Website: www.123inkt.nl
Adres: Nieuw Walden 56 1394 PC
Plaats: Nederhorst den Berg

123inkt.nl

Pluspunten
snelle levering
ik werd gebeld met de vraag of ik mijn bestelling cartridge van het originele merk wilde omzetten naar het huismerk van jullie.
Het voordeel zou zijn meer inkt. De eerste was heel snel op, nog geen 30 kopieƫn.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag, bedankt voor deze beoordeling. Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij hebben u vandaag een e-mail verzonden om u hiermee verder te helpen. Wij zien uw reactie hierop graag tegemoet.

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten
Website is overzichtelijk.
Product zou direct leverbaar zijn, terwijl dit niet het geval is. Levergarantie van 123inkt.nl binnen 24 uur klopt niet! Ik heb bij 123inkt.nl gekocht en betaald vanwege deze levergarantie (ondanks dat prijs iets hoger ligt dan bij concurrent). Bestelling zondag geplaatst; wordt pas 48 uur later besteld omdat het niet op voorraad is, zodat levering verwacht wordt binnen 72 uur. Bij deze leveringstijden had ik product elders gekocht omdat ik het product dringend nodig heb. Zwaar teleurgesteld.
Goedendag,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Per e-mail hebben wij contact met u gehad.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
Bezorging snel en goed.
Vermeld op site dat bij de eerste bestelling achteraf betalen niet mogelijk is.
Goedendag Ivo,

Bedankt voor je beoordeling en feedback.
Goed dat je dit aan ons kenbaar maakt. Zoals aangegeven op onze website worden bestellingen die op rekening geplaatst worden gecontroleerd. Na goedkeuring ontvang je het pakket met acceptgiro. In enkele gevallen geeft onze financiƫle afdeling aan dat de betaling eerst voldaan moet worden alvorens wij het kunnen gaan versturen. Dit was bij jouw bestelling het geval.

Ik hoop je hiermee goed te hebben informeert. Mocht je nog vragen hebben dan staan wij graag voor je klaar via 0294-787123.

Ivo
Leiden