Website: www.thomasalexanderpiano.com
Adres: Schoolstraat 4 6223BE
Plaats: Maastricht

A touch of Ivory - Thomas Alexander Piano
9.9

Pluspunten
Thomas heeft schitterend gespeeld op de uitvaart van mijn moeder. Ik kende hem voordien niet, maar al bij het eerste contact gaf hij het vertrouwen er muzikaal iets bijzonders van te kunnen maken. Dat heeft hij zeker waargemaakt. Veel positieve reacties achteraf. Houdt zich aan afspraken. Bovendien een fijn mens!

Paul
Heemstede

Gepubliceerd op: 31/03/2019

Pluspunten
Mooi en goed piano spel.

C&O Travel
Kerkrade

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
9/10. Genodigden waren zeer lovend over het optreden!
Er waren 150 genodigden en het geluid kwam net niet goed genoeg door in de feestzaal. Luidsprekers aan te raden toch.
Wilfried
Bilzen

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Thomas Alexander beschikt over een ontwapenende aard mensen te binden door middel van zijn pianospel. Als een moderne 'ratenvanger van Hamelen' boeit hij met zijn veelzijdige muziekkennis het aanwezige publiek en is hierdoor een onlosmakelijk onderdeel van ons event geworden. Van klassiek tot moderne popnummers, alles is mogelijk. Een echte aanrader!

Gemeente Beekdaelen

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Huiskamer concert gehad van Thomas die inmiddels al voor de achtste maal bij ons speelt; dat zegt toch eigenlijk al genoeg! 20 van onze muzikale vrienden dragen hem op handen. Een fantastische muzikant en een gezellige gast in ons midden. we houden gewoon van hem!

Fup (Ferdinand) Hulst
Amsterdam(Landsmeer)

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Altijd een beetje spannend als je zoiets organiseert. We wilden een huiskamerconcertje in intieme sfeer en dat kregen we. En meer ook nog. Thomas was gewoon super. Intieme muziek, indrukwekkend virtuoos gebracht, tikkeltje speels en humoristisch ook... Alle gasten (vrienden, familie, muziekkenners) waren unaniem vol lof. Tot vandaag horen we wat een geweldige ervaring het was. Kortom: verwachtingen ingelost (check!) en overtroefd! Top!

Gunther
Hoegaarden

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Bij de crematie van mijn vader wilde ik snel een goede pianist regelen. Na met Thomas een fijn telefoongesprek gehad te hebben waarin hij zelfs een stukje piano heeft gespeeld, wist ik zeker dat ik graag wilde dat hij piano kwam spelen. Gelukkig kon hij op de dag van de crematie. We hebben contact gehad over welke nummers ik graag wilde dat hij speelde. Ook is het fijn dat Thomas zichzelf niet op de voorgrond zet. De dag zelf liep soepel en het piano spel voegde echt iets toe. Thomas ik hoop dat we nog een keer naar je prachtige piano spel mogen luisteren bij een leukere gelegenheid. Bedankt!
Ga vooral zo door
Bo

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Yuki

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Pianist van hoge kwaliteit. Speelt klassiek, jazz en populair. Fantastisch optreden tijdens ons lustrum diner. Een aanrader !

G.S.A

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Thomas heeft prachtig gespeeld op onze bruiloft. Ik, als bruid zijnde, wilde graag een nummer zingen voor de bruidegom. Thomas was heel flexibel in het oefenen hiervan, wat erg prettig was. Thomas heeft een hele vriendelijke, enthousiaste, open houding. We hebben de samenwerking als heel positief ervaren en we zouden hem zeker nog een keer boeken voor bijzondere gelegenheden!
Annemarie Reisiger-Bultema

Gepubliceerd op: 22/07/2018