Bedrijfsgegevens

Website: www.123lens.nl
Adres: Industriestraat 3 2802 AC
Plaats: GOUDA
Telefoon: 0182-586601

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

123Lens
totaal score
8.9
Prijs
8.2
Betrouwbaarheid
9.1
Kennis & Vakmanschap
8.8
Kwaliteit
8.9
Afspraken nakomen
9.2
Communicatie
8.8
Nazorg & Garantie
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
468 beoordelingen (12 maanden)
2212 beoordelingen (totaal)
10883 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
69% (321)
29% (137)
1% (7)
0% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Klant
Beek

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede voorraad en snelle levering.
Verbeterpunten
Als bij een bestelling word aangegeven dat het op een vrijdag word bezorgt, dan moet het ook die dag bezorgt worden. Niet onverwacht een dag eerder. Was niet thuis dus kom het pakket ook niet in ontvangst nemen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 14/07/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
jammmer dat het voor de eerste keer mis ging,
kwaliteit weet ik nog niet moet de lenzen nog gaan proberen
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant
poeldijk

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Handig om een eigen bestelhistorie te hebben voor herhaal bestellingen.
Groot assortiment
Overzichtelijke webshop
Verbeterpunten
Bij nazorg is een mailtje wel genoeg. Ik kreeg reactie van 2 verschillende medewerkers. Prima, maar hoeft niet.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Nazorg & Garantie
Menting
Molenhoek

Gepubliceerd op: 09/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 03/07/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
de prijs kan lager
Prijs
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Nazorg & Garantie
Fred
Delft

Gepubliceerd op: 29/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Alle verzorging van de producten is altijd super goed. klantvriendvriendelijkheid top.
Wanneer ik een langdurige klacht heb over een product niemand iets anders dan een standaard antwoord heeft: het ligt aan mij! Alsof ik niet jaren daarvoor nooit ergens last van heb gehad en dus uitgebreid zelf onderzocht heb wat ik anders zou kunnen hebben gedaan?
Niks kunnen ontdekken. Alles geprobeerd, oogdruppels; al had ik geen droge ogen. Hoe ik de lenzen vastpak enzovoorts. Maar ook nu is t me opnieuw overkomen, Ik heb 2 x 6 maand lenzen besteld, 3 maanden later heb ik geen rechter lenzen meer, wel nog 3 linker lenzen.
2 Rechter lenzen waren goed, de andere vier ben ik in een week doorheen gegaan. Een scheurde meteen bij t inzetten, andere scheurde na de eerste dag, nog een scheurde na 3 dagen.
Als jullie interesse hebben. Ik heb een foto gemaakt van de lege doosjes na de eerste maand van ontvangst toen was ik namelijk al door 4 lenzen heen. Gelukkig zijn de laatste twee weer goed.
Ik hou vol dat t NIET aan mij ligt. Typies is dat t steeds de rechter lenzen zijn.
Ik heb nu dag-lenzen besteld maar vind dat eigenlijk belachelijk duur, omdat ik helemaal geen probleem heb met t gebruik van maand-lenzen. als ik deze klachten benoem wordt ik niet serieus genomen door de gene die mij te woord staat. Deze gaat in de verdediging, dat t toch echt niet aan t product kan liggen. Behoefte na 4 jaar om daar onderzoek naar te doen. Wie heeft hier nog meer last van?
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Nazorg & Garantie
iris
Amsterdam

Gepubliceerd op: 24/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
De proeflenzen zijn wel aardig aan de prijs....
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Marcus
Leiden

Gepubliceerd op: 23/06/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 23/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer