Website: www.123inkt.nl
Adres: Nieuw Walden 56 1394 PC
Plaats: Nederhorst den Berg

123inkt.nl

Pluspunten
Als je een label whriter met label verkoop en beweerd dat die ean code kan printen en naar veel telefoontjes met jullie en fabrikant en blijkt niet zo te zijn en dan niet het apparaat willen terug nemen omdat die gebruikt is vind het een slechte gang van zaken
Goedendag,

Goed dat u uw ervaring via deze weg met ons deelt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie is. Telefonisch en per e-mail hebben wij contact met u en uw collega gehad. Wij hebben u geïnformeerd betreffende de oplossing van Dymo.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Alexander
Losser

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Eigen huismerk cartidges zijn slecht. Na aandringen van de verkoop toch weer geprobeerd, maar hgelaas het was weer mis. De hieropvolgende service is star en terughoudend, ondanks beloftes gemaakt door de verkoop.
Goedendag meneer Gallagher,

Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Per e-mail heeft u aan ons aangegeven dat de fuser van de printer defect is. Dit onderdeel zorgt voor de fixatie van het tonerpoeder. Wanneer dit defect is, zullen geen van de kleuren goed op papier komen. Onze klantenservice heeft u geadviseerd de fuser te vervangen zodat wij u verder van dienst kunnen zijn. Zolang dit onderdeel niet gerepareerd/vervangen is kunnen wij geen juiste beoordeling geven over de kwaliteit van de afdrukken.

Onze webcare afdeling zal u nog een e-mail sturen met verdere informatie. Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Icon
Moerdijk

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, snel antwoord van de klantenservice
Na plaatsing van deze cartridges in mijn printer blijkt dat mijn printer niet goed reageert op de chip. Gevolg: Printer kapot, alleen dure herstelling mogelijk.
123Inkt wil de cartridges niet meer terug nemen. Ze willen me alleen een schamele 10% korting op geven op mijn volgende bestelling, alleen op het huismerk. Vervolgens blijkt dat ze geen huismerk cartridges leveren voor mijn nieuwe printer. Oftewel geen korting. Een wassen neus...
Goedendag meneer Spaans,

Goed dat u dit via deze weg kenbaar maakt. In plaats van de 10% korting hebben wij een tegoed voor gratis verzending op uw account geplaatst. Hiermee kunt u alsnog gebruik maken van de tegemoetkoming.

Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Helaas deed een huismerk toner het niet, nadat ik gebeld had kreeg ik een instructie video hoe ik het kon oplossen. Toen dat niet werkte gevraagd voor een nieuwe vervangende toner en ondertussen zelf voor de zekerheid ook een originele toner besteld. De medewerkester van de klantenservice zag dit en zetten onze order on hold. vervolgens kreeg ik een mail met de vraag of ik de vervangende toner nog wilde ontvangen, om verzendkosten te besparen had ze de order on hold gezet. Vervolgens reageer ik om 16:30 uur. en krijg ik de volgende dag een mail dat de bestelling een dag vertraagd was. Gevolg: geen toner terwijl we topdrukte hadden in ons bedrijf.
medewerkers klantenservice laten bellen als ze denken het beter te weten. Ik snap dat het goed bedoeld was, maar ik plaats toch niet voor niets een order.
Goedendag Ben,

Goed dat je je ervaringen via deze weg kenbaar maakt. Wij stellen je feedback erg op prijs.

Onze klantenservice heeft per e-mail contact met je gehad en een oplossing besproken. Wij gaan er vanuit dat het naar wens voor je is opgelost.

Mocht je vragen hebben, dan staan wij graag voor je klaar via webcare@123inkt.nl

AnnieMatie
Weert

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Pluspunten

Bij een gebrek aan een geleverde printer, wordt er niet een nieuwe geleverd, maar wordt je verwezen naar de producent. Daar kan je dan je verhaal gaan halen en dagen vrij gaan nemen om het apparaat terug te sturen en weer in ontvangst te nemen. Volgende keer bestel ik bij een webshop die de problemen direct oplost en in de plaats van de klant de leverancier benadert.
Geachte heer Van der Werf,

Goed dat u uw ervaringen hierin aan ons kenbaar maakt. Wij begrijpen goed dat het voor u geen prettige situatie is geweest en hebben u naar aanleiding dit bericht een mail gestuurd. Graag benutten wij uw feedback en informatie om onze service te verbeteren. Wij stellen het dan ook erg op prijs als u ons voorziet van de verdere informatie.

Uw reactie op onze e-mail zien wij graag tegemoet.

Gepubliceerd op: 22/01/2018