Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking
1998 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Mooie winkel met een mooi aanbod racefietsen en MTB's.
Deskundig personeel, goed klantgericht. Ik had een racefiets gekocht waarmee ik wat ergernissen kreeg. Mocht deze omruilen (binnen 10 dagen) voor een andere. Top service!
Viel mij op dat er redelijk veel klanten stonden te wachten.
Dit bewijst dat de winkel het in de verkoop goed doet en ook een reden om als fietsliefhebber eens langs te komen. Het bewijst ook dat de medewerkers de tijd nemen voor een goede afhandeling.
Wachten is lastig voor de klanten maar ook lastig voor 12GO Biking. Gelukkig is er een mooie wachtruimte (restaurant) voor een lekker kopje koffie.
Wilbert
LEUVENHEIM

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Racefiets
Pluspunten
Vriendelijk, fullservice met verstand van fietsen! Uitzonderlijk goed geholpen en ze doen net dat stapje extra voor je wat graag wilt.

Louis

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Herenfiets, kinderfiets en fietsenrek Thule
Pluspunten
* vakkennis
* hele ruime keuze
* veel op voorraad
* one-stop-shop; van de juiste racefiets en accessoires tot en met de fietsbroek en de ophangbeugel... Alles onder één dak.
Tijdens piekdrukte moet je wel even wachten op een medewerker.... maarja liever even wachten op een medewerker die verstand van zaken heeft, dan bij de plaatselijke fietsenmaker direct geholpen worden zonder kennis over wielrennen
W.
Putten

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Racefiets met benodigde accessoires, fietskleding, spullen voor onderhoud en een ophangbeugel
Pluspunten
Prachtig bedrijf...
Fiets was op voorraad, en klaar terwijl je wacht.
Dat was net wat we nodig hadden, Geweldig!

Gerdine

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Fiets
Pluspunten
Op alle afdelingen goed geholpen (van het kopen van een mtb tot en met het kopen van accessoires). Ze namen allemaal hun tijd om mij te helpen en/of te voorzien van informatie.
Niets
Anneke
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Dames mountainbike Bulls
Pluspunten
Kennis van fietsen. Medewerkers zijn mijns inziens allemaal fietsfanaten. Heel veel fietsen in voorraad.
Fantastische service / nazorg. Klant staat centraal. Als er iets niet goed is doen zij er alles aan om het op te lossen.

Jan
Zevenhuizen

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Had problemen met de remgroep (XT). De gehele fiets kreeg alle aandacht. Zelfs na twee jaar leveren zij super service. De remgroep is uiteindelijk onder garantie vervangen. Top!!
Pluspunten
kennis
vriendelijk personeel
wachttijden in de winkel altijd lang of je nou een dure fiets of een fietsbel koopt.
ik kom al een jaar of 5 paar keer per jaar en nog nooit werd ik vlot geholpen.
Nas

Gepubliceerd op: 05/08/2017

Pluspunten
Goede opvolging van de order, ook als de fabrikant het laat afweten. Goed meedenken met alternatieven. Goede logistiek binnen het bedrijf. Zoveel fietsen op voorraad, erg bijzonder!
Houd de klant vooral zo goed op de hoogte als leveranties onverhoopt vertraagd worden.
Edwin
CULEMBORG

Gepubliceerd op: 01/08/2017

Had fiets besteld die helaas niet geleverd kon worden door de fabrikant. Werd regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang en ben uiteindelijk op aantal alternatieven ingegaan. Kreeg nog een mooie extra korting ook. Prima afgehandeld zo!
Pluspunten
Ik sta op het punt om een Cube hybride fiets aan te schaffen bij jullie... Alleen ben ik nog niet 100% overtuigd van jullie service mede door de andere beoordelingen
Ik wil graag dan ook een afspraak maken voor mijn aankoop. Verras me maar met jullie service.
S.Ince

Gepubliceerd op: 01/08/2017

Cube hybride
Pluspunten
Vakkundig personeel, maar was erg druk in de winkel (15 juli) daar door lang moeten wachten op hulp bij de keuze.
1 verkopers zijn erg gehaast. - Waarom? Dit geeft klanten niet het idee dat ze erg welkom zijn.

2 ik vroeg aan de verkoper of de bestelde fiets gelijk de montage ik ging en dit was zo. - Zelf kreeg ik het idee dat dit pas gebeurde toen we het betaalbewijs inleverde bij de balie "nieuwe fietsen" vertel dit dan ook aan de klant

3 geef eerlijke informatie. - Ik vroeg hoelang het ongeveer zou duren voor dat de fiets klaar was. Dit duurde ongeveer 20 minuten werd er gezegd. Na 40 minuten ging onze pieper af en wij blij naar de balie, maar geen fiets. Iemand op het verkeerde knopje gedrukt. Oké jammer, dan maar weer wachten. Na nogmaals 10 minuten gewacht te hebben was deze klaar. Geef een eerlijke tijd op

4 Eenmaal buiten dacht ik in eens: "Vreemt geen boekjes?" Weer naar binnen en vragen maar de handleidingen. - kreeg een blik van: handleiding? Waarom?. Sommige klanten vinden het wel prettig om dat soort boekjes er bij te hebben mocht er een probleem zijn

5 thuis dan maar een stukje fietsen: tik, ratel, ratel, tik. Hoe kan dit de nieuwe fiets trapt door. - nu ben ik zelf niet onhandig maar een nieuwe fiets die doortrapt klopt niet. Ik zag me zelf al weer 1,5 uur in de auto heen-en-weer rijden voor een kapotte nieuwe fiets. Maar even zoeken op internet wat de oorzaak zou kunnen zijn: versleten ketting (nieuw), kapotte terugtrap rem (handremmen) of versnellingen staan niet goed af gesteld (deze zelf maar afgesteld, probleem opgelost). Maar dat is geen rijklaar maken
E van den Berg
Noordwijk