Website: www.verzekeruzelf.nl
Adres: Pettelaarpark 80 5216 PP
Plaats: Den Bosch

Wij zijn Verzekeruzelf.nl. Wij zijn zelfverzekerd. En wij willen dat u dat ook bent. Gewoon, omdat het zo’n fijn gevoel is. U kent ons niet van TV of radio. Of van billboards in grote steden of het station. Wij investeren ons geld liever in andere dingen. Zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, en alles duidelijk kunnen uitleggen aan u. Want zeg nu zelf, het is toch fijn om precies te weten wat wel en wat niet verzekerd is? Dat hoort allemaal bij het zelfverzekerd leven.

Verzekeruzelf.nl
7.1

Pluspunten

Wat een waardeloos bedrijf! Ik wil graag een 2e scooter verzekering afsluiten maar nergens kan ik meer info vinden op de website.

Via de chat al dagen niet te bereiken (wegen drukte) lekker dan zeker als ze ook géén telefoon hebben. Ja je kunt een vraag stellen via de email, heb je geluk als ze binnen 5 dagen reageren.
Ja mensen wat willen jullie nou? Wil je nog wat verkopen of niet? Nou als mijn verzekering afloopt ga ik pleite. Ik wil kunnen bellen en dezelfde dag een verzekering kunnen afsluiten zodat ik kan rijden!!!!!
Antwoord Verzekeruzelf.nl
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service.

Het is niet meer mogelijk om een scooterverzekering bij ons af te sluiten. We hebben besloten om onze focus te verleggen naar acht verzekeringen en deze volledig te optimaliseren. Reeds afgesloten verzekeringen blijven doorlopen, dus uw eerste scooter is nog wel goed bij ons verzekerd.
Meer informatie vindt u op: https://www.verzekeruzelf.nl/kwaliteit-boven-kwantiteit

Het klopt inderdaad dat onze chat momenteel niet bereikbaar is in verband met drukte. We werken hard aan een oplossing. Wel kunt u via een chatbericht uw gegevens achterlaten en dan nemen wij binnen één werkdag contact met u op. Onze excuses voor het ongemak.

Wij willen u bedanken voor uw feedback.
PM Schuilenburg
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Die hebben ze niet!
Neem eens contact op met de klant als u vragen heeft over een schade. Zo voorkomt u misverstanden en onnodig Hern en weer gemail!
Antwoord Verzekeruzelf.nl
Bedankt voor het delen van uw feedback. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
We willen graag nakijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Kunt u daarom de gegevens (polisnummer of postcode + huisnummer) van de betreffende polis versturen naar klantenservice@verzekeruzelf.nl? Dan nemen wij hierover contact met u op.

We horen graag van u.
Nanda
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling bij vragen en schade meldingen.

Mark
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 09/03/2018

Pluspunten
Service en prijs
Jammer dat wij niet telefonisch kunnen communiceren
Richard

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Nog maar net verzekerd en er klopte iets niet van onze kant. Dit is keurig en op tijd via de mail in behandeling genomen en in orde gemaakt met de aangeboden chat op de site.
Als je chat, heb even een seconde geduld, want je wordt keurig te woord gestaan.
Schiedam

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Betaalbaar en uitstekende service.Ik ben zeer tevreden.

Rien Koene

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
snel, overzichtelijk en betaalbaar
Stefan
Zeist

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
Prima voorlichting gehad over een wat ingewikkelder autoverzekering (twee auto's) via de chat (Erik, eerder Linda). Geduldig en erg duidelijke uitleg. Scherpe premie. Geen ervaring nog met schade-uitkering en hopelijk blijft dat ook zo :-)

palmi
den haag

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Goede services!
Geen app
Kevin Berendsen