Website: www.verzekeruzelf.nl
Adres: Pettelaarpark 80 5216 PP
Plaats: Den Bosch

Wij zijn Verzekeruzelf.nl. Wij zijn zelfverzekerd. En wij willen dat u dat ook bent. Gewoon, omdat het zo’n fijn gevoel is. U kent ons niet van TV of radio. Of van billboards in grote steden of het station. Wij investeren ons geld liever in andere dingen. Zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, en alles duidelijk kunnen uitleggen aan u. Want zeg nu zelf, het is toch fijn om precies te weten wat wel en wat niet verzekerd is? Dat hoort allemaal bij het zelfverzekerd leven.

Verzekeruzelf.nl
7.1

Pluspunten
snel antwoord via de mail - gelijkwaardige verzekering voor n gunstige prijs

lourens
amstelveen

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
snelle reactie op vragen
Geen leeftijdsdiscriminatie toepassen en dat verpakken onder de noemer van wij hebben de combinatie van uw leeftijd type auto ( gewone kleine auto) en schade vrije jaren bekeken en kunnen u geen aanbod doen. staat in onze voorwaarden. Ook al heb ik al een verzekering lopen op mijn oude auto. Dit komt pas aan het licht bij overschrijving van de lopende verzekering op een nieuwe auto.
Thea

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Al een aantal jaar niet voor niets een trouwe klant. Alles makkelijk zelf te regelen en mocht je iemand nodig hebben dan staan ze voor je klaar.
Ga zo door!
Stefan

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Kan ik niet vinden nu niet aan beginnen.
9 mei een schade gemeld. Via de site. Er zou snel contact opgenomen worden.
15 mei een mail gestuurd omdat ik nog niets had gehoord. Krijg een automatische mail terug kon 10 werkdagen duren ivm drukte dat ik op deze mail rwactie zou krijgen. Het is nu 4
juni en ik heb nog steeds niet gehoord.
Zou dat komen omdat ik per 3 juni mijn verzekering hier al had opgezegd?? Omdat ik eleders met betere voorwaarden een goedkopere verzekering kon krijgen? Niet aan beginnen
S kersten
Krommenie

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten

Wat een waardeloos bedrijf! Ik wil graag een 2e scooter verzekering afsluiten maar nergens kan ik meer info vinden op de website.

Via de chat al dagen niet te bereiken (wegen drukte) lekker dan zeker als ze ook géén telefoon hebben. Ja je kunt een vraag stellen via de email, heb je geluk als ze binnen 5 dagen reageren.
Ja mensen wat willen jullie nou? Wil je nog wat verkopen of niet? Nou als mijn verzekering afloopt ga ik pleite. Ik wil kunnen bellen en dezelfde dag een verzekering kunnen afsluiten zodat ik kan rijden!!!!!
Antwoord Verzekeruzelf.nl
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service.

Het is niet meer mogelijk om een scooterverzekering bij ons af te sluiten. We hebben besloten om onze focus te verleggen naar acht verzekeringen en deze volledig te optimaliseren. Reeds afgesloten verzekeringen blijven doorlopen, dus uw eerste scooter is nog wel goed bij ons verzekerd.
Meer informatie vindt u op: https://www.verzekeruzelf.nl/kwaliteit-boven-kwantiteit

Het klopt inderdaad dat onze chat momenteel niet bereikbaar is in verband met drukte. We werken hard aan een oplossing. Wel kunt u via een chatbericht uw gegevens achterlaten en dan nemen wij binnen één werkdag contact met u op. Onze excuses voor het ongemak.

Wij willen u bedanken voor uw feedback.
PM Schuilenburg
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Die hebben ze niet!
Neem eens contact op met de klant als u vragen heeft over een schade. Zo voorkomt u misverstanden en onnodig Hern en weer gemail!
Antwoord Verzekeruzelf.nl
Bedankt voor het delen van uw feedback. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
We willen graag nakijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Kunt u daarom de gegevens (polisnummer of postcode + huisnummer) van de betreffende polis versturen naar klantenservice@verzekeruzelf.nl? Dan nemen wij hierover contact met u op.

We horen graag van u.
Nanda
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling bij vragen en schade meldingen.

Mark
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 09/03/2018

Pluspunten
Service en prijs
Jammer dat wij niet telefonisch kunnen communiceren
Richard

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Nog maar net verzekerd en er klopte iets niet van onze kant. Dit is keurig en op tijd via de mail in behandeling genomen en in orde gemaakt met de aangeboden chat op de site.
Als je chat, heb even een seconde geduld, want je wordt keurig te woord gestaan.
Schiedam

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Betaalbaar en uitstekende service.Ik ben zeer tevreden.

Rien Koene

Gepubliceerd op: 17/01/2018