Website: www.123gordijn.nl
Adres: Blokmakerstraat 2 9403 VD
Plaats: ASSEN
Telefoon: 085‑0603330

123gordijn.nl is ontstaan door een nauwe samenwerking van een aantal partijen die, al vele jaren, vertegenwoordigd zijn in de textiel.Door de juiste krachten te bundelen, is een online shop ontstaan waar je kwalitatief hoogwaardige gordijnen, speciaal voor jou op maat gemaakt, eenvoudig en voordelig online kunt bestellen.Stijl, keuze, kwaliteit, voordelige prijzen en snelle levering staan bij ons centraal. Je kunt stoffen bekijken, de gordijnen opmeten en vervolgens makkelijk bestellen via de webshop van 123gordijn.nl.

123gordijn.nl

Pluspunten
Eenvoudig bestellen. Mooi gemaakte gordijnen. Past perfect.
Status van de bestelling duidelijker aangeven

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Nadat ik de bestelling had geplaatst werd ik meteen gebeld dat een lichtdichte voering voor ons gordijn niet nodig was zodat we in overleg een andere voering konden kiezen

Christiaan
Lisse

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
Erg goed. Gordijnen die ik besteld had waren even niet leverbaar stof was op. Meteen erover geïnformeerd dat het wat langer zou gaan duren. Uiteindelijk duurde het een week langer dus nog snel geleverd.

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Snelle communicatie via de mail over vertraging in de bestelling. Helaas gordijnen niet helemaal naar tevredenheid gemaakt maar er wordt gezocht naar een oplossing.

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Mooie kwaliteit! Netjes verpakt.
Vaker een update sturen over de status van de bestelling
Alies

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Super duidelijke site en gordijnen op tijd bezorgd. Gordijnen zijn van goede kwaliteit en prachtig op maat gemaakt. Ook erg fijn dat je staaltjes opgestuurd kan krijgen zodat je kan zien welke kwaliteit en of het de stof is die in jou vertrek past wat kleuren betreft. Communicatie ook erg duidelijk.

Holtrust

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Duidelijke en makkelijke website

Een proeflapje is eenvoudig te bestellen

Mooie gordijnen!
Een wat snellere levering

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Fijn dat je op zo'n makkelijke manier stalen kunt bestellen. De gordijnen zijn vervolgens snel klaar en mooi op maat gemaakt.

Bo
Roosendaal

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
vriendelijke communicatie, snelle service
Er zit blijkbaar een foutje in de naaimachine. De sticksels van de plooien hebben overal dezelfde onregelmatigheid. Hopelijk lost dit niet, maar ik vrees ervoor. Dus verbeterpunt: naaimachine die foutloos stikt + kwaliteitscontrole. De fout is namelijk goed zichtbaar ...
Kapellen

Gepubliceerd op: 02/10/2018