Website: www.20frogs.com

6.7

Luttenberg

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
goede informatie, snelle levering
geen factuur gestuurd, ook niet na een mail
Ede

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
het bestellen van een batje ging heel mooi goede bechrijving van het rubber oke
besteld na 5 dagen nog niks, gebeld toen werd er na 5 dagen alsnog een bestelling verzonden.had ik niet gebeld dan was er niks verzonden.Goede klantenservice.
particlier
groningen

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Marijke

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
Ik had gebeld en daar hebben ze me goed geholpen
Als ze bestelling lang duurt mogen ze eens een mailtje sturen wanneer ze denken dat het er ongeveer zal zijn of als het een ander bedrijf is vragen of die ook iets willen laten weten
De paermentier
Oudenaarde

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Product zoals besteld zou een week levertijd hebben. Werd gebeld of er een optie anders kon. Daarna was het er de volgende werkdag.

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Op mijn negatieve beoordeling is wel een response gekomen. Ik ben benieuwd of daar nog een vervolg aan wordt gegeven. Of ik bijvoorbeeld nog te horen krijg waarom mijn mails niet beantwoord werden en waarom het zo lang duurde voor ik mijn bestelling heb ontvangen.

Op 31 mei heb ik het volgende aanvullende antwoord gekregen: Update 31-05-2018

Beste David, u wil graag weten wat we gedaan hebben met uw klacht.
Na onderzoek hebben we besloten het aantal mailboxen te verminderen. Eerst hadden we voor elke webshop een apart mailadres. Dus nu hebben we geen 10 mailboxen meer 1. Daarnaast Verder zijn we aan het kijken naar helpdesksoftware waarmee we ook onze acties beter kunnen volgen.

Omdat ze gereageerd hebben en ook zeggen dat iets gaan veranderen heb ik mijn cijfer in een 7 veranderd.
Duurde veel te lang. Op vragen via email( 3 keer) is nooit gereageerd. 1 keer via de chat functie contact gehad. Ze konden zien dat ik gemaild had en ik zou via de mail alsnog antwoord krijgen op mijn vragen, maar je raad het al. Nooit een keer. 27-4 besteld, 12-5 bezorgd.
Antwoord 20frogs.com
Beste David,

ik weet niet wat er gebeurd is en waarom dit zo mis is gegaan. Normaal gesproken worden mails dezelfde dag nog beantwoord.

We gaan ons verdiepen in deze casus om ons proces te verbeteren. Want we zijn het met je eens dat dit niet kan.

Dit is ook niet het gewenste serviceniveau dat we normaal gesproken leveren. Onze excuses voor de gang van zaken.

Team 20FROGS

---

Update 31-05-2018

Beste David, u wil graag weten wat we gedaan hebben met uw klacht.
David
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Apeldoorn
13/05/2018

Pluspunten
Snelle levering, goed materiaal

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Snelle levering en goed contact met de klantenservice.
Meerdere contactpersonen zou fijn zijn en wellicht de check doen of de levering compleet is.
Irene

Gepubliceerd op: 28/03/2018