle levering, goede service

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Snel geleverd
Duidelijke voorraadindicatie
Kon er meteen op wegfietsen
Scherpe prijzen

Kortom, erg tevreden over dit bedrijf!

Marieke van Schie

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
De prijs was de reden waarom ik hier mijn fiets besteld heb. Maar de afhandeling was prima. De fiets is netjes op de afgesproken dag binnen het tijdblok afgeleverd. De chauffeur heeft de fiets netjes afgemonteerd. Ook de correspondentie T.a.v. De bestelling was prima
Johan
Schiedam

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten

Er wordt gesteld dat je de fiets kan laten bezorgen voor 29,95 of zelf kan ophalen in Alphen of in de winkel in Leiden.
Je zou dan denken dat deze laatste 2 gratis zijn. Helaas. Dan wordt er gezegd dat dit de afleveringskosten zijn en dat de bezorging gratis is.
Pas dan de website aan en wek niet de indruk dat je 29,95 kan besparen door de fiets zelf op te halen.
Antwoord Aanbiedingsfiets.nl
Beste Klant,

we vinden het fijn dat je deze feedback stuurt. We zullen nog eens kritisch naar onze teksten op de website kijken.

Ondertussen wil ik je graag uitleggen waarom we 29,50 rekenen. Voor dat bedrag kunnen wij de fiets volledig afgemonteerd aan je meegeven op de door jou gewenste dag en tijdstip. Onze ervaren fietsmonteurs zijn hier best even zoet mee.

Alle onderdelen worden afgesteld, de fiets wordt uitvoerig nagekeken en samen met jou op de juiste maat afgesteld. Om deze redenen is het voor ons dan ook noodzakelijk om afleverkosten te rekenen.

met vriendelijke groet, Annemieke - medewerker klantenservice

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede service.

Bodegraven

Gepubliceerd op: 03/11/2017