Website: http://www.123drogisterij.nl
Adres: Hooiweg 11 5165NL
Plaats: Waspik

123Drogisterij.nl

Pluspunten

Ik heb het verkeerde product binnen gekregen
Antwoord 123Drogisterij.nl
Helaas was een verkeerd product gestuurd. Stom, fout van ons. We hebben het uiteraard direct en geheel kosteloos omgeruild. Klant heeft via de e-mail laten weten blij te zijn met de vlotte afhandeling.

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Antwoord 123Drogisterij.nl
De klant heeft een verkeerd product gekozen en de doos open gemaakt. Uit oogpunt van hygiëne nemen wij de aangebroken droge washandjes niet terug. Aangezien de klant aangaf dat ze de natte washandjes heel hard nodig had, zijn we er met de auto naartoe gegaan om haar GRATIS een voorraad natte washandjes te brengen. Dit had minstens de waarde van de doos washandjes die ze had besteld. We zeggen het niet graag zelf, maar dit vinden wij top-service. De klant denkt hier helaas anders over.
Joke
Helmond

Gepubliceerd op: 22/06/2018
55 jr of ouder

Hallo, toen ik de doos met washandjes openmaakte zag ik al meteen dat het droge waren, maar ik wilde persé natte, nou zit ik met 200 droge, waar ik niet blij mee ben, groet Joke van der Heijden.
Pluspunten

Wel betaald maar geen zending ontvangen......
Antwoord 123Drogisterij.nl
Het pakket bleek door de partner te zijn aangenomen, maar dat wist de klant niet toen deze beoordeling werd geschreven. We hebben gevraagd de beoordeling aan te passen, maar daarop kwam helaas geen reactie meer.

Gepubliceerd op: 15/01/2018
Gezin <35 jr
Pluspunten

Even contact opnemen als je om een retourprocedure vraagt
Antwoord 123Drogisterij.nl
We willen uiteraard graag het probleem oplossen, maar helaas lukt het niet om contact te krijgen met deze klant. We reageren altijd binnen enkele uren op een e-mails, dus we gaan ervan uit dat het uiteindelijk goed is gekomen.

Gepubliceerd op: 25/11/2017

Incontinentiemateriaaal
Pluspunten
Ter alle tijden de afspraak nakomen
Antwoord 123Drogisterij.nl
Het pakket van deze klant is helaas bij PostNL zoek geraakt. Het lukte vervolgens een of twee dagen niet om contact te krijgen met deze klant. Toen dit wel lukte, hebben we het pakket direct met same day delivery gestuurd. Dat betekent: vandaag verzonden is vandaag geleverd. Uiteraard op onze kosten. De klant is desondanks zeer ontevreden over onze service, omdat we ons niet hebben gehouden aan de afspraak: vandaag besteld is de volgende dag geleverd. En daar heeft de klant gelijk in. Beloftes moeten we nakomen.
Ajs
Almelo