Website: www.verzekeruzelf.nl
Adres: Pettelaarpark 80 5216 PP
Plaats: Den Bosch

Wij zijn Verzekeruzelf.nl. Wij zijn zelfverzekerd. En wij willen dat u dat ook bent. Gewoon, omdat het zo’n fijn gevoel is. U kent ons niet van TV of radio. Of van billboards in grote steden of het station. Wij investeren ons geld liever in andere dingen. Zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, en alles duidelijk kunnen uitleggen aan u. Want zeg nu zelf, het is toch fijn om precies te weten wat wel en wat niet verzekerd is? Dat hoort allemaal bij het zelfverzekerd leven.

Verzekeruzelf.nl
7.7
20864 keer bekeken

Pluspunten

Wil je een verzekeraar die zonder te luisteren meteen de tegenpartij in het gelijk stelt, en verder niet ingaat op vragen en verzoeken, dan zit je bij deze verzekeraar helemaal goed!

Dit terwijl de tegenpartij erkent dat de fout van beide kanten kan geweest zijn en mij dus ook wil uitkeren. Let wel: Dit moest FLYCT (een externe schadebehandelaar) voor mij regelen. Dus ook mijn schadevrije jaren zijn onnodig teruggezet.

Verzekeruzelf heeft tot op heden niet gereageerd op mails van mij of FLYCT met vragen hoe ze tot deze beslissing zijn gekomen en waarop ze dit hebben gebasseerd. Lekker makkelijk werken zo
Rachid

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Makkelijke website en snelle reactie per chat

Dave
Best

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Al paar keer autoschade laten afhandelen. Heb daarbij ervaring dat je compleet ontzorgd wordt. Nagenoeg geen omkijken naar. Ook beantwoording van specifieke verzekeringsvragen ging accuraat en duidelijk. Top!
Voor specifieke verzekeringsvragen werkt een telefonisch contact mogelijkheid beter denk ik i.p.v. chatten.
Niels
Amersfoort

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Eenvoudig zelf verzekering afsluiten en beheren

Eddie
Uithoorn

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Ze staan je super net te woord via de chat als je ze nodig hebt en ze behandelen je heel netjes
Op dit moment niet
Rik
Wijchen

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Supersnelle en correcte reactie op mijn chatbericht.
Ik zou het niet weten.
Kok

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Simpel, snel en redelijk goedkoop.

Atie
Rijswijk

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
De polis van Independer valt ineens 6 euro hoger per maand uit dan afgesproken. Dit soort praktijken zijn schandalig. Ook zeggen zij een klantscore te hebben van 8.2, echter is dit inmiddels een 7,7. Al met al een absolute afrader!
Ben

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Snel te benaderen online. Direct antwoord. Behulpzaam en duidelijk.

K.V.

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
perfect bedrijf en word direct geholpen

Gepubliceerd op: 28/02/2019