Bedrijfsgegevens

Website: www.20frogs.com
Adres: Alkemadelaan 4 2371 EX
Plaats: Roelofarendsveen
Telefoon: 070-7620343

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

20frogs.com
totaal score
6.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
64 beoordelingen (12 maanden)
441 beoordelingen (totaal)
8256 keer bekeken
73% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
31% (20)
36% (23)
14% (9)
9% (6)
9% (6)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Die zijn er op dit moment totaal niet.
Wij bestellen een tafeltennis tafel die op 24 aug besteld is en op 31 aug nog niks binnen gebeld en er was wat fout in loods nu deze beoordeling gehad maar nog steeds niks ontvangen. We wilde dit geven naar een 5 jarige jubilea kado geven.We hebben het onder tussen nog steeds niks ontvangen????
Verbeterpunten
die zijn er genoeg blijkbaar.
Heel jammer en ik hoop dat dit snel opgelost is
Antwoord 20frogs.com
Beste Monique,

Dank voor je reactie en feedback. We betreuren het zelf ook enorm dat de tafeltennistafel niet op tijd geleverd kon worden. Wat we zelf beter hadden moeten doen was het communiceren over de exacte levertijd. Helaas liep het in deze ook mis omdat de betreffende leverancier niet aan de gestelde levertermijn kon voldoen. Ondanks het feit dat deze bestelling in de soep is gelopen hopen we dat we in de toekomst alsnog iets voor jullie mogen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Team 20Frogs
Greenpack (monique)
Maasdijk

Gepubliceerd op: 18/09/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Nog geen kunnen vinden. Een tafelvoetbaltafel besteld (bijna 1300 euro) en op het eerste gezicht gaat het goed, er volgen mails met bevestigingen etc. maar dan komt de mail met de verzendbevestiging, de link naar het track en trace systeem werkt niet. Gebeld, dan krijg je een telefoondienst, nee ze zijn er niet, ik noteer uw gegevens en u wordt teruggebeld. Inmiddels heb ik zelf 3 keer gebeld en en ben nog steeds niet teruggebeld waar mijn zending is. De tafel is voor een klant en moet worden bestickerd, mijn klant zeurt nu ook de oren van mn kop waar die blijft.
Verbeterpunten
Alles.
Antwoord 20frogs.com
Goedemiddag,

Dank voor de reactie en feedback. We vinden het vervelend dat de communicatie omtrent de voetbaltafel niet goed is gegaan. Hier zullen we lering uit halen, om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Hopelijk is alles ondertussen naar wens voor jullie.

Met vriendelijke groet,

Team 20Frogs
All Printing Solutions
Utrecht

Gepubliceerd op: 21/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Tafeltennistafel zou binnen één werkweek geleverd worden. Herhaaldelijk contact gehad met bemiddelende partij. Volgens hen was 20frogs niet bereikbaar. Uiteindelijk toegezegd dat zending binnen 3 dagen zou arriveren. Zonder bericht opnieuw niets geleverd. Zending geannuleerd en gevraagd om bevestiging van annulering. Geen bevestiging ontvangen.
Antwoord 20frogs.com
Beste Myra,

Bedankt voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat de tafeltennistafel niet op de gewenste levertermijn is verzonden. Helaas waren wij in deze afhankelijk van de snelheid van onze leverancier. Wij nemen dit mee in ons communicatieproces, om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen. Gelukkig is de rest van de bestelling wel binnen de afgesproken levertermijn geleverd.

Met vriendelijke groet,

Team 20Frogs
Klant

Gepubliceerd op: 31/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na een week nog niets ontvangen, ondanks diverse toezeggingen.
Antwoord 20frogs.com
Beste Ybe,

Dank voor je feedback. We vinden het zelf ook erg vervelend dat de spullen uiteindelijk later geleverd waren dan beloofd en afgesproken. Uiteraard willen we graag dat al onze klanten hun bestelling zo snel mogelijk ontvangen. We gaan er intern mee aan de slag om dit te blijven verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Team Slimshops
Klant

Gepubliceerd op: 04/07/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
geleverd wat er besteld
Verbeterpunten
wilden het produkt ruilen , dat is tot op heden niet gelukt . 3 keer gebeld. Nooit teruggebeld. Er wordt gezegd de leverancier reageert niet . maar ik vind wanneer je iets verkoopt ben je ook verantwoordelijk voor een evt ruiling. tevens zaten er niet de beloofde batjes en pingpongballetjes bij.
cornelien
den haag

Gepubliceerd op: 03/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Krijg geen contact. Wordt aangegeven dat ik mijn bestelling heb ontvangen, maar dit is niet het geval. Vervelend om er zo achteraan te moeten gaan
.
Amsterdam

Gepubliceerd op: 25/01/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer