Website: http://www.123drogisterij.nl
Adres: Hooiweg 11 5165NL
Plaats: Waspik

123Drogisterij.nl

Pluspunten
Nog geen positieve punten
Niet zeggen dat je het de volgende dag thuis hebt, heb het dinsdag besteld en nu nog niets
Antwoord 123Drogisterij.nl
Black Friday is een logistieke ramp geweest. Veel bestelling die op de dinsdag (!) erna zijn verzonden, zijn tot minstens vrijdagnacht op karren bij PostNL blijven liggen. Hier is door ons niets meer tegen te doen, al hebben we natuurlijk pakketten met andere vervoerders verstuurd, om leveringen snel bij de klant te krijgen. Er zullen nog vast meer onvoldoendes volgen, want honderden klanten van ons hebben dagenlang op hun bestelling moeten wachten.
Kim
Losser

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Het product dat ik ontving was anders dan de website deed vermoeden. Er stond speciaal bij ‘ful cover’. Ik qas opzoek naar een hoezen die mijn hele matrassen zou bedekken. Waar je ze als het ware in schuift en de hoes bijvoorbeeld dicht rits.
Daar was ik al langer naar opzoek en toen ik zag staan: ‘ful cover’ dacht ik er een te hebben gevonden.
Ik ben hoog zwanger en zag het daarom niet zitten om een retour aan te maken en terug te sturen. Maar helaas niet met een tevreden gevoel zoals jullie en ik zouden wensen.
Antwoord 123Drogisterij.nl
Vervelend dat onze klant niet tevreden is, in de beschrijving staat overigens duidelijk dat het om een hoeslaken gaat. Maar desalniettemin: één mailtje van de klant en we hadden het aankoopbedrag en de retourkosten direct terugbetaald. Maar de klant heeft zich niet bij ons gemeld en wil het product niet retourneren.
Astrid
Beemte broekland

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten

Ik heb het verkeerde product binnen gekregen
Antwoord 123Drogisterij.nl
Helaas was een verkeerd product gestuurd. Stom, fout van ons. We hebben het uiteraard direct en geheel kosteloos omgeruild. Klant heeft via de e-mail laten weten blij te zijn met de vlotte afhandeling.

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Antwoord 123Drogisterij.nl
De klant heeft een verkeerd product gekozen en de doos open gemaakt. Uit oogpunt van hygiëne nemen wij de aangebroken droge washandjes niet terug. Aangezien de klant aangaf dat ze de natte washandjes heel hard nodig had, zijn we er met de auto naartoe gegaan om haar GRATIS een voorraad natte washandjes te brengen. Dit had minstens de waarde van de doos washandjes die ze had besteld. We zeggen het niet graag zelf, maar dit vinden wij top-service. De klant denkt hier helaas anders over.
Joke
Helmond

Gepubliceerd op: 22/06/2018
Particulier
55 jr of ouder

Hallo, toen ik de doos met washandjes openmaakte zag ik al meteen dat het droge waren, maar ik wilde persé natte, nou zit ik met 200 droge, waar ik niet blij mee ben, groet Joke van der Heijden.