Website: http://www.123drogisterij.nl
Adres: Hooiweg 11 5165NL
Plaats: Waspik

123Drogisterij.nl

Pluspunten
Goed verpakt en goede prijs.
Klantenservice beter bereikbaar.

Pakketten niet versturen via Postnl. Bestelling maandag gedaan donderdag pas ontvangen.
P.J. Vonder van Nieuwpoort
BARNEVELD

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
- goede prijs/kwaliteitverhouding
- makkelijke site
- leverbelofte niet nagekomen: 2 dagen te laat
- afgeleverd op foutief adres
Antwoord 123Drogisterij.nl
Klant heeft op zondag besteld, maandag hebben we het verzonden en het is dinsdag niet gelukt het op het huisadres van de klant te bezorgen. Toen is het pakket naar een afhaallocatie in de buurt gegaan. Daar is het woensdag afgehaald. Helaas liep het niet zoals de klant had verwacht.

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Op 21 dec. bestelling gedaan, op 24 dec nog niet binnen doordat er voor getekend moet worden en niet bij de buren afgegeven mag worden. Ik werk overdag en PostNL heeft ook niet de mogelijkheid om in de avonduren te bezorgen kennelijk.
Zorg voor een eigen bezorgdienst of laat de klant kiezen of het bij de buren afgegeven mag worden. Tevens is een handtekening niet echt nodig in mijn ogen.
Antwoord 123Drogisterij.nl
Heel vervelend dat het zo is gelopen. We werken eraan klanten de keuze te geven tussen bezorging uitsluitend aan huis of ook bij de buren. Overigens worden we dagelijks gebeld door klanten die de garantie willen dat er niet bij de buren wordt geleverd. En dit is heel goed te begrijpen gezien de aard van onze producten.
Jan
EMMEN

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
goede prijs voor produkt
Ik hoefde geen verzendkosten te betalen omdat ik boven een bep. bedrag zit. Maar wij werken overdag en om dat te laten leveren op een avond kost mij extra 1,95. Nu ligt het pakje 3 dagen later bij afhaalpunt. Probleem 2 s; avonds gesloten en met de fiets lukt het niet omdat pakket te groot is. Of jullie er iets aan kunnen doen weet ik niet. Maar vervelend is het wel, want nu ben ik verplicht geweest om snel bij een drogist hier in de buurt nog onderleggers te gaan kopen die nog later open was.
HEYTHUYSEN

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten

bestelling beter regelen niet kom zaterdag en dan pas dinsdag komen
hans
balk

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten
vlotte hulp bij bestelling
voorlopig geen

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Correct en snel geleverd
Product te groot voor onder badkleding
Antwoord 123Drogisterij.nl
Klant heeft zwemluiers besteld. Deze worden inderdaad onder de zwemkleding gedragen en afhankelijk van de grootte van de zwemkleding kan dit er al dan niet onder passen. Het zijn geen heel grote luiers, maar uiteraard moeten ze helemaal over de billen vallen. We proberen bij de klant te achterhalen wat deze had verwacht en of we een alternatief kunnen bedenken.

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Bij een bestelling van TENA-producten zou een proefpakket zitten; heb voor 60 euro besteld, géén proefpakket gezien!
nvt
nvt

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
alles ziet er netjes uit
Pakket is nog niet geleverd
Jager
EEMNES

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten

Werd twee dagen later geleverd, zou de volgende dag binnen komen.
Antwoord 123Drogisterij.nl
Deze bestelling is door ons op tijd aangeleverd bij PostNL, maar door een storing bij een distributiecentrum is hij een dag blijven staan. Heel lastig, zeker als je er speciaal voor thuis bent gebleven. De klant is met haar dochter bezig met een training waarvoor ze de bestelling nodig heeft. Dan wil je direct door en niet een dag wachten. Helaas is dit nu wel gebeurd.
Chantal
Purmerend