Website: https://www.24fotoophout.nl
Adres: HW Mesdagstraat 71 9718HE
Plaats: Groningen

Specialist in het afdrukken van foto op hout. 100% expertise en vakmanschap.

24fotoophout.nl
8.1

Pluspunten

Vandaag onze collage op hout ontvangen maar helaas niet tevreden. De foto op het hout is veel donkerder dan de originele foto en dus is het resultaat teleurstellend. De gezichten zijn bijna niet zichtbaar, zo donker!! Jammer!!
Bedankt voor uw feedback.

Onze klantenservice neemt morgen contact met u op om te kijken wat en of er iets fout is gegaan met uw bestelling.
Larissa van Oorschot
Sprundel

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Supermooie afdruk

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Bedankt voor uw feedback.

Onze klantenservice neemt nog even contact met u op.
harro
zandvoort

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Mijn bestelling is netjes verpakt de volgende dag aangekomen. Mijn foto op hout is echt heel mooi. Zeer blij mee!

Marjon van Ingen
Leiden

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Maaike
Hilversum

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Pluspunten
We hebben hem donderdag avond besteld en kregen hem zaterdag al binnen ondanks dat het zometeen vaderdag is! Super snel geleverd dus! De foto ziet er mooi uit, scherp en duidelijk. Netjes verzonden in bubblewrap.
Ik kreeg 2 dezelfde mails, dit vond ik een beetje raar, ook nog een derde mail die iets anders was. Ik kreeg ze allemaal tegelijk binnen. Terwijl er ook 1 verzonden zou worden als die verstuurd zou worden. Echter deze nooit ontvangen? Of het is die derde mail die ik direct kreeg maar er stond niet in dat deze verzonden zou worden. Beetje onduidelijk dus. Verder zat er een knoest precies onder de neus van de hond op de foto, niet echt een min want het blijft wel hout, echter hadden we hem liever wat naar onderen gehad.
Femke

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Snelle en goede levering van het product

Ezra
Nunspeet

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Snelle service, goed en veilig verpakt, goede kwaliteit
Website zou beter kunnen. Het was moeilijk te vinden welke houtsoort ik moest hebben voor buiten. Daarnaast is het onderhoud moeilijk of niet te vinden. Moet het hout voor buiten bijv. nog behandeld worden met bijvoorbeeld blanke lak etc.
Hans van Merrienboer
Schijf

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Netjes geleverd
Mooi product
Bestelling is niet binnen 24 uur bezorgd en de (bevestigings)mail kwam ook pas 1 dag na mn bestelling.
Bedankt voor uw feedback.

Bestelling worden binnen 24 uur na bestellen verzonden.

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
De bestelling was gemakkelijk, met diverse opties. Het werd snel geleverd en de foto zag er goed uit (in kleur op whitewash, vurenhout). Met de moederdagkorting erop ook voor een scherpe prijs. Belangrijk dat het hout een keurmerk heeft.
We kozen voor 60x60cm, maar links en rechts mist een strook van de foto. Het is niet meer dan 60x58cm geworden en dat was bij onze foto wel jammer.
De achterkant was wat scheef afgewerkt, waardoor het bevestigen extra aandacht vroeg.
Bedankt voor uw feedback.

Onze klantenservice neemt nog even contact met u op.
L.K.

Gepubliceerd op: 03/05/2018