Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking

Pluspunten
Duidelijke site
Snelle reactie op mails

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Snelle levering en over de prijs valt te praten. Ook de montage is prima en alle accessoires worden gemonteerd.
De €29,99 voor de levering van fietsen boven de €500,- is niet helemaal meer van deze tijd.
Ronald
Hoogezand

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Scott Sub Sport 10
Pluspunten
Veel aanbod, snelle service bij aankoop maar belangrijkste: super service na defectmelding accessoire. Mail naar klantenservice, snelle reactie en uitstekende oplossing, zonder “ja maar...”. Top!

Noël
Sittard

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Wilier 503 GX & accessoires
Pluspunten
Groot, enthousiast personeel. Goede, uitstraling, maar door de omvang niet meer professioneel. Focus ligt op massa verkoop en dat merk je goed als je eenmaal de aanschaf bij de Kassa achter de rug hebt.
Misschien de instap MTB niet meer als MTB verkopen. Aan huis service aanbieden voor garantie gevalletjes. In ieder geval kosteloos pick-up & return.
R
Haaften

Gepubliceerd op: 27/08/2018

Ik en mijn partner begonnen met 2 instap MTBs Cube en Bulls. 1000 euro samen, nog wat helmpjes en rommel erbij. 1200 euro. We konden voorlopig zo wel even voorruit leek het.

Na enkele simpele vlotte ritten door bossen gaat de Cube al moeilijk doen, er ontstaan piepjes in de voorvork en de cassette bij het achterwiel schommelt aardig heen en weer als het wiel vaart heeft. (De Bulls word minder belast en houd het goed vol) Dus ik terug, ik ruil de Cube zonder echt gezeur in tegen een Cube Stereo Pro fiets. Dan gaat het ineens om 2000 euro. Ik heel blij enzo.. Nu kan ik zeker een jaar zonder problemen fietsen tot aan een eerste onderhoudsbeurt. Nee hoor, na 2-3 weken piept/kraakt voor de voor-derailleur tijdens het bedienen, de aandrijving gaat houterig aanvoelen en het achterwiel draait ook niet meer mooi vlak. Afspraak gemaakt met de werkplaats. We hebben het dan over het 3e bezoek in zeer korte tijd. Mijn fiets is dan door reiskosten al weer een kleine 100 euro duurder geworden terwijl ik nog niet echt stunts heb uitgehaald met de fiets.

derailleur vervangen, ketting vervangen, achterwiel verbeterd. Bij eerste indruk is het weer helemaal in orde.

Sinds dat laatste bezoek heb ik 3 keer gefietst. Achterwiel ziet er weer niet goed uit. Fiets opgehangen en spaken voelen. Diverse zitten gewoon echt te los, zo los dat je ze zachtjes meerdere mm heen en weer kan knijpen.

Dus nu kan ik weer een video maken zodat ik dit weer tijdig kan melden bij 12Go. Rit 4..?
Pluspunten
Groot assortiment fietsen op voorraad. Prettige advisering, waarin goed advies (van Derek) wordt gecombineerd met ruimte laten voor je eigen ideeën. Ook bijpassende accessoires zijn ruim in keuze en worden direct op je fiets gemonteerd. Als je even geduld hebt kun je je fiets dezelfde dag meenemen.
Framenummer op de factuur vermelden en/of in de computer verwerken zou een verbeterpunt zijn. Nu moest ik zelf sleutelen om het nummer zichtbaar te maken.
Jinze
Heemstede

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Hybride sportfiets van Cube met wat accessoires.
Pluspunten
Geen inhoudelijk advies
Slecht afgemonteerd geleverd ( balhoofd los, crank niet goed aangedraaid, slechte ketting).
Originele onderdelen niet teruggekregen na montage van andere nieuwe onderdelen ( trappers)
Geen triviale accessoires als bidonhouder of zelfs een bidon
Behandeling afstandelijk.

Dennis
Dreischor

Gepubliceerd op: 13/08/2018

MTB
Pluspunten
veel keus

Aad
Wapenveld

Gepubliceerd op: 03/08/2018

26-6 2 Cortina e-bikes gekocht. Zadelpen veerde niet of nauwelijks. Geprobeerd of dit bij te stellen was maar de veer etc schoot er direct uit. Het lukte niet om e.e.a. weer terug te plaatsen. Afspraak gemaakt met de werkplaats, moest daarvoor wel uit de regio Zwolle komen. Daar lukte het ook niet. De conclusie was dat ik het afdekplaatje/schroef verwisseld zou hebben! Of ik tig zadelpennen in mijn schuurtje heb liggen. "kon toch zelf zien dat het niet paste". Voelde mij als een leugenaar weggezet. Of het wellicht een constructiefout is geweest, door Cortina gemaakt, was blijkbaar geen optie. Wel konden zij het juiste onderdeel bestellen wat er de volgende dag zou zijn. Een alternatief werd niet geboden bijv. zadelpen omwisselen met een van de in voorraad zijnde Cortina fietsen. Ben maar weggegaan. . .
Pluspunten
Levering was snel.. Enige positieve.
Leveren wat klanten bestellen, Ik had 2x650 ml thermobidon besteld en ze hebben wel 2x 650 ml gefactureerd maar zonder overleg sturen ze je 2x 500 ml.. waar je pas achter komt als je ze vult en dus niet meer terug kan sturen. Voel me nu wel een beetje genaait dus koop hier ook niet weer.
Andre
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 15/07/2018

2x bidon en bidon houders besteld
Pluspunten
Veel keuze aan fietsen en assecoires voor iedere fietser.

Jop
Wateringen

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Goed geholpen na de 1e fietsbeurt met afstellen en aanschaf van een nieuw zadel.
Pluspunten
Groot assortiment, veel voorraad.
- Zorg voor één contactpersoon per bestelling en kom afspraken na. (Bijv. Als je zegt "ik bel u vandaag terug...")
- meer kassa's (ik heb 1,5uur er over gedaan om met creditcard te kunnen betalen!!!)
- meer specifieke kennis bij verkopers over speed-pedelec fietsen (kenteken etc)
- prijs tov concurrenten (op de dag van aankoop was exact dezelfde fiets bij Mantel 900,- goedkoper!)

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Speed pedelec fiets gekocht.