Website: www.thomasalexanderpiano.com
Plaats: Maastricht

A touch of Ivory - Thomas Alexander Piano

Yuki

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Pianist van hoge kwaliteit. Speelt klassiek, jazz en populair. Fantastisch optreden tijdens ons lustrum diner. Een aanrader !

G.S.A

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Thomas heeft prachtig gespeeld op onze bruiloft. Ik, als bruid zijnde, wilde graag een nummer zingen voor de bruidegom. Thomas was heel flexibel in het oefenen hiervan, wat erg prettig was. Thomas heeft een hele vriendelijke, enthousiaste, open houding. We hebben de samenwerking als heel positief ervaren en we zouden hem zeker nog een keer boeken voor bijzondere gelegenheden!
Annemarie Reisiger-Bultema

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten
Thomas, ik ben een beetje jaloers, want voor mij ben je de exponent van alleen maar talent! Ik verbaas me steeds weer over de grote souplesse waarmee je werkelijk alles wat je gevraagd wordt, virtuoos, loeprein en transparant, in de meest spreekwoordelijke eenvoud, ’zomaar’ uit je hoofd, via beide handen naar de toetsen doet glijden. Om het even in welke omgeving ik je tegenkom; in alle gevallen creëer je vol overgave en snelheid de juiste magische sfeer, wanneer jij je onwezenlijk omvangrijke repertoire uit de hoge hoed tovert en het bij herhaling voor mekaar krijgt je publiek te biologeren en mij te fascineren, zelfs laat duizelen. Dat fenomeen maakt, dat ik iedereen moet aanraden op zijn minst toch één keer aanwezig te zijn bij een van je optredens, al was het alleen maar om die ervaring op te doen. Thomas, jong...; je bent keer op keer overweldigend! Toppie!

Max
Valkenburg L.

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
De muziek van Thomas Alexander is uniek in sfeer en kwaliteit. Een lust voor het oor!

Mireille
Maastricht

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Echte professionele speler. Betrouwbaar en correct
''t pleintje
Valkenburg

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Geweldig

Bistro allo allo
Maastricht

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Een huiskamerconcert van Thomas bijgewoond: één groot feest! Van ontroerend mooie Schubertstukken tot Charles Aznavour en echte meezingers. Thomas vertolkt alles op fenomenale wijze en is daarnaast ook nog eens uiterst charmant, geïnteresseerd en gezellig!

Sandra van Berkum
Baarn

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Kan snel schakelen. Was perfect op tijd en was goed optreden!
Gründmann Beheer BV
Schagen

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Excellent!!!!

Gepubliceerd op: 16/06/2018