Website: https://www.12gobiking.nl
Adres: Grote Esch 1005 2841MJ
Plaats: Moordrecht

12GO Biking is de grootste en één van de bekendste fietsenwinkels van Nederland, gevestigd in Moordrecht (tussen Rotterdam en Gouda). In onze grote winkel hebben we duizenden fietsen, onderdelen en accessoires op voorraad.
Naast de fysieke winkel heeft 12GO Biking ook een webshop en werkplaats

12GO Biking
2022 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Vandaag fiets gekocht bij 12GO Biking. Professioneel en snel geholpen. Fiets was in een uur gemonteerd.

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
fantastische winkel met enorm assortiment, uitstekend advies en scherpe prijsstelling

Jos
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 11/10/2017

in de afgelopen 3 jaar 3 fietsen gekocht die zeer goed bevallen
Pluspunten
Voor fietsreparatie en onderhoudsbeurt telefonisch een afspraak gemaakt. Fiets gebracht. Na 14 dagen is de fiets nog niet klaar.
Te gek voor woorden!
Geef reparatietijd vooraf aan klant bekend. Houd je eraan en laat klant niet onnodig wachten.
Wim
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 10/10/2017

E-bike Trek
Pluspunten
Mooie, overzichtelijke winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Annelies
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Diverse accessoires voor de fiets
Pluspunten
Tegemoetkoming naar klant
communicatie met klant tijdens bestelproces

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Op donderdag 28-9 een bestelling gedaan voor een wielershirt en wielerbroek. Op vrijdag 29-9 gebeld met de mededeling dat de wielerbroek helaas niet meer leverbaar vanwege een voorraadverschil (door vermoedelijk diefstal o.i.d.). Hierin gecompenseerd met een tegoedbon van € 20,- en de levering van het wielershirt. Op maandag 2-10 keurig pakketje geleverd met daarin een ander (kwalitatief beter) wielershirt met daarbij de persoonlijk tekst om het gedoe omtrent de bestelling te compenseren. Een goed voornemen alleen helaas niet hetgeen wat ik wilde.

Hierop op (2-10) de klantenservice gebeld met het gehele verhaal. Na een lang gesprek over communicatie en stukje service is 12GO Biking mij tegemoet gekomen door mij kosteloos een ander vergelijkbaar wielershirt te leveren, waarbij het pakket wat ik ontvangen heb retour (incl. cadeaubon van € 20,-) kon sturen. Dit geheel om mij kosteloos te compenseren voor het feit dat ik nu het wielershirt en -broek bij de concurrent moet bestellen voor een hogere prijs.

Door deze geste houdt 12GO Biking mij op deze manier zeker aan als een tevreden klant.
Pluspunten
Prachtig grote winkel, prima voorraad zodat de fiets gelijk meegenomen kan worden. Service door het afstellen en monteren van de fiets direct plaats te laten vinden. Zeer vriendelijk en deskundig personeel (Arjen en Thomas).
Ga zo door.
Ron
Monster

Sensa Milano en Bell fietshelm
Pluspunten
Super service, klaar terwijl je wacht

Jaap
Zoetermeer

Gazelle orange+ hmb
Pluspunten
In juni heb ik een hybride fiets Cube Cross gekocht na uitstekend verkoop advies. Ik wilde later toch nog eens een racefiets uitproberen om te vergelijken. Ik kreeg zonder problemen een Focus Cayo voor een dag mee. Ook een heerlijke fiets, eigenlijk zou je ze allebei willen hebben !

Edwin
Ouderkerk

Gepubliceerd op: 01/10/2017

Cube Cross hybride fiets
Focus Cayo race fiets
Pluspunten
Enorm aanbod en grote voorraad, dus genoeg keus. Gecombineerd met het deskundig advies, kom je altijd tot het gewenste resultaat.

Paul
Delft

Gepubliceerd op: 28/09/2017

Een Sensa Modena LTD 105 2017 racefiets en de nodige bijbehorende accessoires aangeschaft. Al eerder in de winkel geweest voor informatie en (uitstekend) advies over de fiets, dus de uiteindelijke koop bij een tweede bezoek was snel geregeld. Fiets bleek op voorraad en werd direct rijklaar gemaakt. Alle accessoires werden netjes gemonteerd. Ik mocht zelfs de reeds gemonteerde steun voor mijn Mio fietscomputer nog omruilen. Na afstellen en instructies over gebruik en onderhoud (en een testrondje over het parkeerterrein) op de nieuwe aanwinst naar huis gefietst. Super!
Pluspunten
goede service en kennis
Gerhard

Gepubliceerd op: 28/09/2017