Website: www.20frogs.com
Adres: Hoogstraat 5 5462 CW
Plaats: Veghel

20frogs.com
6.8

Pluspunten
Snelle service. Flexibel.

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk, goed bereikbaar, komen afspraken na.

Esther

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Schnelle Lieferung.
Leider wurde das falsch Modell in der falschen Farbe geliefert. Meine E-Mail mit der Beschwerde wurde nach einigen Tagen endlich beantwortet. Letztlich wurde uns ein kleiner Rabatt auf den Kaufpreis gewährt, der in etwa die Preisdifferenz zu einem deutschen Onlineshop abbildete, hätten wir das letztlich gelieferte Modell (statt des gewünschten) in Deutschland gekauft. Nicht perfekt, aber zumindest der Versuch, Probleme pragmatisch zu lösen.
Antwoord 20frogs.com
Guten Tag Danke für dein Feedback. Können Sie angeben, was genau schief gelaufen ist? Wir haben einen Betrag als Entschädigung auf Ihr Konto überwiesen. Wir würden uns freuen, von Ihnen zu hören.

Mit freundlichen Grüßen, Joris
E. Köllensperger
Heidelberg

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Schnelle Lieferung.
Leider wurde das falsch Modell in der falschen Farbe geliefert. Auf meine E-Mail warte ich seit Tsgen auf eine Reaktion. So geht guter Service sicher nicht.

Heidelberg
03/12/2018

Luttenberg

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Die zijn er op dit moment totaal niet.
Wij bestellen een tafeltennis tafel die op 24 aug besteld is en op 31 aug nog niks binnen gebeld en er was wat fout in loods nu deze beoordeling gehad maar nog steeds niks ontvangen. We wilde dit geven naar een 5 jarige jubilea kado geven.We hebben het onder tussen nog steeds niks ontvangen????
die zijn er genoeg blijkbaar.
Heel jammer en ik hoop dat dit snel opgelost is
Beste Monique,

Dank voor je reactie en feedback. We betreuren het zelf ook enorm dat de tafeltennistafel niet op tijd geleverd kon worden. Wat we zelf beter hadden moeten doen was het communiceren over de exacte levertijd. Helaas liep het in deze ook mis omdat de betreffende leverancier niet aan de gestelde levertermijn kon voldoen. Ondanks het feit dat deze bestelling in de soep is gelopen hopen we dat we in de toekomst alsnog iets voor jullie mogen betekenen.

Team 20Frogs
Greenpack (monique)
Maasdijk

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Scherpe prijs
Bij contact over het aflevermoment ook de mogelijkheid voor telefonisch contact geven
Gerard

Gepubliceerd op: 17/09/2018

robbie
rotterdam

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Klacht goed opgepakt, balletjes werden steeds maar niet geleverd.
Andere leverancier zoeken, na vele telefoontjes eindelijk de balletjes bezorgd maar kleur wit ipv zoals besteld oranje.
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u de afhandeling van de klacht als prettig hebt ervaren. Bij een volgende keer zullen we ervoor zorgen dat het gewenste product sneller wordt geleverd.

Team 20 Frogs
Invited BV
Barneveld

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Nette en duidelijk website
Echt binnen de 1 tot 5 werkdagen bezorgen. Bij mij product duurde t langer. Namelijk 6 werkdagen
Beste Jordi,

Dank voor het geven van je reactie/feedback. Bij een volgende bestelling zorgen we ervoor dat we ook voldoen aan het aantal werkdagen dat we bij het betreffende product op onze website hebben vermeld.

Met vriendelijk groet,

Team 20Frogs