Website: www.20frogs.com
Plaats: Roelofarendsveen
Telefoon: 070-7620343

20frogs.com
6.9

Pluspunten
Die zijn er op dit moment totaal niet.
Wij bestellen een tafeltennis tafel die op 24 aug besteld is en op 31 aug nog niks binnen gebeld en er was wat fout in loods nu deze beoordeling gehad maar nog steeds niks ontvangen. We wilde dit geven naar een 5 jarige jubilea kado geven.We hebben het onder tussen nog steeds niks ontvangen????
die zijn er genoeg blijkbaar.
Heel jammer en ik hoop dat dit snel opgelost is
Beste Monique,

Dank voor je reactie en feedback. We betreuren het zelf ook enorm dat de tafeltennistafel niet op tijd geleverd kon worden. Wat we zelf beter hadden moeten doen was het communiceren over de exacte levertijd. Helaas liep het in deze ook mis omdat de betreffende leverancier niet aan de gestelde levertermijn kon voldoen. Ondanks het feit dat deze bestelling in de soep is gelopen hopen we dat we in de toekomst alsnog iets voor jullie mogen betekenen.

Greenpack (monique)
Maasdijk

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Nog geen kunnen vinden. Een tafelvoetbaltafel besteld (bijna 1300 euro) en op het eerste gezicht gaat het goed, er volgen mails met bevestigingen etc. maar dan komt de mail met de verzendbevestiging, de link naar het track en trace systeem werkt niet. Gebeld, dan krijg je een telefoondienst, nee ze zijn er niet, ik noteer uw gegevens en u wordt teruggebeld. Inmiddels heb ik zelf 3 keer gebeld en en ben nog steeds niet teruggebeld waar mijn zending is. De tafel is voor een klant en moet worden bestickerd, mijn klant zeurt nu ook de oren van mn kop waar die blijft.
Alles.
Goedemiddag,

Dank voor de reactie en feedback. We vinden het vervelend dat de communicatie omtrent de voetbaltafel niet goed is gegaan. Hier zullen we lering uit halen, om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Hopelijk is alles ondertussen naar wens voor jullie.

All Printing Solutions

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten

Tafeltennistafel zou binnen één werkweek geleverd worden. Herhaaldelijk contact gehad met bemiddelende partij. Volgens hen was 20frogs niet bereikbaar. Uiteindelijk toegezegd dat zending binnen 3 dagen zou arriveren. Zonder bericht opnieuw niets geleverd. Zending geannuleerd en gevraagd om bevestiging van annulering. Geen bevestiging ontvangen.
Beste Myra,

Bedankt voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat de tafeltennistafel niet op de gewenste levertermijn is verzonden. Helaas waren wij in deze afhankelijk van de snelheid van onze leverancier. Wij nemen dit mee in ons communicatieproces, om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen. Gelukkig is de rest van de bestelling wel binnen de afgesproken levertermijn geleverd.

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten

Na een week nog niets ontvangen, ondanks diverse toezeggingen.
Beste Ybe,

Dank voor je feedback. We vinden het zelf ook erg vervelend dat de spullen uiteindelijk later geleverd waren dan beloofd en afgesproken. Uiteraard willen we graag dat al onze klanten hun bestelling zo snel mogelijk ontvangen. We gaan er intern mee aan de slag om dit te blijven verbeteren.

Team Slimshops

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
geleverd wat er besteld
wilden het produkt ruilen , dat is tot op heden niet gelukt . 3 keer gebeld. Nooit teruggebeld. Er wordt gezegd de leverancier reageert niet . maar ik vind wanneer je iets verkoopt ben je ook verantwoordelijk voor een evt ruiling. tevens zaten er niet de beloofde batjes en pingpongballetjes bij.
cornelien
den haag

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten

Krijg geen contact. Wordt aangegeven dat ik mijn bestelling heb ontvangen, maar dit is niet het geval. Vervelend om er zo achteraan te moeten gaan

Gepubliceerd op: 25/01/2018