Website: www.thomasalexanderpiano.com
Adres: Schoolstraat 4 6223BE
Plaats: Maastricht

A touch of Ivory - Thomas Alexander Piano

Pluspunten
Thomas Alexander beschikt over een ontwapenende aard mensen te binden door middel van zijn pianospel. Als een moderne 'ratenvanger van Hamelen' boeit hij met zijn veelzijdige muziekkennis het aanwezige publiek en is hierdoor een onlosmakelijk onderdeel van ons event geworden. Van klassiek tot moderne popnummers, alles is mogelijk. Een echte aanrader!

Gemeente Beekdaelen

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Huiskamer concert gehad van Thomas die inmiddels al voor de achtste maal bij ons speelt; dat zegt toch eigenlijk al genoeg! 20 van onze muzikale vrienden dragen hem op handen. Een fantastische muzikant en een gezellige gast in ons midden. we houden gewoon van hem!

Fup (Ferdinand) Hulst
Amsterdam(Landsmeer)

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Altijd een beetje spannend als je zoiets organiseert. We wilden een huiskamerconcertje in intieme sfeer en dat kregen we. En meer ook nog. Thomas was gewoon super. Intieme muziek, indrukwekkend virtuoos gebracht, tikkeltje speels en humoristisch ook... Alle gasten (vrienden, familie, muziekkenners) waren unaniem vol lof. Tot vandaag horen we wat een geweldige ervaring het was. Kortom: verwachtingen ingelost (check!) en overtroefd! Top!

Gunther
Hoegaarden

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Bij de crematie van mijn vader wilde ik snel een goede pianist regelen. Na met Thomas een fijn telefoongesprek gehad te hebben waarin hij zelfs een stukje piano heeft gespeeld, wist ik zeker dat ik graag wilde dat hij piano kwam spelen. Gelukkig kon hij op de dag van de crematie. We hebben contact gehad over welke nummers ik graag wilde dat hij speelde. Ook is het fijn dat Thomas zichzelf niet op de voorgrond zet. De dag zelf liep soepel en het piano spel voegde echt iets toe. Thomas ik hoop dat we nog een keer naar je prachtige piano spel mogen luisteren bij een leukere gelegenheid. Bedankt!
Ga vooral zo door
Bo

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Yuki

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Pianist van hoge kwaliteit. Speelt klassiek, jazz en populair. Fantastisch optreden tijdens ons lustrum diner. Een aanrader !

G.S.A

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Thomas heeft prachtig gespeeld op onze bruiloft. Ik, als bruid zijnde, wilde graag een nummer zingen voor de bruidegom. Thomas was heel flexibel in het oefenen hiervan, wat erg prettig was. Thomas heeft een hele vriendelijke, enthousiaste, open houding. We hebben de samenwerking als heel positief ervaren en we zouden hem zeker nog een keer boeken voor bijzondere gelegenheden!
Annemarie Reisiger-Bultema

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten
Thomas, ik ben een beetje jaloers, want voor mij ben je de exponent van alleen maar talent! Ik verbaas me steeds weer over de grote souplesse waarmee je werkelijk alles wat je gevraagd wordt, virtuoos, loeprein en transparant, in de meest spreekwoordelijke eenvoud, ’zomaar’ uit je hoofd, via beide handen naar de toetsen doet glijden. Om het even in welke omgeving ik je tegenkom; in alle gevallen creëer je vol overgave en snelheid de juiste magische sfeer, wanneer jij je onwezenlijk omvangrijke repertoire uit de hoge hoed tovert en het bij herhaling voor mekaar krijgt je publiek te biologeren en mij te fascineren, zelfs laat duizelen. Dat fenomeen maakt, dat ik iedereen moet aanraden op zijn minst toch één keer aanwezig te zijn bij een van je optredens, al was het alleen maar om die ervaring op te doen. Thomas, jong...; je bent keer op keer overweldigend! Toppie!

Max
Valkenburg L.

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
De muziek van Thomas Alexander is uniek in sfeer en kwaliteit. Een lust voor het oor!

Mireille
Maastricht

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Echte professionele speler. Betrouwbaar en correct
''t pleintje
Valkenburg