Website: www.123inkt.nl
Adres: Nieuw Walden 56 1394 PC
Plaats: Nederhorst den Berg

123inkt.nl

Pluspunten
ze bellen je terug als je erom vraagt en ze hebben gezorgd dat we uiteindelijk een goed werkende printer kregen na levering van een niet goed werkende printer.
Erg vervelend dat we een printer kregen die kapot was, maar dat kan gebeuren en daar kan 123inkt ook niks aan doen. Wij zagen zelf wat het probleem was en hebben dit aangegeven bij retourzending. We werden vervolgens gebeld dat hij getest werd en het gewoon deed, dus hij werd weer teruggezonden. Echter, helaas werkte hij nog steeds niet naar behoren (stickertje onder glasplaat liep telkens mee). Dus opnieuw retour gezonden, en uiteindelijk een nieuwe gekregen, die het wel deed. Helaas zonder enige vorm van excuus.
Vervolgens werd er een factuur gestuurd voor de verzendkosten van de retourzending (2,95euro) en een aanmaning omdat we die factuur niet gezien hadden. Ik heb gebeld over deze aanmaning, en het zou worden gecorrigeerd, immers het betrof een retourzending en daar zouden geen kosten voor worden berekend. Nog geen week later kwam er een tweede aanmaning (10,95 euro!). Dit bedrag maar betaald om een deurwaarder of erger te voorkomen. Na een boze mail werd ik de volgende dag terug gebeld. Toen wel excuus , de 10,95 zou worden terugbetaald en ik kreeg de verzendkosten voor de eerstvolgende bestelling bij 123inkt.nl gratis.... Dit heb ik afgeslagen, ik zal hier niet meer bestellen. Vind de service slecht en omdat het zo'n groot bedrijf is, krijg je telkens verschillende mensen aan de lijn, lopen er dingen langs elkaar heen, waardoor ik een hoop frustratie heb gehad.
Jammer.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag Chantal, Goed dat je je ervaringen en via deze weg kenbaar maakt.

Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie voor je is geweest. Onze welgemeende excuses voor het ondervonden ongemak. Mochten wij hierin toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan staan wij graag voor je klaar.

123inkt
Chantal

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Goede info, prima verpakt, snelle levering, niet duur.

René

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Snelle levering van het bestelde product.

Thea
Helmond

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten

Werkende krijtstiften verkopen ipv b kwaliteit die niet te gebruiken is.
Antwoord 123inkt.nl
Goedendag Sjoerd,

Goed dat je via deze weg je ervaring kenbaar maakt. Wij kijken graag voor je na waarom de krijtstiften het niet goed doen. Zou je een e-mail naar webcare@123inkt.nl kunnen toesturen met je klantgegevens?

Groetjes, 123inkt
Sjoerd
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Top levering en klantenservice!

Genechten
Ouderkerk aan de Amstel

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Prettige behandeling van bestelling.
Vrijwel direct een overzicht van de bestelling en factuur.

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Hele snelle service
ga zo door
geldrop

Gepubliceerd op: 11/03/2019

dirk

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Snel in het bezorgen
Nee het is goed zoo
Gerard