Bedrijfsgegevens

Website: www.123inkt.nl
Adres: Nieuw Walden 56 1394 PC
Plaats: Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787123

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

123inkt.nl
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
221 beoordelingen (12 maanden)
709 beoordelingen (totaal)
15844 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
70% (155)
21% (47)
2% (4)
3% (6)
5% (10)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Hele slechte kwaliteit. Doet totaal niet wat het belooft op de website. Verzendkosten hoog. Sinds ik besteld heb ontzettend veel onnodige spam mails ontvangen van dit bedrijf.
Antwoord 123inkt.nl
Jammer te lezen dat u niet hetgeen ervaart wat wij op de site beloven. Wij kijken graag voor u na wat wij hierin kunnen betekenen. Zou u een e-mail met uw klantgegevens naar ons kunnen sturen? Dit mag naar webcare@123inkt.nl
Met vriendelijke groet, 123inkt
Moniek
Utrecht

Gepubliceerd op: 22/04/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
ze bellen je terug als je erom vraagt en ze hebben gezorgd dat we uiteindelijk een goed werkende printer kregen na levering van een niet goed werkende printer.
Verbeterpunten
Erg vervelend dat we een printer kregen die kapot was, maar dat kan gebeuren en daar kan 123inkt ook niks aan doen. Wij zagen zelf wat het probleem was en hebben dit aangegeven bij retourzending. We werden vervolgens gebeld dat hij getest werd en het gewoon deed, dus hij werd weer teruggezonden. Echter, helaas werkte hij nog steeds niet naar behoren (stickertje onder glasplaat liep telkens mee). Dus opnieuw retour gezonden, en uiteindelijk een nieuwe gekregen, die het wel deed. Helaas zonder enige vorm van excuus.
Vervolgens werd er een factuur gestuurd voor de verzendkosten van de retourzending (2,95euro) en een aanmaning omdat we die factuur niet gezien hadden. Ik heb gebeld over deze aanmaning, en het zou worden gecorrigeerd, immers het betrof een retourzending en daar zouden geen kosten voor worden berekend. Nog geen week later kwam er een tweede aanmaning (10,95 euro!). Dit bedrag maar betaald om een deurwaarder of erger te voorkomen. Na een boze mail werd ik de volgende dag terug gebeld. Toen wel excuus , de 10,95 zou worden terugbetaald en ik kreeg de verzendkosten voor de eerstvolgende bestelling bij 123inkt.nl gratis.... Dit heb ik afgeslagen, ik zal hier niet meer bestellen. Vind de service slecht en omdat het zo'n groot bedrijf is, krijg je telkens verschillende mensen aan de lijn, lopen er dingen langs elkaar heen, waardoor ik een hoop frustratie heb gehad.
Jammer.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag Chantal, Goed dat je je ervaringen en via deze weg kenbaar maakt.

Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor je is geweest. Onze welgemeende excuses voor het ondervonden ongemak. Mochten wij hierin toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan staan wij graag voor je klaar.

Met vriendelijke groet,
123inkt
Chantal

Gepubliceerd op: 23/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Veel keus
Verbeterpunten
Ongevraagde sales telefoontjes na plaatsen bestelling.
Garage Rotterdam
Rotterdam

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Als je een label whriter met label verkoop en beweerd dat die ean code kan printen en naar veel telefoontjes met jullie en fabrikant en blijkt niet zo te zijn en dan niet het apparaat willen terug nemen omdat die gebruikt is vind het een slechte gang van zaken
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag,

Goed dat u uw ervaring via deze weg met ons deelt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie is. Telefonisch en per e-mail hebben wij contact met u en uw collega gehad. Wij hebben u geïnformeerd betreffende de oplossing van Dymo.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt
Alexander
Losser

Gepubliceerd op: 04/10/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Eigen huismerk cartidges zijn slecht. Na aandringen van de verkoop toch weer geprobeerd, maar hgelaas het was weer mis. De hieropvolgende service is star en terughoudend, ondanks beloftes gemaakt door de verkoop.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer Gallagher,

Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Per e-mail heeft u aan ons aangegeven dat de fuser van de printer defect is. Dit onderdeel zorgt voor de fixatie van het tonerpoeder. Wanneer dit defect is, zullen geen van de kleuren goed op papier komen. Onze klantenservice heeft u geadviseerd de fuser te vervangen zodat wij u verder van dienst kunnen zijn. Zolang dit onderdeel niet gerepareerd/vervangen is kunnen wij geen juiste beoordeling geven over de kwaliteit van de afdrukken.

Onze webcare afdeling zal u nog een e-mail sturen met verdere informatie. Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
123inkt
Icon
Moerdijk

Gepubliceerd op: 19/09/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering, snel antwoord van de klantenservice
Verbeterpunten
Na plaatsing van deze cartridges in mijn printer blijkt dat mijn printer niet goed reageert op de chip. Gevolg: Printer kapot, alleen dure herstelling mogelijk.
123Inkt wil de cartridges niet meer terug nemen. Ze willen me alleen een schamele 10% korting op geven op mijn volgende bestelling, alleen op het huismerk. Vervolgens blijkt dat ze geen huismerk cartridges leveren voor mijn nieuwe printer. Oftewel geen korting. Een wassen neus...
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer Spaans,

Goed dat u dit via deze weg kenbaar maakt. In plaats van de 10% korting hebben wij een tegoed voor gratis verzending op uw account geplaatst. Hiermee kunt u alsnog gebruik maken van de tegemoetkoming.

Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt
Klant

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer