Website: www.123inkt.nl
Adres: Nieuw Walden 56 1394 PC
Plaats: Nederhorst den Berg

123inkt.nl

Pluspunten

Ik kreeg een toner zonder verpakking. Ik heb hier op gereageerd maar het antwoord was voor mij niet erg bevredigend. Erg jammer
Minderbroeders

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
snelle reactietijd en bezorging
De volledige verantwoordelijkheid nemen bij garantie. Niet doorverwijzen naar de fabrikant en zelf de handen ervan af trekken.
Antwoord 123inkt.nl
Geachte heer Corduwener,

Bedankt voor uw beoordeling. Onze garantieprocedure verloopt via Canon, zoals mijn collega heeft aangegeven.
Daarbij hebben wij u een leenprinter toegestuurd, zodat u wel verder kunt met uw werk.

Indien u geen contact wenst op te nemen met Canon kunnen wij dit ook voor u doen. Echter duurt de procedure dan wel langer omdat wij een tussenschakel worden. Indien u hier gebruik van wenst te maken vernemen wij het graag.

123inkt
Bart Corduwener

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
snelle levering
ik werd gebeld met de vraag of ik mijn bestelling cartridge van het originele merk wilde omzetten naar het huismerk van jullie.
Het voordeel zou zijn meer inkt. De eerste was heel snel op, nog geen 30 kopie├źn.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag, bedankt voor deze beoordeling. Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij hebben u vandaag een e-mail verzonden om u hiermee verder te helpen. Wij zien uw reactie hierop graag tegemoet.

123inkt

Gepubliceerd op: 28/08/2018