Bedrijfsgegevens

Website: http://www.123drogisterij.nl
Adres: Hooiweg 11 5165NL
Plaats: Waspik
Telefoon: 0492 747100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

123drogisterij.nl
totaal score
9
Prijs
8.4
Communicatie
9
Afspraken nakomen
9.2
Personeel
9.1
Snelheid/Levertijd
9.3
Nazorg & Garantie
9
Kwaliteit
8.9
Betrouwbaarheid
9.2
Kennis & Vakmanschap
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
996 beoordelingen (12 maanden)
3871 beoordelingen (totaal)
45554 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (712)
26% (258)
2% (19)
1% (6)
0% (2)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Werd twee dagen later geleverd, zou de volgende dag binnen komen.
Prijs
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord 123drogisterij.nl
Deze bestelling is door ons op tijd aangeleverd bij PostNL, maar door een storing bij een distributiecentrum is hij een dag blijven staan. Heel lastig, zeker als je er speciaal voor thuis bent gebleven. De klant is met haar dochter bezig met een training waarvoor ze de bestelling nodig heeft. Dan wil je direct door en niet een dag wachten. Helaas is dit nu wel gebeurd.
Chantal
Purmerend

Gepubliceerd op: 16/06/2018
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Gezin 35-55 jr

Aankoop
Urifoon zender voor plaswekker
5
Pluspunten
De producten zijn ok. Daar gaat het niet om. Het gaat om de bezorging met Postnl.
Verbeterpunten
De verzending. De bezorgen is zaterdag jl. VOOR DE DEUR GEWEEST, maar ik was niet thuis. Hij wilde de pakketten niet achterlaten in de winkel van de buren. WAAROM NIET?? Dan had ik de pakketten al gehad. Nu kreeg ik een niet-thuis bericht met niet-thuis code. DEZE CODE WERKTE NIET. De pakketten zijn gisteren, maandag, opnieuw bezorgd, maar ik was op mijn werk. Nu kan ik de pakketten ophalen bij een Postnl locatie tamelijk ver van mijn woning, terwijl er SCHUIN TEGENOVER MIJ IN DE STRAAT!! een Postnl locatie zit!!! Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als jullie niet zo moeilijk zouden doen over de bezorging. Ik vind dit allemaal heel heel vervelend!!!! De volgende keer wil ik dat de pakketten gewoon bij de buren bezorgd worden!!!
Antwoord 123drogisterij.nl
Heel vervelend dat het zo is gelopen. We begrijpen uw ergernis. We gaan dit met PostNL bespreken, hopelijk leidt dit tot verbetering. Het niet bezorgen bij de buren is voor de meeste van onze klanten heel belangrijk, gezien de aard van de producten. Hopelijk kunnen we in de toekomst onze klanten laten kiezen of ze dit willen. Dat is technisch helaas nog niet mogelijk.
Anna van Klinken
DEN HAAG

Gepubliceerd op: 12/06/2018
Aanbeveling: nee
Particulier
Vaker klant geweest
55 jr of ouder

Aankoop
Niks bijzonders, twee maandpakketten Depend inleggers.
5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Als je een proefpakket luiers aanvraagt waar 6 producten op afgebeeld staan en je krijgt er 1 voor €2 waar je vervolgens 4,95 bezorgkosten voor moet betalen omdat het in een grote doos gaat Voel je je wel een beetje genaaid
Prijs
Snelheid/Levertijd
Afspraken nakomen
Antwoord 123drogisterij.nl
Heel vervelend dat hier verwarring over is ontstaan. We zetten in grote letters bij de proefpakketten: "Let op: wanneer u een proefpakket van bijvoorbeeld een Pants, Slip of Flex bestelt, ontvangt u 1 product." Maar helaas lezen mensen hier toch nog wel eens overheen. Plaatjes van proefpakketten met 6 stuks staan echt niet op onze website. We hebben naar aanleiding van deze beoordeling een e-mail aan de klant gestuurd met de vraag of we gratis meer proefpakketjes zullen sturen, zodat die de mogelijkheid heeft het juiste product te vinden. We hebben hier helaas niks meer op gehoord.
Jolanda
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 09/06/2018
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Gezin <35 jr

Aankoop
Een Tena proefpakket
6
Pluspunten
Snelle service
Verbeterpunten
Bij het trilhorloge wat ik kocht stond niet bij dat het een am en Pm horloge was, dus kinderen voor wie dit horloge bedoelt is moeten opnieuw en op een andere wijze leren klokkijken op hun horloge. Dus helaas is dit niet prettig en ook niet genoemd bij d eproductomschrijving.
Vindt dat hè ook de verantwoordelijkheid is van de koper dat de juist informatie bij d eproducten staat. Mocht dit niet het geval zijn dan is dit geen vertrouwde winkel voor mij.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Afspraken nakomen
Kim
Barneveld

Gepubliceerd op: 28/04/2018
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Single, 35-55 jr

Aankoop
Trilhorloge of plas of medicijnhorloge voor kinderen!!!!!!!
5
Pluspunten
Geleverd wat gevraagd is netjes verpakt
Verbeterpunten
Bij bestelling geen levertijdproblemen gemeld.
Na bestelling kreeg ik bericht dat bestelling niet op gewenste dag geleverd kon worden. Dit wisten jullie ook tijdens bestelling.
Achteraf toch nog vlot geleverd, maar ik vind het niet netjes dat de vertraging pas gemeld wordt na bestelling.
Als bestelling inderdaad veel later was gekomen zou ik zeker nooit meer iets bij jullie bestellen.
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Antwoord 123drogisterij.nl
De bestelling werd op woensdag gedaan, we konden de producten helaas pas donderdag verzenden en het werd vrijdag bezorgd. Een dag later dan beloofd. Onze excuses.
Klant
uden

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
Onderlegger voor bed bescherming
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Jo
Kerkrade

Gepubliceerd op: 09/04/2018
Aanbeveling: ja
Particulier
Vaker klant geweest
55 jr of ouder
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 02/03/2018
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder
5
Pluspunten
Goedkoop
Verbeterpunten
Mag sneller leveren.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Antwoord 123drogisterij.nl
Deze klant heeft op 8 februari in de ochtend besteld. We hebben het pakket met Redjepakketje verstuurd en het is dezelfde dag om 18.30 uur geleverd. Binnen 10 uur was de bestelling afgeleverd. Helaas ervaart de klant dit als te lang. Wij kunnen het op dit moment echt niet sneller.
Maralva
Brabant

Gepubliceerd op: 26/02/2018
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
Divers artikelen
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Afspraken nakomen
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder
6
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
gebruiksaanwijzing ontbreekt
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 17/02/2018
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
Gezin <35 jr

Aankoop
plashorloge
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer