Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking

Pluspunten
Duidelijke en vriendelijke communicatie per email. Fiets is keurig en compleet afgeleverd. Super blij met de nieuwe fiets
Geertje
Delft

Stadsfiets dames, Gazelle Orange C8
Pluspunten

De webshop is niet accuraat, wat uiteraard cruciaal is voor een webshop. De omschrijvingen komen vaak niet overeen met het uiteindelijk geleverde product én de filters werken niet goed. Hier zou ik dus een tester eens even goed naar laten kijken, want ik ga zo de webshop iig niet meer gebruiken.

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Geen enkel.
Dit bedrijf pretendeert de bestelling die op voorraad is de volgende dag te leveren, maar ho maar!!!!!!
Op de website wordt aangegeven dat het product op voorraad is terwijl dat in de praktijk niet het geval blijkt te zijn.
Vervolgens wordt er geen enkele poging gedaan om het leveringsprobleem voor de klant op te lossen!!!
Nooit meer iets bestellen, want ze hebben hun voorraad en hun klantenservice totaal niet op orde! Bah bah bah
Antwoord 12GO Biking
Beste Paul Kooijman,
Bedankt voor je reactie. Helaas konden wij door een voorraadverschil in ons systeem het zadel niet op tijd leveren. Hierover hebben wij je geïnformeerd en onze excuses aangeboden. Wij hebben het zadel toen direct alsnog besteld zodat het 2 dagen later geleverd kon worden om je zo toch te helpen met het gewenste zadel.

Een zadel.

11/04/2018

Een zadel.
Pluspunten
Mooie grote winkel. Erg goede aanbiedingen
Het assortiment is wat te standaard naar mijn mening. Als ik iets zoek dan is het er vaak niet. Voorbeelden: schoenplaatjes van Time. Een bepaald zadel van Pro wat er niet was.
Pieter

2 kinder mountainbikes
Pluspunten
Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit

Rob

Wielershirt
Pluspunten
Goed assortiment tegen goede prijs
Goed service (dit keer niet nodig gehad)
Bestellen tot 23.00 of zelfs 24.00 uur
Tim
Hoorn

Castelli Shirt + Broek
Pluspunten
Bereikbaarheid en oplossingsgerichtheid bij een probleem
meer keuze in het wielerkleding assortiment
K
De Goorn

Wielerbroek
Pluspunten
Vakkundig, klantgericht en adequaat.

Jacques
Alphen aan den Rijn

Fietsen.
Onderdelen en accessoires.
Kleding.

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Fijne service in de winkel
Gebeld dat ik bestelling kwam halen omdat hij door drukte niet verzonden kon worden. In de winkel aangekomen bleken niet alle artikelen er te zijn. Volgende keer graag al telefonisch doorgeven voordat ik een heel stuk in de auto stap.
Ilja

2 fietsbroeken.