Website: https://www.123kopieermachine.nl/
Adres: Emdenweg 3 9723 TA
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)85 303 27 83

123Kopieermachine.nl is een online platform dat klanten en aanbieders van printgerelateerde producten bij elkaar brengt. Onze catalogus bevat multifunctionals/ kopieermachines van de merken Ricoh, Canon, Xerox, HP, Konica Minolta, Kyocera Mita, Sharp, Panasonic en Toshiba. Van deze multifunctionals heeft 123kopieermachine.nl alle productspecificaties in kaart gebracht. Hierdoor heeft u de mogelijkheid om uitgebreid te filteren en te vergelijken op snelheid, capaciteit aantal papierlades en tal van andere variabelen. Tevens kunt u vervolgens multifunctionals van verschillende merken met elkaar vergelijken. Zodoende komt u eenvoudig uit bij de multifunctional/ kopieermachine die past bij uw wensen als gebruiker.

123kopieermachine.nl

Pluspunten
We hadden snel een machine nodig. Huidige kopieermachine gaf de geest. Zijn toen voor soortgelijke machine (Canon iR Advance 4235i) gegaan. Deze stond erg scherp geprijsd als een aanbieding op de website. Hierdoor wisten we direct waar we aan toe waren. Nergens goedkoper gevonden.

Afhandeling is super verlopen. Wij kunennw eer aan de slag en daar zijn we blij mee. Met in het speciaal nog even dank aan Sander :-).
nee
Bartleum
Baarn

Gepubliceerd op: 28/10/2016

Pluspunten
Zeer goede ervaringen. Erg behulpzaam. Canon kopieermachine gehuurd voor ons bedrijf.
niks
Broekhuis