Bedrijfsgegevens

Website: www.123inkt.nl
Adres: Nieuw Walden 56 1394 PC
Plaats: Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787123

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

123inkt.nl
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
221 beoordelingen (12 maanden)
709 beoordelingen (totaal)
15840 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
70% (155)
21% (47)
2% (4)
3% (6)
5% (10)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
op het moment dat je wat koopt gaat alles als een speer maar als er wat mis is word je van de deur naar de kast gestuurd met filmpjes test pagina's die je moet op sturen en ik weet niet hoelang op reactie moet wachten. slechte klanten service.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer Schoot,

Goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Wij vinden het vervelend dat u onze service op deze manier heeft ervaren en willen u graag verder helpen. De defecte magenta toner willen wij ter garantie omruilen. Zou u per e-mail willen laten weten of u hiermee akkoord gaat? Dit mag u sturen naar webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt
Sjoerd Schoot
oosterbeek

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Werkende krijtstiften verkopen ipv b kwaliteit die niet te gebruiken is.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag Sjoerd,

Goed dat je via deze weg je ervaring kenbaar maakt. Wij kijken graag voor je na waarom de krijtstiften het niet goed doen. Zou je een e-mail naar webcare@123inkt.nl kunnen toesturen met je klantgegevens?

Groetjes, 123inkt
Sjoerd
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Goedkoop
Verbeterpunten
123inkt leverd huismerktoners die niet herkend worden door de XEROX6510. Na eindeloos bellen en mailen is er nog steeds geen afdoende oplossing voor dit probleem. Aangezien ze beweren dat het aan mijn printer zou liggen vragen ze mij de printer op te sturen. Wil ik wel doen, maar NIET op mijn kosten zoals zij voorstellen.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer De Waele,

Goed dat u uw ervaring via deze weg met ons deelt. Per e-mail heeft u contact gehad met onze klantenservice. Hierin is een oplossing besproken. Wij gaan ervan uit dat het naar wens voor u is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl. Ons 123inkt team staat dan graag voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
123inkt
InAtlantis
Herzele

Gepubliceerd op: 02/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Helemaal niks!
Verbeterpunten
Zeer triest dat ik als ondernemer geen foutje mag maken in het bestellen van een labelprinter. Dat ik hem niet mag terug sturen (ongebruikt) om vervolgens 1 te bestellen die 3 x zoveel kost.
Ondernemers zijn ook mensen en mensen maken fouten, alleen heeft 123inkt daar geen boodschap aan!
Antwoord 123inkt.nl
Geachte heer Meijer, goed dat u uw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Helaas is de labelprinter uitgepakt en aangesloten, waardoor wij deze niet meer kunnen verkopen. Dit is de reden dat wij het apparaat niet van u retour kunnen nemen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u dit mailen naar webcare@123inkt.nl.
Bugsonline.eu
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 21/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Betaalbare producten
Verbeterpunten
Service !!
Na een printer besteld en geleverd te hebben gekregen, bleek dat als je de printer getest hebt, en dus de cartridges volgens de instructie hebt geïnstalleerd, je de printer niet meer mag omruilen c.q. terugsturen.
Dit had duidelijk vermeld kunnen worden, en niet ergens verstopt in de kleine lettertjes. Voor mij nooit meer 123inkt.nl
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer Niemeijer, Goed dat u uw ervaring ook via deze weg kenbaar maakt. Wij hebben inmiddels contact gehad via de e-mail. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u dit mailen naar webcare@123inkt.nl.
Fred
Lelystad

Gepubliceerd op: 14/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
geen snelle levering
bestelling werd niet verstuurd voor24u
bied geen oplossing voor afhalen
Verbeterpunten
contact houden met de klant
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag, goed dat je je ervaring via deze weg met ons deelt. Wij willen graag voor je nakijken wat er is mis gegaan. Zou je je klantgegevens naar ons kunnen toesturen per e-mail? Dit mag naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, 123inkt
andrea
wormerveer

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Algemeen zeer slechte ervaring met 123inkt.nl
We waren van plan om originele HP toners te bestellen waarop zij hun huismerk voorstelden aangezien deze toch wel een heel stuk voordeliger waren en zij garantie gaven dat dit kwalitatief even goed was als de orginele.
Als het na testen toch niet goed bleek te zijn zouden we kosteloos alsnog originele HP toners krijgen.
Nu na 3 maanden hun toners te gebruiken hebben we 4 toners gehad waarvan het inktpoeder op het papier komt waardoor we al 4 stuks hebben moeten omruilen.
Na enkele mailing bleken het dan ook nog eens valse beloftes en moeten we bij betalen voor originele HP toners te krijgen!
Nooit nog doen we zaken met deze firma!!
Waardeloze beloftes, slechte naservice, schandalig dat zij dergelijke praktijken kunnen blijven uitoefenen en hopelijk helpt deze review bij andere toekomstige klanten om hier zeker NIET aan te kopen!
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag Bart, Goed dat je je ervaringen ook via deze weg met ons deelt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor je is. Per e-mail hebben wij uitgebreid contact met je gehad. Om je toch tegemoet te komen hebben wij de gele toner, zonder bij betaling van het prijsverschil, omgeruild naar een origineel exemplaar.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt
Bart

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
bestellen, betalen en levering gaat prima
Verbeterpunten
ongelofelijk slechte service, verkeerde informatie gekregen van medewerker, printer besteld die functie mist, wordt weggestuurd met mededeling dat als de doos opengemaakt is ze er verder niets mee kunnen. zit met een niet werkend product in mijn maag en omdat ik niet particulier heb besteld heb ik ook geen rechten. enorme kater aan overgehouden.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag mevrouw Meijer,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg met ons deelt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor u is. Per e-mail en telefonisch hebben wij contact met u gehad en u ondersteund om het probleem op te lossen.

Mocht u toch nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt
Klant

Gepubliceerd op: 23/10/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Slechte service
verkopen kapotte producten
medewerkers geen technische kennis
medewerkers arrogant
Antwoord 123inkt.nl
Goedemiddag meneer Verstoep,

Bedankt voor deze beoordeling. Hier helpen wij u graag mee verder. Kunt u ons voorzien van uw klantgegevens via webcare@123inkt.nl, zodat wij u hiermee kunnen verder helpen.

Met vriendelijke groet,
123inkt
Dominick
Wierden

Gepubliceerd op: 27/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
klantgerichtheid verbeteren
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer Haulussy,

Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Per e-mail hebben wij contact met u gehad.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
123inkt
Haulussy The Law Company
Rotterdam

Gepubliceerd op: 12/06/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer