Website: https://100europartijen.nl
Adres: Stökskesweg 15 5571 TJ
Plaats: Bergeijk

Wij van 100europartijen leveren aan een divers publiek. Voor verschillende doelgroepen gaan we over heel de wereld op zoek naar trends op gebied van smartphone- en tablet accessoires, elektronica, de leukste producten voor in en om het huis, hechten we waarde aan mooie mode, fashion en verzorging en voorzien we u van producten welke het leven makkelijker maken.

Daarnaast vindt u bij 100europartijen.nl een uitgebreid aanbod partijgoederen. Denk hier aan restpartijen, voorraden afkomstig uit faillissementen, maar ook overstocks en end of line voorraden van distributeurs, handelaren en producenten. Deze partijhandel is terug te vinden op onze website en al deze partijen zijn bij ons uit voorraad beschikbaar.

Ben jij inkoper of ondernemer?

Inkopers en ondernemers welke op zoek zijn naar partijenhandel om hun assortiment innovatief uit te breiden zijn bij ons aan het goede adres. We trachten ons digitaal magazijn continue vernieuwend te houden. Dit doen we mede door klanten en geïnteresseerden op de hoogte te houden middels onze nieuwsbrief. Tevens zijn onze artikelen en partijen uitermate geschikt voor kerstpakketten, relatiegeschenken en als geschenk voor uw personeel.

Ook is het mogelijk dat we product specifiek scouten op wensen van de klant.

Wij spreken binnen ons netwerk de juiste kanalen aan om direct tot verrassende voorstellen te komen! Ook benieuwd wat 100europartijen voor u kan betekenen? Blader eens door ons assortiment en neem vrijblijvend contact met ons op voor verdere informatie!

100europartijen.nl
Dit bedrijf heeft in de afgelopen 12 maanden geen beoordelingen verzameld. De gemiddelde score wordt daarom niet getoond, want de beoordelingen zijn niet meer recent genoeg.

Pluspunten
Erg klant vriendelijk, snel contact via mail en telefoon.
Grotere hoeveelheden mogelijk maken
Koolen BV
Waalre

Gepubliceerd op: 04/05/2015
Bedrijf
1-5 medewerkers

Partij Zonnebrillen
Pluspunten
Top service, leuke nieuwe producten.
Nog meer producten gaan voeren
Henk

Gepubliceerd op: 24/06/2013
Single, <35 jr

Partij zonnebrillen
Pluspunten
Na mijn bestelling afgerond te hebben kreeg ik een melding dat het langer ging duren, terwijl de onderdelen volgens de site op voorraad was. Na mijn klacht kreeg ik snel antwoord en bleek het een foutje in het systeem te zijn. Heel snel en goed afgehandeld, chapeau. Ik ben heel tevreden over de afhandeling.

Fritz
Assendelft

Gepubliceerd op: 01/06/2012
Gezin 35-55 jr

Had onderdelen voor mn wasmachine nodig.
Pluspunten
Betrouwbaar, snel in het reageren op e-mails. Komen afspraken na, en doen hun best voor je. Persoonlijk. Snel.
Ik ben fan, dus als het assortiment wordt uitgebreid, ben ik er als de kippen bij.
Heleen

Gepubliceerd op: 10/04/2012
Single, 35-55 jr

Sfeerhaarden (4 voor aan de wand) en massagekaarsen (vier verschillende geuren)
Pluspunten
Snel telefonisch contact, Prima en snelle verzending. Klantenbinding
100 europartijen.nl sneller actualiseren, snellere beantwoording van de mail. Grotere hoeveelheden mogelijk maken
Hans
Beilen

Gepubliceerd op: 08/04/2012
Bedrijf
6-15 medewerkers

Partijgoederen welke dienen als prijzen in ons casino
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ