Website: www.20frogs.com
Plaats: Roelofarendsveen
Telefoon: 070-7620343

20frogs.com
6.9

Pluspunten
Die zijn er op dit moment totaal niet.
Wij bestellen een tafeltennis tafel die op 24 aug besteld is en op 31 aug nog niks binnen gebeld en er was wat fout in loods nu deze beoordeling gehad maar nog steeds niks ontvangen. We wilde dit geven naar een 5 jarige jubilea kado geven.We hebben het onder tussen nog steeds niks ontvangen????
die zijn er genoeg blijkbaar.
Heel jammer en ik hoop dat dit snel opgelost is
Beste Monique,

Dank voor je reactie en feedback. We betreuren het zelf ook enorm dat de tafeltennistafel niet op tijd geleverd kon worden. Wat we zelf beter hadden moeten doen was het communiceren over de exacte levertijd. Helaas liep het in deze ook mis omdat de betreffende leverancier niet aan de gestelde levertermijn kon voldoen. Ondanks het feit dat deze bestelling in de soep is gelopen hopen we dat we in de toekomst alsnog iets voor jullie mogen betekenen.

Greenpack (monique)
Maasdijk

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Scherpe prijs
Bij contact over het aflevermoment ook de mogelijkheid voor telefonisch contact geven
Gerard

Gepubliceerd op: 17/09/2018

robbie
rotterdam

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Klacht goed opgepakt, balletjes werden steeds maar niet geleverd.
Andere leverancier zoeken, na vele telefoontjes eindelijk de balletjes bezorgd maar kleur wit ipv zoals besteld oranje.
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u de afhandeling van de klacht als prettig hebt ervaren. Bij een volgende keer zullen we ervoor zorgen dat het gewenste product sneller wordt geleverd.

Team 20 Frogs
Invited BV
Barneveld

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Nette en duidelijk website
Echt binnen de 1 tot 5 werkdagen bezorgen. Bij mij product duurde t langer. Namelijk 6 werkdagen
Beste Jordi,

Dank voor het geven van je reactie/feedback. Bij een volgende bestelling zorgen we ervoor dat we ook voldoen aan het aantal werkdagen dat we bij het betreffende product op onze website hebben vermeld.

Met vriendelijk groet,

Jordi
Tholen

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
goede informatie, snelle levering
geen factuur gestuurd, ook niet na een mail
Ede

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Wat een verrassing toen we het pak uit gepakt hadden .
DIK applaus wat zijn we er blij mee .
Het ziet er allemaal geweldig uit .
Verbeterpunten zou ik niet weten .
Marian

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Pluspunten
Nog geen kunnen vinden. Een tafelvoetbaltafel besteld (bijna 1300 euro) en op het eerste gezicht gaat het goed, er volgen mails met bevestigingen etc. maar dan komt de mail met de verzendbevestiging, de link naar het track en trace systeem werkt niet. Gebeld, dan krijg je een telefoondienst, nee ze zijn er niet, ik noteer uw gegevens en u wordt teruggebeld. Inmiddels heb ik zelf 3 keer gebeld en en ben nog steeds niet teruggebeld waar mijn zending is. De tafel is voor een klant en moet worden bestickerd, mijn klant zeurt nu ook de oren van mn kop waar die blijft.
Alles.
Goedemiddag,

Dank voor de reactie en feedback. We vinden het vervelend dat de communicatie omtrent de voetbaltafel niet goed is gegaan. Hier zullen we lering uit halen, om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Hopelijk is alles ondertussen naar wens voor jullie.

All Printing Solutions

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Vriendelijke service
Beter aangevenop de website hoe lang leverantie duurt. Zorgen dat alles geleverd wordt. Uiteindelijk was alles goed, maar duurde lang, en kostte me extra emails en telefoontjes.
Goedemiddag,

Dank voor uw reactie en feedback. Dit nemen we mee en we zullen er intern mee aan de slag gaan. We hopen dat alles naar wens is omtrent het geleverde product.

Gepubliceerd op: 19/08/2018