Bedrijfsgegevens

Website: www.20frogs.com
Adres: Alkemadelaan 4 2371 EX
Plaats: Roelofarendsveen
Telefoon: 070-7620343

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

20frogs.com
totaal score
7.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
11 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
60 beoordelingen (12 maanden)
430 beoordelingen (totaal)
7951 keer bekeken
80% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
35% (21)
40% (24)
12% (7)
8% (5)
5% (3)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Lang moeten wachten (2 weken).
Pas na 3X contact op te nemen wist ik wanneer het pakketje zou toekomen.
Antwoord 20frogs.com
Beste Hendrik,

Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor de lange wachttijd en dat je niet meteen duidelijkheid hebt gehad over de verzenddatum van het pakketje. Het is onze taak om hier in de toekomst beter mee om te gaan en betere afspraken over te maken met onze leveranciers.

Met vriendelijke groet,

Team Slimshops
Klant
Meerbeek Belgiƫ

Gepubliceerd op: 09/07/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord 20frogs.com
Beste Aart-Jan,

neem even contact op met onze klantenservice. We kunnen nu niet zien wat er aan de hand is. Dan wordt oplossen ook erg lastig.

vr.gr.
Team 20frogs
Aart-Jan
Bruchem

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Beter contact met de klant als iets niet op tijd te leveren is.
Terug bellen als dat toegezegd is.
Reageren op mails die klanten versturen.
Geen beoordeling sturen als product nog niet geleverd is.
Antwoord 20frogs.com
Bedankt voor uw feedback. We zijn ons proces aan het verbeteren om dit te voorkomen.

Ozne excuses voor het ongemak.

Team 20frogs
Tjeerd Bakker
Amsterdam

Gepubliceerd op: 03/04/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Tot nu toe een slechte ervaring. Bestelling gedaan van een tafel met 1 - 5 dagen levertijd. Na een paar dagen maar eens gevraagd wat de status is en geen reactie per email. Gebeld en ze konden niets zeggen. Wachten om teruggebeld te worden, niet gebeurd. Weer gebeld en wachten om teruggebeld te worden. Na een dag pas teruggebeld. Daarna gemaild en steeds minimaal 1 a 2 dagen wachten op een reactie.

Een week geleden besteld en nu nog steeds niet duidelijk wanneer er geleverd zal worden. Ik snap niet hoe je als webshop in deze tijd zo'n slechte service en communicatie kan hebben.

Slechte communicatie en service.
Arnoud
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/01/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Vriendelijke medewerker maar geen verstand van zaken
Verbeterpunten
Internetsite aanpassen/verbeteren en waar maken wat op de site staat
Dr
W

Gepubliceerd op: 25/10/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer