Website: https://www.123kopieermachine.nl/
Adres: Emdenweg 3 9723 TA
Plaats: Groningen
Telefoon: +31 (0)85 303 27 83

123Kopieermachine.nl is een online platform dat klanten en aanbieders van printgerelateerde producten bij elkaar brengt. Onze catalogus bevat multifunctionals/ kopieermachines van de merken Ricoh, Canon, Xerox, HP, Konica Minolta, Kyocera Mita, Sharp, Panasonic en Toshiba. Van deze multifunctionals heeft 123kopieermachine.nl alle productspecificaties in kaart gebracht. Hierdoor heeft u de mogelijkheid om uitgebreid te filteren en te vergelijken op snelheid, capaciteit aantal papierlades en tal van andere variabelen. Tevens kunt u vervolgens multifunctionals van verschillende merken met elkaar vergelijken. Zodoende komt u eenvoudig uit bij de multifunctional/ kopieermachine die past bij uw wensen als gebruiker.

123kopieermachine.nl

Pluspunten
We hadden snel een machine nodig. Huidige kopieermachine gaf de geest. Zijn toen voor soortgelijke machine (Canon iR Advance 4235i) gegaan. Deze stond erg scherp geprijsd als een aanbieding op de website. Hierdoor wisten we direct waar we aan toe waren. Nergens goedkoper gevonden.

Afhandeling is super verlopen. Wij kunennw eer aan de slag en daar zijn we blij mee. Met in het speciaal nog even dank aan Sander :-).
nee
Bartleum
Baarn

Gepubliceerd op: 28/10/2016

Pluspunten
Zeer goede ervaringen. Erg behulpzaam. Canon kopieermachine gehuurd voor ons bedrijf.
niks
Broekhuis

Gepubliceerd op: 13/10/2016

Pluspunten
Handig. Aanrader.
Vermeer Jh
Lelystad

Gepubliceerd op: 14/08/2016

Pluspunten
123kopieermachine.nl bundelt informatie over alle kopieermachines. We wisten grofweg wat we nodig hadden, maar niet precies. We hoefden niet meer verschillende partijen af, maar kregen alles op een presenteerblaadje aangereikt. Het mooie was dat het afkopen ook direct werd meegenomen in de offerteaanvraag. Zo kregen we direct hele specifieke offertes.
Kopieershop Koppie
Drenthe

Gepubliceerd op: 07/05/2016

Pluspunten
Helder overzicht, wisten op basis van paar vragen welke machine we nodig hadden. Hervoor aanvraag gedaan en scherpe offertes ontvangen.
Alkema
Peize

Gepubliceerd op: 07/04/2016

Pluspunten
Top, weten waar ze mee bezig zijn.
nee
Herfair
Assen

Gepubliceerd op: 13/01/2016

Pluspunten
"Supersnel offertes van bedrijven krijgen! Top!
Wat een handige service voor bedrijven dit. Je vult vragenlijstje in en ontvangt vervolgens offertes van bedrijven. Prima. Hoef ik zelf niet overal verschillende formulieren in te vullen! Ga zo door"

Rademakers Administratie
Nijmegen

Gepubliceerd op: 30/11/2015

Pluspunten
123kopieermachine.nl heeft mij in eerste instantie van advies voorzien waana ik eenvoudig een aantal voorstellen kreeg van partijen bij mij uit de buurt. Top!

Verheijen
Den Bosch

Sneller terugmailenb

Gepubliceerd op: 30/11/2015

Pluspunten
Super service, denken met je mee!

PromotieTotaal
Roosendaal