Website: www.123inkt.nl
Adres: Nieuw Walden 56 1394 PC
Plaats: Nederhorst den Berg

123inkt.nl

Pluspunten
Veel keus
Ongevraagde sales telefoontjes na plaatsen bestelling.
Garage Rotterdam

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Als je een label whriter met label verkoop en beweerd dat die ean code kan printen en naar veel telefoontjes met jullie en fabrikant en blijkt niet zo te zijn en dan niet het apparaat willen terug nemen omdat die gebruikt is vind het een slechte gang van zaken
Goedendag,

Goed dat u uw ervaring via deze weg met ons deelt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie is. Telefonisch en per e-mail hebben wij contact met u en uw collega gehad. Wij hebben u geïnformeerd betreffende de oplossing van Dymo.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Alexander
Losser

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Eigen huismerk cartidges zijn slecht. Na aandringen van de verkoop toch weer geprobeerd, maar hgelaas het was weer mis. De hieropvolgende service is star en terughoudend, ondanks beloftes gemaakt door de verkoop.
Goedendag meneer Gallagher,

Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Per e-mail heeft u aan ons aangegeven dat de fuser van de printer defect is. Dit onderdeel zorgt voor de fixatie van het tonerpoeder. Wanneer dit defect is, zullen geen van de kleuren goed op papier komen. Onze klantenservice heeft u geadviseerd de fuser te vervangen zodat wij u verder van dienst kunnen zijn. Zolang dit onderdeel niet gerepareerd/vervangen is kunnen wij geen juiste beoordeling geven over de kwaliteit van de afdrukken.

Onze webcare afdeling zal u nog een e-mail sturen met verdere informatie. Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Icon
Moerdijk

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, snel antwoord van de klantenservice
Na plaatsing van deze cartridges in mijn printer blijkt dat mijn printer niet goed reageert op de chip. Gevolg: Printer kapot, alleen dure herstelling mogelijk.
123Inkt wil de cartridges niet meer terug nemen. Ze willen me alleen een schamele 10% korting op geven op mijn volgende bestelling, alleen op het huismerk. Vervolgens blijkt dat ze geen huismerk cartridges leveren voor mijn nieuwe printer. Oftewel geen korting. Een wassen neus...
Goedendag meneer Spaans,

Goed dat u dit via deze weg kenbaar maakt. In plaats van de 10% korting hebben wij een tegoed voor gratis verzending op uw account geplaatst. Hiermee kunt u alsnog gebruik maken van de tegemoetkoming.

Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Gepubliceerd op: 10/07/2018