Website: https://www.50plusmatch.nl
Adres: Vasteland 78 3011BN
Plaats: Rotterdam
Telefoon: redactie@50plusmatch.nl

50PlusMatch.nl is dé datingsite voor 50-plussers die op zoek zijn naar een serieuze relatie.

Schrijf je gratis in en start met dating!

50Plusmatch
7.9

Pluspunten
fijne site, overzichtelijk, duidelijke doelgroep.
veel profielen zonder foto.....
Nettie

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
Gebruiksvriendelijke site
Ga zo door
Pyth
Friesland

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
zeer gebruiksvriendelijke en erg overzichtelijke site met diverse goede mogelijkheden om een partner te kunnen vinden op een fijne veilige manier en betaalbaar als een abonnement afsluit voor een langere periode
vindt het alleen vervelend dat als je je profiel hebt ingevuld dat je niet meer je nickname kan veranderen als je dat wilt
Steef
De Hoekse Waard

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Serieuze site met wat leuke extra's, gemakkelijke site om mee te werken, goede en snelle reactie van de redactie als er vragen zijn.

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Makkelijk in te loggen en ook makkelijk om in het begin gratis uit te proberen.
Je kunt ook veilig berichten versturen en antwoord krijgen.
Ik zou het niet weten.

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
ook gratis toegankelijk, met minder functies uiteraard.
het automatisch verlengen van een abonnement is al aangevinkt. Dit vind ik iets minder charmant. Iemand die iets minder goed oplet, kan zo al snel gedupeerd raken.
Marcel
Overpelt

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Overzichtelijke profielen. De minimum leeftijd vanaf 50 jaar.
Kunnen zoeken in een straal om de eigen woonplaats heen. Abonnementsprijs verlagen (die is in een half jaar verdubbeld)

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Veel leden, redelijk overzichtelijk. 50+ is goed, meteen de goede doelgroep. Sturen en ontvangen van berichten werkt naar behoren. Kortom, je kan veel doen. Ik merk ook dat je weer redelijk "bovenin" komt zodra je hier actief bent. Dat is zeker een pluspunt.
De matches kloppen helemaal niet. Dat kan beter.
Ik heb geen behoefte aan een e-mail dat iemand mijn profiel bezocht heeft. Natuurlijk wel wanneer interesse bestaat.
Ik bespeur fake profielen, lastig, maar ik hoop dat hier aan gewerkt wordt.
Rovertje

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten
Doordat de leden allemaal 50+ zijn geen mannen die op zoek zijn naar een 15 jaar jongere vrouw. De geen interesse berichten die standaard aangeboden worden zijn handig.
Het levenswaarde profiel geeft een indruk mbt wat de waarden zijn die iemand naleeft.
Een gratis lidmaatschap is een farce, je kunt er niks mee. Irritant dat daar wel reclame voor wordt gemaakt. Verder vind ik de zoekmachine ronduit slecht; je kunt veel te weinig zoektermen invullen. Het is heel vaak onduidelijk waar iemand precies woont. Doordat het ook mogelijk is om met een app in te loggen zijn veel profielen dei op die manier opgesteld zijn slecht ingevuld.

Gepubliceerd op: 28/01/2018

Pluspunten
Prima duidelijk overzicht
Minder snel berichten wanneer iemand jouw profiel heeft bezocht. Pas dan, wanneer er echte interesse is.
Den bosch

Gepubliceerd op: 28/01/2018