Website: www.123kamerplanten.com
Adres: Gangesstraat 17 3151 JJ
Plaats: Hoek van Holland

Lees in deze reviews de ervaringen van onze klanten of kijk op facebook voor foto's.

www.facebook.com/123kamerplanten

Grote kamerplanten, een modern bedrijf inrichten met kantoorplanten of professioneel advies nodig? Bij 123kamerplanten ben je aan het juiste adres. Binnenplanten kopen; vers van de kweker en zonder moeite in huis.

123kamerplanten.com

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Plant in goede staat geleverd. Mooie kwalitatieve plant
juiste levertijd pas een half uur vóór levering ontvangen via track and trace. Is iets nipt als je juist het huis uit bent.
JOHAN
Brugge

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
hele goede communicatie. Zowel face to face als via de mail. We wilden een bepaald model plant. Daar werd naar gezocht en via de mail overlegd of dit was wat we zochten. Goed advies over al dan niet hydrocultuur. Hebben uiteindelijk gekozen voor potgrond met Vulcastrat.
Ook de verzending was perfect. Alles (grote plant, Vulcastrat en pot) netjes in dozen verpakt en zonder één geknakt blaadje kwam het bij ons aan.
Evelyn

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Goed verpakte producten
De gatenplant had een blad die voor de helft was afgescheurd. Deze lag niet in de doos. Misschien is het zaaks om vooraf de plant te controleren alvorens deze te verzenden.
Gemma van Etten

Pluspunten

Het is wel handig dat je een beschrijfing er bij krijgt als je het voor het eerst loop
Antwoord 123kamerplanten.com
Beste Melissa,
Bedankt voor uw review. Hoe de watermeter werkt staat beschreven bij het artikel op de website. Gelukkig was u hiervan al op de hoogte toen ik u belde.

Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Mvg,
Michiel
Melissa
Wijchen

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Mijn adres was fout door mij ingegeven; daar werd over gebeld en in overleg werd er ook nog eens zo spoedig mogelijk geleverd. Helemaal prima!!

Patrice
Beek

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Goede communicatie over bezorgmoment. Planten van zeer goede kwaliteit. Goed verpakt waardoor planten niet beschadigd waren door de levering.
Geen!

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Zeer behulpzaam

Verheggen

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit planten en goede service

Universiteit van Amsterdam

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Aardige medewerkers, deskundig advies, denken mee en geen vraag is te gek! Wij hebben nu hele mooie planten in onze kantoren staan.

InfinitCare B.V.