Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking

Pluspunten
Vorige week wat e-bikes uitgetest en vandaag de e-bike opgehaald, ging maar net in ons kleine tuutje maar goed hij staat goed en wel thuis en de 1e stukjes zijn al gefietst en ow ow ow wat rijdt ie lekker!!!!

Ik ben zeer tevreden over 12GO; prima geholpen tijdens het test rijden en ook bij het ophalen van de fiets, balen alleen voor hen dat er een kassastoring was maar hopelijk was dat snel verholpen., niets mis mee.
Geen een; wij zijn prima geholpen.
Nashreen

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Gazelle Orange C8 HFP 2018
Pluspunten
Wat even deceptie deze winkel. Speciaal hier heen gereden voor een Scott MTB. Blijken ze hem helemaal niet meer te hebben. Volgens de website op voorraad en ook nog gewoon te bestellen. Ook dat is niet mogelijk. Dus informeer liever drie keer of ze het überhaupt wel hebben of kunnen leveren
Beter communiceren
Antwoord 12GO Biking
Goedemiddag,
Vervelend dat we je verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Naar welke fiets ben je precies opzoek? Dan kunnen wij er voor zorgen dat je als nog van het mooie weer kan genieten op je nieuwe fiets. Je kan ons bereiken op : 0182-621850

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
zeer vriendelijk, goede service, hulpvaardig

van den Boogaart Michael / MVDB electro
Hemiksem, Belgie

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten

Bestelling en levering prima. Vind het alleen niet okee dat je retourkosten ad 6,95 moet betalen. Dit was 10% van de prijs van het shirt dat retour moest. Voor mij een reden om in ieder geval niet online meer hier te kopen, helaas.
Antwoord 12GO Biking
Hoi Angela, Bedankt voor je bericht. 25-01 is het bedrag al teruggestort. Dit is overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee je hebt betaald.
Heb je dit ontvangen? Ik hoor het graag van je.

Gepubliceerd op: 06/03/2019

2 fietsshirts
Pluspunten

Niet meer van deze tijd dat je de retourkosten ad 6,95 moet betalen. Helemaal waardeloos dat als je een deel van het pakket hebt teruggestuurd op 24 januari, tot op heden (20 februari) het te retourneren bedrag ad 79,95 nog steeds NIET op je rekening hebt ontvangen. Voor mij twee redenen om hier niet meer te bestellen.

20/02/2019

Fietsschoenen en fietsshirt
Pluspunten
Snelle levering.
Goede prijs

Martijn
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Fietsbroek
Pluspunten
Ruime keus en op voorraad
Verkopers geven foute informatie. Je koopt je fiets bij de eerste met de verzekering dat een bepaalde accessoire er op past. De accessoire koop je bij een andere verkoper die zegt dat het niet kan en dat je iets anders/duurders moet hebben. De monteur ten slotte, zegt dat het uberhaupt niet kan. Drie personen die het niet eens zijn en ondertussen moet ik veel meer betalen dan wat eerst afgesproken was.
Waddinxveen

Elektrische fiets
Pluspunten
Goede service, komen afspraken na

Tanja
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 05/02/2019

2 jaar geleden fiets gekocht. Nu was er een terugroepactie waar ik keurig een email over kreeg. Via een link in de email kon ik gelijk digitaal een afspraak maken. Goede service!
Pluspunten
Als je weet wat je wilt is bestellen via de site is eenvoudig.
Wat goed is, is goed. Houden zo!
Wim
Honselersdijk

Gepubliceerd op: 05/02/2019

E bike, kleding en banden.
Pluspunten
Great website, great service and delivery

Anna
Diemen

Perfect
Pluspunten
Goeie aanbieding en snelle verzending/levering

Joost

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Fizik mbt schoen. Mooie aanbieding, is moeite waard om mailing even te bekijken zitten af en toe echt mooie aanbiedingen tussen (oa Lazer Z1 al besteld en deze mtb schoenen)