Website: www.thomasalexanderpiano.com
Adres: Schoolstraat 4 6223BE
Plaats: Maastricht

A touch of Ivory - Thomas Alexander Piano

Pluspunten
Thomas, ik ben een beetje jaloers, want voor mij ben je de exponent van alleen maar talent! Ik verbaas me steeds weer over de grote souplesse waarmee je werkelijk alles wat je gevraagd wordt, virtuoos, loeprein en transparant, in de meest spreekwoordelijke eenvoud, ’zomaar’ uit je hoofd, via beide handen naar de toetsen doet glijden. Om het even in welke omgeving ik je tegenkom; in alle gevallen creëer je vol overgave en snelheid de juiste magische sfeer, wanneer jij je onwezenlijk omvangrijke repertoire uit de hoge hoed tovert en het bij herhaling voor mekaar krijgt je publiek te biologeren en mij te fascineren, zelfs laat duizelen. Dat fenomeen maakt, dat ik iedereen moet aanraden op zijn minst toch één keer aanwezig te zijn bij een van je optredens, al was het alleen maar om die ervaring op te doen. Thomas, jong...; je bent keer op keer overweldigend! Toppie!

Max
Valkenburg L.

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
De muziek van Thomas Alexander is uniek in sfeer en kwaliteit. Een lust voor het oor!

Mireille

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Echte professionele speler. Betrouwbaar en correct
''t pleintje
Valkenburg

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Geweldig

Bistro allo allo

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Een huiskamerconcert van Thomas bijgewoond: één groot feest! Van ontroerend mooie Schubertstukken tot Charles Aznavour en echte meezingers. Thomas vertolkt alles op fenomenale wijze en is daarnaast ook nog eens uiterst charmant, geïnteresseerd en gezellig!

Sandra van Berkum
Baarn

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Kan snel schakelen. Was perfect op tijd en was goed optreden!
Gründmann Beheer BV
Schagen

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Excellent!!!!

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Via een zoekslag op internet toevallig op de site van Thomas gekomen en dat bleek een succesvolle treffer! Telefonisch en via e-mail hebben we het e.e.a. afgestemd en op de dag van onze bruiloft is het precies gegaan zoals afgesproken. Thomas is een enthousiaste, opgewekte en gemotiveerde man die kundig en met veel plezier de muzikale omlijsting van onze bruiloft heeft verzorgd. Niet alleen wij maar ook onze gasten waren erg te spreken over Thomas, zowel over zijn spel als over hem als persoon. Hij speelt goed in op de sfeer en wensen van gasten. Ik zou hem zeker aanraden!

Anoniem
Dieren

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Thomas Alexander is een vakman en een speciale virtuoos op het piano klavier... vaak is hij poeslief voor de toetsen, maar soms stormt hij als een wild beest dat de meest hemelse
noten doet weerklinken uit de klankkast van z'n piano.
Thomas Alexander is een absolute aanrader om uw publiek te entertainen.
Wij wensen u allen heel veel luisterplezier met de snelle vingers van Thomas Alexander.
Succes.
Godfried Wouters +32.495251166

Godfried Woutets
Aarschot - België

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Een vakkundige en passievolle muzikant die van ieder optreden een bijzonder moment weet te maken. Meerdere klassieke concerten van Thomas mogen beleven... in een woord.... betoverend! Maar ook bij feesten en evenementen weet hij de gasten op hoog niveau te entertainen. Absoluut een aanrader!!
P

Gepubliceerd op: 15/06/2018