Website: https://www.123carcam.nl
Adres: Ambachtsmark 91 1355EH
Plaats: Almere

Wij van 123carcam doen er alles aan om zo veel mogelijk tevreden klanten te hebben.
We zijn constant bezig met verbeteren, en elke beoordeling wordt ook gelezen.

Natuurlijk gaan we alleen maar voor positieve beoordelingen.

Heeft u van ons geen uitnodiging gehad voor deze beoordeling, kunt u hier natuurlijk ook een beoordeling geven.

123carcam

Pluspunten
Zeer goede Service Vriendelijk geholpen met een goed luisterend oor . ik woon dichtbij kon ook zo inbouwen .draait nu paar dagen werkt super heel blij mij
Peter Valk bedankt :)
totaal niet
Dick

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Ik ben op afspraak langs geweest en ter plekke is de dash cam ingebouwd. Zeer netjes weggewerkt en aangesloten op het contact door 123carcam. Daarnaast ook alles 1 op 1 uitgelegd hoe in te stellen, wat de mogelijkheden waren van de dash cam en gelijk ingesteld. Super tevreden!!

Johan van Weeghel
Den haag

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Keurige nette ontvangst bij Peter Valk eigenaar van 123 carcam. Goede en duidelijke uitleg over de daschcam BL 1200+gps met polarisatie filter. Perfect ingebouwd en aangesloten via een vaste aansluiting in de zekeringbox, dus gaat aan/uit zoals dat hoort. De beelden zijn van een ongekende kwaliteit, Peter maakt waar wat hij beloofd! Lees de ongekend vele positieve beoordelingen,....
Gewoon doorgaan zoals je het nu doet.....kwaliteit en klantvriendelijkheid is de beste reclame..
Leo Sosef
Voorhout

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Lody
ALMELO

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
goede voorlichting vooraf, tijdens actie inbouw gratis en netjes. zeer vriendelijk en niet opdringerig met verkoop. uitleg gekochte artikel tot in detail.
Geen; perfekt
Bart
Ede

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Zeer snel geleverd. Kwalitatief prachtige en scherpe beelden. Gps nog niet uitgeprobeerd.komt een dezer dagen. 123dascam jullie zijn top.Gr een te vrede klant.

René Janssen
Horst Limburg

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Makkelijk toegankelijk en bezit uitstekende kennis t.a.v. de producten en de mogelijkheden daarvan. Indien er uitleg nodig is, is men ten alle tijden bereid om de problemen/vragen goed op te lossen. Evt. kan men persoonlijk langsgaan voor uitleg dan wel installatie.
Nic Bal
Coevorden

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Prima kwaliteit, goed advies en snelle levering!

Gerard
Doesburg

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
zeer goede handleiding. Uitstekende levering.

Gerald
Bergeijk