Website: www.71workx.com
Adres: Rondweg 4 8091 XB
Plaats: Wezep
Telefoon: 085-0020271

71workx

Pluspunten
Ik had een Carhartt Cap besteld, maar er was een verkeerde kleur geleverd. Toen ik een bericht had ontvangen om een beoordeling te geven heb ik daar gebruik van gemaakt en eerlijk aangegeven wat er mis is gegaan en wat ik daar van vond. Daarop ben ik door een aardige medewerkster opgebeld die zich direct verontschuldigde en mij helder heeft uitgelegd wat er precies mis is gegaan. Carhartt had namelijk de verkeerde omschrijving bij het product vermeld. Ik kon goed merken dat de medewerkster het heel vervelend vond en ik heb daar veel begrip voor. Klant tevredenheid staat hoog in het vaandel bij 71workx en er is een super oplossing geboden. Ik draag al zo'n 20 jaar Carhartt als het niet nog langer is en ik beveel 71workx zeer aan. De service en de prijzen zijn goed en ik zal hier zeker vaker kopen.
R. Bos

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Ik had een Carhartt cap besteld, waarvan op de site twee verschillene modellen que kleur beschikbaar waren. Ik heb de verkeerde kleur gekregen. Ik heb vaak moeten bellen en na 5 dagen werd er eindelijk opgenomen. Het was mogelijl om de pet te ruilen maar dan moest ik, de klant voor de verzendkosten opdraaien ipv 71workx zelf die de fout hebben gemaakt door een verkeerd product op te sturen. Neem je verantwoordlijkheod 71workx, dan spreek je van klanttevredenheid.
Neem de klant serieus en bied een oplossing aan omdat je als bedrijf een fout hebt gemaakt en laat de klant niet voor de retourkosten opdraaien.

01/10/2018

Pluspunten
Zeer goede, persoonlijke service. Er werd met mij persoonlijk contact gezocht om zeker te stellen of ik de juiste maat had besteld, aangezien het door mij bestelde product groot uitviel. Perfect! Daarna werd ik keurig op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling. Product werd op tijd en keurig verpakt bezorgd.

Olaf

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Prettig contact
15 dagen verzendtijd voor 2 broeken.
Antwoord 71workx
Het klopt dat uw pakket langer op zich heeft laten wachten dan gewoonlijk.
We hebben onderzoek gedaan wat hier van de oorzaak was.
Hieruit blijkt dat de pakketdienst 6 pogingen heeft gedaan voordat hij u thuis aantrof om uw bestelling af te leveren.
Joost
Soest

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Goed product
Goede klantenservice
Product na meer dan een week niet ontvangen. Moest zelf bellen om te vragen waar het product bleef. Intern was dit ergens blijven hangen. Daarna wel goed aangekomen
Tim

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit van goederen

Van der Sluijs Projecten
Roermond

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Uitgebreid assortiment.
Een shirt via DPD Pakketdienst versturen is voor een shirt wat door een brievenbus past, een beetje overdreven. Tevens bezorgd DPD niet in het weekend, waardoor de zending op vrijdagmiddag (vamwege niet thuis) eerst terug naar het depot in Amsterdam ging, waarna hij maandag bezord werd bij een DPD afhaalpunt nog geen 2 minuten bij mijn huis vandaan.

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Pluspunten
Prima bedrijf, met correcte behandeling.

Nick
Meerssen

Gepubliceerd op: 18/08/2018

Pluspunten
Netjes geleverd enkel de levertijd was wat lang vind ik.
5dagen voor een simpele werkriem dat moet niet kunnen.
Levertijd versnellen.
Verder geen negatieve punten
Ruud
Midsland

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Geen gedoe, gewoon goed
H.L.
Enkhuizen