Bedrijfsgegevens

Website: www.123inkt.nl
Adres: Nieuw Walden 56 1394 PC
Plaats: Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787123

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

123inkt.nl
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
156 beoordelingen (12 maanden)
604 beoordelingen (totaal)
10397 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (101)
24% (38)
2% (3)
3% (5)
6% (9)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Betaalbare producten
Verbeterpunten
Service !!
Na een printer besteld en geleverd te hebben gekregen, bleek dat als je de printer getest hebt, en dus de cartridges volgens de instructie hebt geïnstalleerd, je de printer niet meer mag omruilen c.q. terugsturen.
Dit had duidelijk vermeld kunnen worden, en niet ergens verstopt in de kleine lettertjes. Voor mij nooit meer 123inkt.nl
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer Niemeijer, Goed dat u uw ervaring ook via deze weg kenbaar maakt. Wij hebben inmiddels contact gehad via de e-mail. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u dit mailen naar webcare@123inkt.nl.
Fred
Lelystad

Gepubliceerd op: 14/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
geen snelle levering
bestelling werd niet verstuurd voor24u
bied geen oplossing voor afhalen
Verbeterpunten
contact houden met de klant
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag, goed dat je je ervaring via deze weg met ons deelt. Wij willen graag voor je nakijken wat er is mis gegaan. Zou je je klantgegevens naar ons kunnen toesturen per e-mail? Dit mag naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, 123inkt
andrea
wormerveer

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Algemeen zeer slechte ervaring met 123inkt.nl
We waren van plan om originele HP toners te bestellen waarop zij hun huismerk voorstelden aangezien deze toch wel een heel stuk voordeliger waren en zij garantie gaven dat dit kwalitatief even goed was als de orginele.
Als het na testen toch niet goed bleek te zijn zouden we kosteloos alsnog originele HP toners krijgen.
Nu na 3 maanden hun toners te gebruiken hebben we 4 toners gehad waarvan het inktpoeder op het papier komt waardoor we al 4 stuks hebben moeten omruilen.
Na enkele mailing bleken het dan ook nog eens valse beloftes en moeten we bij betalen voor originele HP toners te krijgen!
Nooit nog doen we zaken met deze firma!!
Waardeloze beloftes, slechte naservice, schandalig dat zij dergelijke praktijken kunnen blijven uitoefenen en hopelijk helpt deze review bij andere toekomstige klanten om hier zeker NIET aan te kopen!
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag Bart, Goed dat je je ervaringen ook via deze weg met ons deelt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor je is. Per e-mail hebben wij uitgebreid contact met je gehad. Om je toch tegemoet te komen hebben wij de gele toner, zonder bij betaling van het prijsverschil, omgeruild naar een origineel exemplaar.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt
Bart

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
bestellen, betalen en levering gaat prima
Verbeterpunten
ongelofelijk slechte service, verkeerde informatie gekregen van medewerker, printer besteld die functie mist, wordt weggestuurd met mededeling dat als de doos opengemaakt is ze er verder niets mee kunnen. zit met een niet werkend product in mijn maag en omdat ik niet particulier heb besteld heb ik ook geen rechten. enorme kater aan overgehouden.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag mevrouw Meijer,

Goed dat u uw ervaringen via deze weg met ons deelt. Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor u is. Per e-mail en telefonisch hebben wij contact met u gehad en u ondersteund om het probleem op te lossen.

Mocht u toch nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt
Klant

Gepubliceerd op: 23/10/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Slechte service
verkopen kapotte producten
medewerkers geen technische kennis
medewerkers arrogant
Antwoord 123inkt.nl
Goedemiddag meneer Verstoep,

Bedankt voor deze beoordeling. Hier helpen wij u graag mee verder. Kunt u ons voorzien van uw klantgegevens via webcare@123inkt.nl, zodat wij u hiermee kunnen verder helpen.

Met vriendelijke groet,
123inkt
Dominick
Wierden

Gepubliceerd op: 27/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
klantgerichtheid verbeteren
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer Haulussy,

Goed dat u dit via deze weg aan ons kenbaar maakt. Per e-mail hebben wij contact met u gehad.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
123inkt
Haulussy The Law Company
Rotterdam

Gepubliceerd op: 12/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Afspraken na komen/beloftes waarmaken, eerlijk zijn tegen de klant. Geen inferieure producten aanprijzen als klanten originele kwaliteit bestellen, alleen maar omdat 123inkt daar zelf meer marge op maakt.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag Richard, bedankt voor je beoordeling. Hierover hebben wij inmiddels al contact met je gehad om dit samen me je op te lossen. Wij ontvangen graag nog je reactie op ons voorstel. Dit mag ook via webcare@123inkt.nl.

Met vriendelijke groet,
123inkt
Richard Verbree
Emst

Gepubliceerd op: 03/05/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
GEEN!
U kunt zeer lang wachten voordat u geholpen wordt (absurd onze tijd kost ook geld).
Dan wordt beloofd dat het opgelost wordt (niet dus)
Weer bellen want uit hun zelf doen ze niets (maar wel kwijlen op goede recensies)
Dan na lang wachten wordt men geholpen en blijkt dat bij het eerste telefoontje de verkeerde informatie is verstrekt (deskundigheid ten top)
Dan wordt verteld dat hoe het opgelost wordt (eindelijk)
Maar al met al kost het ons bedrijf veel tijd en geld en men kan ook nog een keer extra verzendkosten betalen (wat een service)
Verbeterpunten
 
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag meneer Heesakkers,

Bedankt voor uw bericht. Goed dat u uw ervaringen via deze weg aan ons kenbaar maakt. Per e-mail hebben wij contact met u gehad en is het geheel besproken.

Wij gaan ervan uit dat alles naar wens voor u is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u via webcare@123inkt.nl

Met vriendelijke groet,
123inkt
Heesakkers Consultancy

Gepubliceerd op: 12/04/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
als er aangegeven word dat een product in dit geval elastiekjes niet voldoen en veel te snel breken, dan laat u als webwinkel minstens twee dagen wachten, dan bel ik als klant op hoe dat zit, is het nog in behandeling, krijg ik eindelijk een code om het terug te laten sturen moet ik eigenlijk nog de retourverzendkosten betalen, ga ik daarin tegen in het verweer, u levert toch een onjuist product? krijg ik wel een antwoordnummer.. (voel me dan wel genaaid..waarom niet direct dat antwoordnummer) maar jammer het pakketje is alweer op de terugweg, betaald door mijzelf.

ik vind dat als jullie als beste webshop zoals jullie jezelf noemen ongelofelijk arrogant doen met het terugnemen van ondeugdelijke elastieken,
wat een moeilijk gedoe, dat kost jullie gewoon een klant...
er waren duizend en 1 betere passende oplossingen dan dit domme gedoe.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag,

Bedankt voor uw beoordeling. Hierover hebben wij inmiddels per e-mail contact met u. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u die stellen via webcare@123inkt.nl.

Met vriendelijke groet,
123inkt
edwin van mannekes
beilen

Gepubliceerd op: 16/03/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer